תפריט סגור

הדברה בבת ים

מזיקים תקפו את הבית או את העסק שלך? צוות מדבירים נט כאן בשבילך!

צוות מדבירים נט בעל ניסיון רב בתחום ומסוגל לבצע מגוון שירותי הדברה בבת ים גם מהיום להיום, בכל שעות היום, כולל סופי שבוע וחגים! צוות מדבירים נט יתשאל אותך לגבי סוג המזיק שתקף את סביבתך ויגיע עם כל הציוד הנדרש כדי לבצע הדברה בבת ים בצורה היעילה והטובה ביותר. כל חבר צוות במדבירים נט מחזיק ברישיון מדביר בתוקף מטעם המשרד להגנת הסביבה וכל החומרים אשר ישמשו אותו לצורך ביצוע ההדברה מוכרים ומאושרים לשימוש על ידי המשרד. אז כשבחרת מדבירים נט, בחרת מקצועיות, יעילות ומחירים אטרקטיביים!

מדביר בבת ים זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בבת ים חייגו: 072-3341-454

הדברה בבת ים

מהי שיטת הדברה בבת ים המוצלחת מכולן?

לטעמנו, שיטת ההדברה הטובה ביותר היא זו שגורמת לכמה שפחות חוסר נוחות לך וכמה שפחות פוגעת בסביבה. יחד עם זאת, ישנם סוגים שונים של מזיקים אשר מצריכים שיטות עבודה משולבות בגלל החומרה או המורכבות של התקיפה. כדי להפוך את ההדברה לאפקטיבית ביותר, מדביר בבת ים יפענח את סוג המזיק ויפעל בדרכים יצירתיות על מנת להפוך את ההדברה ליעילה ומהירה עבורך. מצד שני, המדביר לא ימהר להשתמש בריסוסים אשר מכילים חומרים כימיים ואולי אף יעדיף להגיע להדברה נוספת. ריסוסים כימיים משחררים רעלים אשר דורשים מינונים מדויקים ועלולים להיות מסוכנים לבעלי חיים ולילדים. זו הסיבה שמדביר בבת ים צריך להגיע עם מקסימום ידע כדי להעניק לך תכנית הדברה ירוקה ויעילה ככל הניתן.

  • הדברה אלקטרונית
    שיטת הדברה זו בעצם איננה הדברה בכלל אלא הרחקה. ישנם סוגים של בעלי חיים אשר נחשבים למזיקים אך חל איסור להדביר אותם או שישנה העדפה שלא להדביר אותם. מדביר מקצועי יהיה ערוך עם מגוון פתרונות להרחקות כאלו. במידה והבעיה היא עטלפים אשר מפזרים גללים וקליפות של פירות ברחבי הגינה, המדביר יתקין מכשיר סונאר אשר גורם לעטלפים להבין שהם לא רצויים בסביבה ולאחר מכן יגרום להם לעזוב.
  • הדברה אורגנית 
    לעיתים ישנם מקומות הומי אדם שקשה עד בלתי אפשרי לפנות למטרות ריסוס. הדברה אורגנית עונה על האתגר הזה מכיוון שהיא מבוססת על חומרים טבעיים אשר דוחים את המזיקים. שיטה זו מעולה להדברת בתי קפה, הדברת גני ילדים, בנייני משרדים וכו'.
  • הדברה ביולוגית 
    הטבע יודע לעשות את שלו וזה בדיוק מה שמנחה את קו ההדברה בסגנון זה. אמנם סגנון הדברה זה נפוץ יותר בשטחים חקלאיים, אך ניתן לעשות לו התאמות לאיזורי מחיה אורבניים. הדברה זו משחררת לטבע את הטורפים הטבעיים של המזיקים ובכך מסייעת להעלים אותם מבלי להצטרך לרסס.

כמה עולה הדברה בבת ים?

כידוע ישנם המון מדבירים בשוק. אז איך ניתן לדעת את מי להזמין? צוות מדבירים נט הכין לך טבלה המפרטת את סוגי המזיקים הנפוצים בישראל, כיצד יש להדביר אותם ומהי העלות המשוערת של ההדברה. מידע זה יעזור לך להבין טוב יותר את עולם ההדברות ויסייע לך להבין האם חברת ההדברה שהזמנת מקצועית ויכולה לספק לך מענה מלא לבעיית המזיקים שלך.

סוגי הדברה בבת ים / הרחקה בבת ים ועלות משוערת לטיפול

שיטות הרחקה / הדברה בבת ים

הדברת פרעושים בבת ים

מ-320 ₪

פרעושים חודרים אל הבתים שלנו באמצעות בעלי החיים. הם חיים על צמחים וכשבעלי החיים שלנו משתובבים בצמחייה הם קופצים עליהם ומתיישבים שם להנאתם. חשוב לציין כי טיפול בפרעושים הוא חובה לטובת הצלחת ההדברה!

הדברת תיקנים בבת ים

מ-250 ₪

תיקנים, או ג'וקים בשמם העממי, חיים במקומות חשוכים, לחים ומלאי מזון. לרוב נראה אותם שורצים בפתחי ביוב, פחי זבל וחדרי אשפה. שיטת ההדברה תהיה משולבת ריסוס ופתיונות ג'ל על מנת להיפטר מהתיקנים.

 הדברת נמלים בבת ים

מ-250 ₪

נמלים פעילות בעיקר בעונות החמות והדברה שלהן תחייב שילוב של שתי שיטות. נמלים פועלות במתכונת קן מה שאומר שהמלכה שלהן שולטת על הקן ותפקידן להאכיל אותה. שיטת הפתיונות תגרום לנמלים להאכיל את המלכה ברעל ולחסל אותה. לאחר מכן הקן יתפזר והריסוס יוודא שלא נשארה נמלה אחת מאחור.

הדברת צרעות בבת ים

מ-270 ₪

עקיצות הצרעות יכולות להיות מאוד לא נעימות ואף לגרום להופעת תגובות אלרגיות. הדברת צרעות מקצועית בבת ים כוללת ריסוס ישיר של הקן ואיבוק שלו בשעות הלילה בהן הצרעות פעילות בתוך הקן ולא מחוצה לו.

הרחקת מכרסמים בבת ים

מ-250 ₪

במשפחת המכרסמים ניתן למצוא את העכברים והחולדות. הרחקת עכברים בבת ים, כמו גם הרחקת חולדות, מתבססות על פיזור מלכודות לכידה שלא הורגות את המזיקים. לאחר לכידת המזיקים, מדביר מקצועי בבת ים משחרר אותם הרחק מהעיר.

הדברה נגד זבובי חול בבת ים

מ-250 ₪

זבוב החול הידוע לשמצה מסתובב בעיקר במקומות נמוכים ובסביבה חולית. עקיצה של זבוב החול עלולה לעביר את חיידק הלישמניה אשר גורם לפצעים מוגלתיים ולצלקות. הדברת זבוב חול בבת ים תתבצע על ידי ריסוס קירות המבנה והתקנת רשתות צפופות אשר ימנעו כניסה שלו למבנה.

הדברת עשים בבת ים

מ-270 ₪

עשים נמשכים לבתים שלנו בגלל האור ונשארים בגלל הבגדים שלנו. מדביר עשים מקצועי בבת ים ישתמש בקפסולות זעירות אשר נדבקות לעש ומחסלות אותו. קפסולות אלו לא מסוכנות לאדם או לבעלי החיים ולכן נחשבות כפתרון מעולה להדברת עש

הדברת פשפש מיטה בבת ים

מ-520 ₪

פשפש מיטה הוא מזיק מטריד מאוד מכיוון שהוא פועל רק בלילה וקשה מאוד לאתר את מקומות המסתור שלו. מדביר פשפש מיטה מקצועי יפעיל קיטור ובמקביל ירסס מקומות מסתור או מקומות חשודים כדי לטפל במזיק זה. בנוסף יש לשאוב את כלל כלי המיטה כדי לוודא שלא נשאר שם אף פשפש.

הדברת טרמיטים בבת ים

מ-250 ₪

מזיק זה ניזון מעץ ושם ניתן למצוא אותו לרוב. קני הטרמיטים מחופרים בתוך האדמה ולכן לעיתים יש צורך לקדוח כדי להגיע אליהם. תהליך הדברת טרמיטים בבת ים יכלול פיזור רעל לתוך הקינים.

להזמנת מדביר בבת ים חייגו: 072-3341-454

כך ניתן להתכונן להגעת צוות הדברה בבת ים

עבודת מדביר מקצועי דורשת מעט הכנה מצידך כדי להפוך את תהליך ההדברה ליעיל יותר. כדי להכין אותך למפגש עם מדביר בבת ים, ורגע לפני שאתה מזמין את שירותיו, כתבנו לך מספר טיפים שיקצרו את תהליך ההדברה ויהפכו אותו לקל יותר.

  • עדיף לנקות ולסדר את השטח הנגוע כמה שאפשר כדי שהמדביר יגיע ומיד יתחיל לטפל בבעיה.
  • יש להודיע למשפחה שצריך להגיע מדביר כדי שהמקום הנגוע ישאר סטרילי והמדביר יוכל לעבוד בחופשיות.
  • לאחר ההדברה יש להתייעץ עם המדביר לגבי המשך טיפול והתנהלות נכונה בבית. יכול להיות שהמדביר ישתמש בחומרים לא בריאים ולכן כדאי מאוד לדעת מה ניתן לעשות כדי להימנע מהם.
  • כדאי לבחור מדביר אשר זמין 24 שעות ביממה כדי שתהיה לך כתובת להתקשר אליה במידה והבעיה חוזרת מחוץ לשעות הפעילות הרגילות

לפני הזמנת המדביר יש לבקש ממנו רישיון הדברה בתוקף, לו ולצוות שלו. כמו כן יש לשאול האם החומרים בהם ישתמש נמצאים תחת פיקוח ורישיון גם כן. על מנת לעזור לתהליך ההדברה להיות קל יותר, כדאי לספר למדביר על כל היסטוריית המזיקים וההדברות שהמבנה עבר. מידע שימושי זה יכול לעזור לו להבין את סביבת ההדברה בצורה טובה יותר ולהציע פתרונות מלאים יותר המתבססים על הידע המוקדם הזה.

שירותי הדברה בבת ים 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר בבת ים חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שאלות נפוצות

icon

לפני שמזמינים מדביר, יש לוודא שמדובר במדריך מקצועי ותיק ומוסמך מטעם המשרד להגנת הסביבה, מדביר שעושה שימוש בשיטות הדברה שונות המותאמות לסוגי המזיקים ולסביבה שונה, כולל שיטות של הדברה ירוקה.

icon

כל בעלי החיים שאינם נקראים חיות מחמד ואינם רצויים בביתנו ובסביבתנו נחשבים כמזיקים ויש צורך להדביר או להרחיקם מהסביבה. זה יכול לכלול חרקים, זוחלים, מכרסמים, עופות או תפיסה ללא פגיעה והרחקה גם של יונקים שאינם רצויים בסביבת הבית.

icon

כאשר מזהים מזיקים בבית יש צורך מיידי לבצע הדברה. יש גם הדברה תקופתית שרצוי לעשות לפחות אחת לשנה כדי למנוע התבססות והתרבות של מזיקים בבית ולמנוע מראש את נוכחותם בבית.

icon

מחירי הדברה בבת ים כמו שאר הארץ תלויים בגורמים רבים כמו סוגי המזיקים, חומרת הבעיה, גודל השטח שיש לטפל בו, שיטת ההדברה ועוד. מחיר ההדברה בבת ים הוא החל מ-250 ש"ח.

שירותים בקרבת מקום: שירותי הדברה בראשון לציון | מדביר מומלץ בתל אביב | מדבירים ברמת גן | הדברה בחולון

צריך עזרה?
דילוג לתוכן