תפריט סגור

הדברה בהוד השרון

הדברה בהוד השרון משאירים לצוות מדבירים נט
שירותים מקצועיים של הדברה בהוד השרון יבוציו על ידי מדביר מזיקים מנוסה אשר יבין ממך את תמונת המצב ויגיע אליך במהרה. בבואך להזמין מדביר בהוד השרון חשוב לוודא שהוא יבצע את ההדברה באמצעות חומרים מאושרים ומפוקחים על ידי המשרד להגנת הסביבה על מנת לא לפגוע חלילה בך, במשפחתך ובבעלי החיים שלך. צוות מדבירים נט מזמין אותך לקבל הצעת מחיר להדברה בהוד השרון כבר עכשיו כדי לקבל מענה מהיר, מקצועי ויעיל לבעיית המזיקים בביתך.

מדביר בהוד השרון זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בהוד השרון חייגו: 072-3341-454

הדברה בהוד השרון

הדברה בהוד השרון – אילו שיטות קיימות?

כידוע, כל מזיק הוא עולם בפני עצמו ולכן אין שיטה אחת להדברה. ככל שהזמן חולף יוצאים פיתוחים חדשים וחומרים חדשים לשוק אשר מחייבים מדביר מקצועי להבין אותם ולהתפתח איתם. כעיקרון ישנן 4 שיטות הדברה מובילות אשר כל אחת עונה על צורך אחר. מדביר מומחה ידע להתאים ביניהן על מנת לספק לך פיתרון מלא ואיכותי.

  • הדברה ירוקה
    זוהי ההדברה הידידותית ביותר לסביבה. הדברה זו משתמשת בחומרים טבעיים בלבד כגון תבלינים, שמנים וחומרי הדברה שאושרו כירוקים כגון פיתיונות ג'ל ומלכודות דבק.
  • איוד בגז
    שיטה זו הוכחה כיעילה נגד חרקים אשר חודרים למקומות שריסוס לא מגיע אליהם כגון רהיטים, מזון וקיני טרמיטים ונמלים. היתרון בשימוש בגז הוא יכול הנידוף שלו. הגז יחסל את המזיקים הבוגרים וגם את הזחלים, הגלמים ואף את הביצים של החרקים.
  • הדברה טכנולוגית
    הדברה זו רותמת את הטכנולוגיה לטובת הרחקת מזיקים שונים כגון עטלפים, יונים, חפרפרות ועוד.
  • הדברה משולבת
    מדביר מקצועי בהוד השרון ינתח את מצב המזיקים ויבין מהי הדרך הטובה והיעילה לחסל אותם. לפעמים זה ידרוש מהמדביר לשלב בין שיטות הדברה שונות כגון הדברה כימית והדברה ירוקה. דוגמא נפלאה לכך היא הדברה של קן נמלים. המדביר ישתמש בפתיונות ג'ל (הדברה ירוקה) על מנת להגיע למלכה ולחסל אותה. לאחר שהקן יתפזר בגלל חיסול המלכה, יעבור המדביר בריסוס קל על מקומות המסתור של הנמלים (הדברה כימית) על מנת לוודא שלא נשארה נמלה אחת באיזור הבית.

כמה עולה הדברה בהוד השרון?

סוגי מזיקים שונים דורשים התייחסות שונה התלויה בסוג המזיק, המבנה שיש לרסס וגודל השטח אותו יש לרסס. כדי להכין אותך לשיחה עם מדביר, ריכזנו עבורך טבלה שתעניק לך קנה מידה לגבי טווחי מחירים של הדברה בהוד השרון. נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה!

סוג המזיק ומחיר משוער לטיפול

דרכי הטיפול

הדברת תיקנים בהוד השרון

מ-250 ₪

ישנן מספר שיטות להדביר מקקים והן פתיונות ג'ל, ריסוס והדברה טכנולוגית. מדביר ג'וקים מקצועי ברמת השרון יבין את אזור ההדברה ויתאים לך את השיטה הטובה ביותר.

הדברת נמלי אש בהוד השרון

מ-270 ₪

נמלי אש מסתובבות בגינות וחצרות ולכן מדביר נמלי אש יטפל בגינה וגם בדירה שלך.

הרחקת מכרסמים בהוד השרון

מ-250 ₪

הרחקת חולדות בהוד השרון דומה מאוד להרחקת עכברים וזה בגלל שיטת הפעולה. מרחיק מכרסמים יפזר מלכודות אשר לוכדות את המכרסמים ולא הורגות אותם כדי לא ליצור ריח רע ולמנוע משיכת מזיקים אחרים שיגיעו לפגרים.

הדברת זבובים בהוד השרון

מ-250 ₪

מדביר זבובים מקצועי בהוד השרון יאתר את אזור הרבייה והרביצה של הזבובים ויטפל בו נקודתית. במקביל, המדביר יפזר מלכודות דבק אשר ילכדו את הזבובים בצורה ירוקה ללא רעלים.

הדברת כנימות בהוד השרון

מ-270 ₪

מכיוון שכנימות חיות על הצמחים שלך, מדביר כנימות בהוד השרון לא ישתמש בחומרים כימיים כדי להדביר אלא דווקא ישתמש בהדברה ביולוגית (טבעית) כדי לעשות את זה. לרוב מדביר כנימות ישתמש בזחלי חרקים, צרעות טפיליות ופרות משה רבנו אשר ניזונות מכנימות.

הדברת פשפש מיטה בהוד השרון

מ-520 ₪

פשפש מיטה תוקף בלילות ועוקץ במיוחד את אזור הרגליים. מכיוון שפשפש זה מצטיין במחבואים, המדביר ישאב את כל כלי המיטה שלך וירסס את מקומות המסתור של פשפש המיטה. יכול להיות שהדברה אחת לא תספיק והמדביר יחזור כדי להשלים את הטיפול.

הדברת צרעות בהוד השרון

מ-270 ₪

צרעות פעילות בכל שעות היממה, אך בשעות הלילה הן מתכנסות לתוך הקן שלהן וזה הזמן להכות בהן. מדביר צרעות בהוד השרון ירסס את קן הצרעות בדבק אשר מקשה על הצרעות להתעופף ובמקביל יערפל אותן ויסיר את הקן.

הדברת עשים בהוד השרון

מ-270 ₪

עשים נמשכים לאורות חזקים אשר נמצאים בשפע בדירה שלך. לאחר החדירה שלהם, הם יחפשו מזון בדמות כותנה, בד ומשי. מדביר עשים ישתמש בקפסולות קטנות אשר נדבקות אל העש ומחסלות אותו. שיטה זו ידידותית לסביבה ואיננה פוגעת בבני אדם ובבעלי חיים.

הדברת טרמיטים בהוד השרון

מ-250 ₪

טרמיטים בונים את הקנים שלהם בתוך האדמה ולכן מדביר טרמיטים יקדח ברצפה שלך על מנת לאתר את הקן. במקביל, המדביר יפזר פתיונות ג'ל וישפוך חומרי הדברה לתוך הקן כדי לחסל אותו סופית.

הדברת נמלים בהוד השרון

מ-250 ₪

בדומה לנמלי אש, גם הנמלים השחורות חיות בקן אשר מנוהל על ידי מלכה אחת. מדביר נמלים מקצועי בהוד השרון יפזר פתיונות ג'ל אשר יחסלו את המלכה ויפזרו את הקן. בנוסף, המדביר ירסס את אזורי המחיה של הנמלים כדי לוודא שאף נמלה לא נשארת מאחור.

הדברת יתושים בהוד השרון

מ-270 ₪

הדברת יתושים מחייבת טיפול משולב נגד היתושים הבוגרים ונגד הזחלים והביצים. מדביר יתושים מקצועי יאתר את מקוואות המים הקרובים למקום המגורים שלך וייבש אותם. במקרה ומקוואות המים גדולים מדי, מדביר היתושים ישתמש בהדברה ביולוגית וישמיד את הזחלים והביצים על ידי דגי גמבוזיה או צמחים טורפים אשר ניזונים מהם. הטיפול ביתושים הבוגרים יעשה על ידי מלכודות אור ועירפול.

הדברת פרעושים בהוד השרון

מ-320 ₪

פרעושים חיים בצמחייה נמוכה וחודרים אליך הביתה באמצעות בעלי החיים שלך. פרעושים אלו עלולים להתרבות אצלך בבית ולהפוך למטרד רציני ולכן מדביר פרעושים בהוד השרון ידביר את הצמחייה מחוץ לדירה שלך, ישאב את הרהיטים וירסס בתוך הבית במידת הצורך. במקביל יש להתייעץ עם וטרינר לגבי טיפול הסרת פרעושים מבעל החיים שלך כדי שמקרה זה לא יחזור.

הדברה בהוד השרון מסביב לשעון

הדברה כימית דורשת פינוי מוחלט של המשרדים, בנייני המגורים ושאר המוסדות אשר פועלים בשעות היום ובמהלך השבוע. מן הסתם דבר זה איננו אפשרי במהלך שעות העבודה ולכן צוות מדבירים נט זמינים עבורך עשרים וארבע שעות ביממה, לכל אורך השבוע כולל חגים! בזמנים אלו המבנים נטושים מאדם וכך צוות מדבירים נט יכול לפעול כדי להסיר את המטרדים השונים ללא חשש מפגיעה בריאותית או עסקית. הדבר נחוץ פי כמה כשמדובר בהדברת גני ילדים או בתי ספר מכיוון שפלח אוכלוסיה זה רגיש הרבה יותר לחומרי ההדברה ולכן יש לנהוג ביתר רגישות תוך שימוש רחב ככל הניתן בהדברה ירוקה אשר תחסל את המטרדים ולא תגרום לאי אלו בעיות בריאותיות חלילה.

שירותי הדברה בהוד השרון 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר בהוד השרון חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שאלות נפוצות

icon

מחיר של הדברה בהוד השרון מתחיל מ-250 ש"ח אך הוא עשוי להשתנות בהתאם למספר גורמים כמו סוג המזיקים, השטח שיש לטפל בו, חומרת הבעיה ועוד.

icon

ישנם סוגים רבים של מזיקים ורובם גורמים נזק אך אינם מסוכנים, אך חלקם כן עשויים להיות ארסיים, תוקפניים ומסוכנים לבני אדם.

icon

לא. נכון שגינות ובתי קרקע נוטים למשוך אליהם מזיקים ומשם קל להם להכנס גם לתוך הבית, אך גם בבתים משותפים ובקומות גבוהות ניתן למצוא מזיקים שיש צורך להדבירם או להרחיקם.

icon

את היונים לא מדבירים, ניתן להרחיקם באופן אפקטיבי וכזה שלא יפגע בהם ובלי שימוש בחומרי הדברה, אלא באמצעים שיגרמו להם לעזוב את סביבת הבית שלנו ולמצוא מקום אחר להיות בו. יש לעשות זאת רק דרך מדביר מקצועי בעל ניסיון בהרחקת יונים.

שירותים בקרבת מקום: מדבירים ברעננה | הדברה בכפר סבא | מדביר מומלץ בהרצליה | שירותי הדברה ברמת השרון

צריך עזרה?
דילוג לתוכן