תפריט סגור

הדברת תיקן מזרחי

הדברת תיקן מזרחי אחת ולתמיד!
תיקנים אמנם לא עוקצים, אבל הם מסוכנים לבני האדם מכיוון שהם מסוגלים להעביר מחלות שונות דרך הפרשות צואה במזון שלך או של בעלי החיים שלך. וזה לפני שדיברנו על הנראות המחרידה שלהם. צוות מדבירים נט מכיר את המזיק הזה וטיפל בעשרות מקרים כאלו בעבר ויכול לבצע הדברת תיקן מזרחי גם בביתך, בכל שעה מהיום כולל שבתות וחגים במהירות, ביעילות ובמחירים סופר משתלמים!

מדביר תיקן מזרחי זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי תיקנים מזרחיים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת תיקן מזרחי

כיצד נזהה תיקן מזרחי?

בניגוד למקבילו התיקן האמריקאי, התיקן המזרחי קטן (2.5 ס"מ) וכהה (חום כהה עד שחור) ואיננו מסוגל לעוף. התיקנים האלה פעילים בעונות החמות ומתרבים במקומות לחים, חשוכים וחמים המכילים מזון כמו למשל חדרי אשפה ומערכות ביוב. התיקנים האלה אוהבים אוויר פתוח ולכן בדרך כלל יתמקמו במרפסות, עליות גג וגגות. זו הסיבה שמומלץ לבצע ניטור ואיטום של הפתחים בבית ובמיוחד באזורים המועדים לפורענות כדי למנוע מהתיקן להתנחל אצלך בבית ולהפוך אותו למפגע תברואתי שעלול אגב למשוך מזיקים נוספים ולהחריף את הבעיה הקיימת.

כל הדרכים להדברת תיקן מזרחי

חברת הדברות מקצועית תדע להעניק לך מספר דרכים ושיטות הדברה להיפטר מכל מזיק. הסיבה לכך היא השוני בין המקומות, הצרכים והדרישות של הלקוח, לדוגמא בית ספר יצטרך לבצע הדברת תיקן מזרחי מחוץ לשעות הלימודים כדי לא לפגוע במהלך השיעורים השונים ובתלמידים הלומדים שם, ואילו בית פרטי יהיה גמיש יותר ויוכל לתכנן את עזיבת בני הבית לשעות הנוחות לו. גם בתוך משפחת התיקנים קיימות שיטות שונות להדברה ולכן הדברת תיקן גרמני יכולה להיות שונה לגמרי מהדברת תיקן מזרחי.
קיימות מספר שיטות להדברת תיקן מזרחי שלכולן יתרונות וחסרונות:

  • ריסוס כימי
    שיטת ההדברה הקלאסית הזו עושה שימוש בתכשירי הדברה בעלי רעילות נמוכה. מדביר תיקן מזרחי יפעל לאתר את מקומות הקינון של התיקנים וירסס את האזור הנגוע ישירות. לאחר השמדת התיקנים, המדביר ירסס אזורים מועדים לפורענות כמו פתחי ביוב, מתחת לכיורים השונים וימשיך לפתחי הבית כדי למנוע מהם לחזור.
  • הדברה ירוקה
    תיקנים ניזונים מכל סוג מזון וזו בדיוק נקודת התורפה שהמדביר ינצל. פיזור פיתיונות ג'ל יגרום לתיקנים לאכול מהם ולהפוך להיות רעילים גם לתיקנים האחרים בקן. ההדברה הירוקה לא דורשת הכנה מוקדמת ופינוי של הבית ולכן היא מומלצת מאוד על ידי מדבירים מקצועיים.
  • הדברה אלקטרונית
    תיקנים מסתמכים מאוד על המחושים שלהם כדי להתמצא במרחב, מה שדחף את תעשיית ההדברה למצוא פתרונות שלא כוללים חומרים פיזיים כלשהם. באמצעות מכשירים אלקטרוניים ניתן לבצע הדברת תיקן מזרחי ללא שימוש בחומרי הדברה כלל וכלל. המכשירים האלה פולטים גלי קול בתדר גבוה אשר משבשים את תחושת ההתמצאות של התיקנים וגורמים להם לעזוב את המקום. שיטה זו יקרה יותר מהשיטות האחרות אך בהחלט שווה את המאמץ מכיוון שהיא 100% בטוחה לשימוש ופועלת 24/7 ללא צורך בתחזוקה שוטפת.

כמה עולה הדברת תיקן מזרחי?

אופיו החמקמק של התיקן ויכולת ההתרבות הגבוהה שלו משפיעים על המחיר של הדברת תיקן מזרחי ואנחנו נסביר. ככל שהגילוי של המזיק הזה יהיה מוקדם יותר, יהיה לנו קל יותר להדביר אותו ולכן הצעת המחיר תהיה זולה יותר. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך להיות עם האצבע על הדופק ולא להסס להתקשר אלינו כדי להתייעץ ללא התחייבות על מצב התיקנים בבית שלך. לאחר שנבין מהי חומרת הבעיה, מהו גודל השטח שיש להדביר ומתי אנחנו מגיעים לבצע את ההדברה, נוכל להגיש לך הצעת מחיר קונקרטית ותפורה אישית למידותיך. כאן נרצה לציין שהניסיון והמקצועיות שלנו מאפשרים לנו להעניק לך שירותי הדברה יעילים, מהירים וזולים במיוחד!

שירותי הדברת תיקן מזרחי 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט.

צריך עזרה?
דילוג לתוכן