תפריט סגור

הדברה בנס ציונה

הדברה בנס ציונה בדרך הבטוחה והיעילה מכולן!
שירותי הדברה בנס ציונה המוענקים ע"י צוות המדבירים נט זמינים עבורך עשרים וארבע שעות ביממה, בחגים וגם בסופי שבוע! כל מומחי ההדברה של הצוות פועלים ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמשים בחומרי הדברה אשר מאושרים ומפוקחים. הניסיון והידע של מומחי מדבירים נט מאפשרים לך ליהנות משירותי הדברה בנס ציונה במחירים סופר משתלמים שיעלימו את המזיקים אבל לא יגרעו מהכיס שלך. אנחנו מזמינים אותך להתקשר כבר עכשיו ולקבל הצעת מחיר מקיפה ומקצועית שתחסל כל בעיית מזיקים שקיימת בישראל.

מדביר בנס ציונה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בנס ציונה חייגו: 072-3341-454

הדברה בנס ציונה

איך מתבצעת הדברה בנס ציונה?

הדברה בנס ציונה היא כבר מזמן לא סיפור יקר או סיפור מורכב. עולם ההדברה התפתח משמעותית והביא איתו ידע ותכשירים חדשים אשר הופכים את כל נושא ההדברה ליעיל מאי פעם. מדביר מנוסה ידע לאבחן את חומרת הבעיה כבר מהטלפון ויגיע מוכן עם כל הציוד והידע לבצע הדברה בנס ציונה.

עולם ההדברה מציע שלל פתרונות לכל סוגי המזיקים הקיימים בישראל. מעת לעת מגיעים מזיקים חדשים ומינים פולשים מסוגים שונים אשר משנים את נוף המזיקים בישראל כמו למשל פשפש הברונזה שתוקף עצי אקליפטוס או ציפור המיינה שהשתלטה על המרחב האווירי ולכן מדביר בנס ציונה יהיה תמיד עם היד על הדופק ויהיה מעודכן בכל השינויים בעולם ההדברה. חלק מההדברות דורשות לשהות מחוץ לבית לכמה שעות וחלקן מתבצעות מחוץ לבית שלך ולא ישפיעו עליך ועל השגרה שלך. הנקודה היא שמדביר בנס ציונה יעשה הכל כדי לחסל את המזיקים במהירות, ביעילות ובמחירים סופר משתלמים.

סוג המזיק שמדבירים ועלות משוערת לטיפול

איך תתבצע הדברה בנס ציונה?

הדברת צרעות בנס ציונה

מ-270 ₪

צרעות מסוגלות לעקוץ מספר רב של פעמים ויכולות לגרום לתגובות אלרגיות באנשים רגישים. צרעות פעילות בעיקר בלילה ולכן מדביר צרעות בנס ציונה יפעל בשעות החשיכה בשני אופנים:
  • ריסוס הקן בחומר מיוחד שגורם לכנפיים של הצרעות להידבק ובכך מונע מהן לעוף.
  • הסרת הקן הצרעות והרחקתו מהאזור.

הדברת נמלים בנס ציונה

מ-250 ₪

נמלים שחורות בונות קן ומתעסקות בחיזוק שלו ובהאכלת המלכה. מדביר נמלים בנס ציונה יאתר את הקן על ידי התחקות אחרי הנמלים ויפזר פתיונות ג'ל ידידותיים לסביבה אשר נראים כמו מזון לנמלים. כשהמלכה תאכל מהפיתיונות היא תחוסל ותגרום לכך שהנמלים יתפזרו מהקן. במידה וישארו מעט נמלים באזור, המדביר ירסס את הקן כדי לוודא ששום נמלה לא שרדה.

הדברת נמלי אש בנס ציונה

מ-270 ₪

נמלי אש קטנות יותר מאחיותיהן הנמלים השחורות אך הן עוקצות ועלולות לגרום לתגובות אלרגיות חריפות. נמלי אש הן אורחות חדשות בישראל והגיעו ככל הנראה בתוך משלוח עצים מדרום אפריקה. הדברת נמלי אש דומה מאוד להדברת נמלי שחורות חוץ מריסוס הקן אשר לרוב ימצא בגינה מחוץ לבית.

הדברת עש בנס ציונה

מ-270 ₪

עשים חודרים למרחב הביתי בגלל האור החזק שמושך אותם. עשים ניזונים מבדים, כותנה וצמר ולכן מכרסמים בבגדים. מדביר עש בנס ציונה ישתמש בהדברה ירוקה ויפזר מיקרו קפסולות אשר נדבקות לעש ומחסלות אותו. שיטה זו ידידותית לאדם ולבעלי החיים ולכן לא דורשת הכנה מיוחדת.

הרחקת מכרסמים בנס ציונה

מ-250 ₪

במשפחת המכרסמים ניתן למצוא עכברים וחולדות (עכברושים). הרחקת עכברים בנס ציונה דומה מאוד להרחקת חולדות ופועלת על ידי פיזור מלכודות לכידה ולא חיסול. הסיבה היא שפגרי העכברים והחולדות יעלו ריח רע ועלולים למשוך מזיקים נוספים לאיזור. לוכד מכרסמים מנוסה ילכוד את המכרסמים וישחרר אותם בשטחים רחוקים מהעיר.

הדברת פרעושים בנס ציונה

מ-320 ₪

פרעושים חיים בצמחיה נמוכה בסביבות מגורים וחודרים לבית שלך באמצעות טרמפ מבעל החיים שלך. מדביר פרעושים בנס ציונה יפעל בכמה דרכים כדי להדביר מתקפת פרעושים.
  1. ריסוס הצמחיה הקרובה לביתך וקטילת הפרעושים וזחליהם
  2. שאיבת הרהיטים בבית ובמיוחד איזור הרביצה של בעלי החיים
  3. המלצה על טיפול פרעושים לבעלי החיים שברשותך

הדברת ג'וקים בנס ציונה

מ-250 ₪

תיקנים פעילים לרוב בחודשי הקיץ וחיים באזורים לחים, חשוכים וקרובים למזון. מדביר ג'וקים בנס ציונה ינסה להבין היכן נמצא קן הג'וקים ויפעל גם לנטרל אותו. כאן ישתמש מדביר הג'וקים במספר שיטות כגון ריסוס, פתיונות ג'ל ואפילו הדברה אלקטרונית במידת הצורך.

הדברת מזיקי מזון בנס ציונה

מ-270 ₪

ישנם חרקים שאוהבים במיוחד מזון, נמשכים אליו ומתחפרים בו. הדברת מזיקי מזון בנס ציונה תתבצע על ידי איוד בגז. שיטה זו ידידותית לסביבה ולמזון ומדבירה את החרקים שהתחפרו עמוק במזון. הגז מתנדף במהרה ומחסל את כל המזיקים הבוגרים, הזחלים והביצים.

מדביר יתושים בנס ציונה

מ-270 ₪

יתושים מתרבים במקוואות מים עומדים ונמשכים לאור היוצא מהבתים. מדביר יתושים בנס ציונה ישתמש במספר שיטות על מנת לחסל את המטרד הזה. יתושים בוגרים יחוסלו על ידי עירפול ואילו ביצי וזחלי היתושים יחוסלו על ידי שיטות הדברה ביולוגיות (דגי גמבוזיה הניזונים מהם) או ייבוש מקורות המים. בנוסף, מומלץ להתקין רשתות צפופות אשר ימנעו מהיתושים לחדור לבית שלך.

הדברת פשפשים בנס ציונה

מ-520 ₪

פשפש מיטה מתרבה במהירות ולכן כדאי מאוד להזעיק מדביר ברגע שזיהית אותם. ישנם שני סוגים של פשפשים – פשפש מיטה ופשפש ברונזה. פשפש מיטה תוקף בבתי מלון ואף בבתים פרטיים ויוצא ממחבואו בשעות החשכה. פשפש מיטה תוקף את אזור הרגליים ומתחפר עמוק במקומות חשוכים. הדברת פשפש מיטה כוללת שאיבת כלי המיטה וריסוס מקומות המחבוא של הפשפש. הדברת פשפש ברונזה מתבצעת בשטחים פתוחים מכיוון שהפשפש הזה אוהב עצי אקליפטוס. הוא איננו מסוכן לאדם אבל העקיצות שלו מכאיבות ומטרידות.

הדברת טרמיטים בנס ציונה

מ-250 ₪

טרמיטים חיים בעצים ובונים קן באזורים אלו. לעיתים קן הטרמיטים נמצא עמוק באדמה ולכן מדביר טרמיטים בנס ציונה יצטרך לקדוח ברצפה כדי לחשוף אותו. הדברת טרמיטים מתבצעת על ידי פיזור פתיונות ג'ל ושפיכת חומרי הדברה לתוך הקן.

הדברת זבובים בנס ציונה

מ-250 ₪

זבובים לא עוקצים אך הם מסוגלים לגרום נזק לבני האדם על ידי הטלת ביצים בתוך מזון שאכילתו עלולה לגרום למחלות שונות. מדביר זבובים בנס ציונה ימליץ לך להתקין רשתות צפופות על החלונות כדי למנוע מהזבובים להיכנס ובמקביל ירסס את איזור המחיה שלהם כדי לחסל אותם סופית.

ריסוס והדברה בנס ציונה – כללי זהירות בסביבה של ילדים

מדביר מנוסה ומקצועי תמיד ימליץ לך על מספר שיטות הדברה ויצמצם למינימום את השימוש בחומרי הדברה בעלי רעילות. חומרי ההדברה האלו שוקעים לרצפה ולכן ילדים חשופים אליהם יותר. ניתן למנוע את החשיפה של הילדים לחומרים האלו על ידי מספר פעולות פשוטות כגון:

  • יציאה מהבית – מדביר בנס ציונה ידריך אותך איך לפעול בזמן הריסוס ולאחריו. יש לקחת מרווח ביטחון מזמן הריסוס ולפנות את הבית.
  • לאחר ביצוע הריסוס יש לאוורר היטב את הבית כדי שהחומר יתנדף ויתפזר מהבית.
  • כדאי לבקש מהמדביר שישתמש בחומרים אשר לא נחשבים בעלי רעילות גבוהה ורק במידת הצורך.

כמה עולה הדברה בנס ציונה?

כפי שהבנת ישנם מגוון מזיקים אשר מצריכים שימוש במספר שיטות ולעיתים אף מספר שיטות במקביל. מדביר מקצועי בנס ציונה יחזיק בכל פתרונות ההדברה הקיימים בשוק על מנת להעניק לך את הפתרון הנוח ביותר עבורך. מחירי עבודות הדברה בנס ציונה מתחילים ב-250 ₪ כשהמחיר הסופי יקבע לפי סוג המזיק, המבנה אותו יש להדביר וגודל שטח ההדברה. צוות מדבירים נט יעשה הכל כדי להעניק לך הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת שתחסל את המזיקים אך לא את הכיס שלך.

שירותי הדברה בנס ציונה 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר בנס ציונה חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שאלות נפוצות

icon

מחיר הדברה בנס ציונה הוא החל מ-250 ש"ח. המחיר עשוי להשתנות והוא נקבע על פי סוג המזיקים שיש להדביר, שיטת ההדברה וגודל השטח שדורש טיפול.

icon

כיום מדביר מקצועי ומוסמך יכול לבצע הדברה ירוקה ושימוש גם בחומרי הדברה שאינם רעילים ואינם מותירים ריח של הדברה.

icon

ישנן דרכים למנוע כניסה של חרקים לבית, אבל כאשר מדובר על מטרד רציני וכמות גדולה של חרקים בתוך הבית, הדברה מקצועית תהיה הרבה יותר יעילה.

icon

היגיינה, סדר וניקיון חשובים מאוד שכן חסרונם מעודד הגעה של מזיקים לבית. סגירה של מזון, סגירת פתחים כמו צנרת וחלונות פתוחים והדברה תקופתית יכולים לסייע למניעת חזרה של המזיקים לאחר ההדברה.

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בראשון לציון | הדברה ברחובות | מדביר מומלץ ברמלה | שירותי הדברה ביבנה

צריך עזרה?
דילוג לתוכן