תפריט סגור

הדברת תיקן אמריקאי

שירותי הדברת תיקן אמריקאי בכל הארץ
תיקן אמריקאי נחשב לזן קשוח במיוחד של תיקנים מכיוון שהוא מסוגל להסתגל במהירות לחומרי הדברה, מה שהופך את כל תכשירי ההדברה הביתיים למיותרים ואף למסוכנים בגלל כמויות הרעלים בהם. צוות מדבירים נט מציע לך הדברת תיקן אמריקאי מלאה מעכשיו לעכשיו שתחסל את הפרטים הבוגרים, הביצים ואת הקן כולו. אנחנו ערוכים במתכונת מלאה מסביב לשעון, כולל שבתות וחגים כך שלא משנה מתי התיקן האמריקאי תקף, אנחנו כאן לשירותך!

מדביר תיקן אמריקאי זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי תיקן אמריקאי מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת תיקן אמריקאי

כיצד נזהה תיקן אמריקאי?

הזן הזה של התיקנים נפוץ בכל העולם. הוא חי בסביבה לחה וחמה שקרובה לאזורי מזון כגון מחסנים, מטבחים, פחי אשפה וצנרת ביוב. התיקן האמריקאי, בניגוד למקבילו התיקן הגרמני, חי תקופה ארוכה של עד שלוש שנים. גודלו של התיקן האמריקאי הוא 4.5 ס"מ, צבעו אדום כהה עד חום ולא כמו התיקן המזרחי, בעל כנפיים שמאפשרות לו להתעופף בטמפרטורות גבוהות במיוחד.

הדברת תיקן אמריקאי על ידי צוות מדבירים נט

הדברת תיקנים נחשבת להדברה הנפוצה ביותר ולכן ניתן למצוא המון מדבירים שמציעים את השירות הזה. יחד עם כמות המדבירים הגדולה מגיעה הורדת המחיר, אך אנחנו מפצירים בך לא להתפתות למחירים הנמוכים מדי מכיוון שהם עלולים לטמון בחובם סכנות שונות. לרוב המדבירים האלה יציעו לך ריסוס כימי שעושה שימוש בחומרי הדברה בעלי רעילות מסויימת, אשר בשימוש לא נכון עלולים במקרה הטוב להחריף את הבעיה ובמקרה הרע לפגוע בבריאותך ובבריאות הסובבים אותך.

מדביר ג'וקים מקצועי ידע לשלב מספר שיטות הדברה שונות כדי להימנע ככל הניתן משימוש בחומרי ההדברה האלה. כדי לעזור לך להבין במה מדובר, יצרנו טבלה המרכזת את שיטת הפעולה של צוות מדבירים נט כך שברגע שתידרש הדברת תיקן אמריקאי יהיה לך ידע שיעזור לך להבדיל בין מדביר חובבן למדביר מקצועי.

סדר פעולות ההדברה

מה כוללות פעולות ההדברה

הכנת האזור להדברה

הזזת רהיטים, הכנסת ביגוד לארונות והרחקת מזון וכלי אוכל מהאזור.

השמדת התיקנים

בשלב זה אנחנו נפזר מלכודות דבק שלוכדות את הג'וקים ולא מאפשרות להם לנוע ובכך מחסלות אותם. בנוסף, אנחנו נרסס את מקומות המסתור של הג'וקים עם חומרי הדברה המאושרים לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה. החומרים האלה מיועדים לשימוש לטווח ארוך בגלל כושר ההסתגלות המהיר של התיקן האמריקאי.

חיסול קן התיקנים

כאן נכנסות לעבודה שיטות ההדברה נוספות – הדברה ירוקה ואף הדברה אלקטרונית. כדי לחסל את הקן מבפנים, מדביר תיקן אמריקאי יפזר פתיונות ג'ל (הדברה ירוקה הבטוחה לבני אדם ובעלי חיים) שמתפרקים לאט. הג'וקים יאספו את הפיתיונות האלו לתוך הקן, יאכילו את יושביו ויעזרו לנו לחסל אותו. שיטה נוספת, יקרה יותר, היא הדברה אלקטרונית הכוללת התקנה של מכשירי חשמל מיוחדים שפולטים גלי קול בתדר גבוה. הגלים האלה משבשים את יכולת ההתמצאות של הג'וקים ומונעים מהם לחזור לאזור.

איך אפשר למנוע את חזרתו של התיקן האמריקאי לבית?

הצלחת ההדברה תלויה רבות ביכולת שלך למנוע מהתיקן לחזור אליך הביתה. באמצעות פעולות פשוטות אלה ניתן להקשות מאוד על התיקן לחזור לביתך וכך לדחות את הצורך בהזמנת הדברת תיקן אמריקאי בשנית.

  • ג'וקים מחפשים סדקים ופתחים כדי להשתקע בהם ולכן איתור ואיטום מלאים שלהם ימנע מהג'וקים מקומות רבייה נחוצים.
    מעבר למזון, הג'וקים נמשכים גם למים עומדים. ייבוש של מקורות המים וניקוז מתאים שלהם יעזרו בהחלט למנוע מהם להגיע לאזור שלך.
  • הקפדה על ריקון ושטיפת פח האשפה תמנע הצטברות של מזון שמושכת את התיקנים.
  • בדיקה של מערכות הביוב בקרבתך תעזור למנוע מהג'וקים להתרבות בה. ניתן בהחלט לפנות לעירייה ולשאול מתי הייתה הפעם האחרונה בה התבצעה הדברת תיקן אמריקאי.

כמה עולה הדברת תיקן אמריקאי?

אופיו החמקמק והסתגלתן של התיקן האמריקאי הופך את מלאכת ההדברה למורכבת ולכן מחיר הדברת התיקן האמריקאי יקבע לאחר שהצוות יבין מהו גודל השטח שיש להדביר, כמה חמורה הבעיה ומתי הצוות יגיע לבצע את ההדברה (לילה, סופ"ש, חג וכו'). מצד שני, הנסיון הרב של הצוות בתחום מעניק לך אפשרות לקבל שירותי הדברת תיקן אמריקאי יעילים, מקצועיים וכמובן סופר משתלמים בשיחת טלפון אחת!

שירותי הדברת תיקן אמריקאי 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט.

צריך עזרה?
דילוג לתוכן