תפריט סגור

התקנת רשת במסתור כביסה

מזמינים התקנת רשת במסתור כביסה ועושים סוף למטרד היונים!
בניגוד לדעה הרווחת, היונים שמתעופפות בכל מקום עלולות להפוך למפגע תברואתי כבד שעלול לגרום לך ולמשפחה שלך סיכון רב על ידי העברה של מחלות ושל מזיקים שונים. היונים עצמן מלאות בחיידקים שהן נושאות עימן לכל מקום ובקרציות שעלולות להדביק את בעלי החיים שלך במחלות נוראיות! מעבר לכך, ברגע שהיונים מגלות אזור קינון טוב (כמו למשל מסתור הכביסה שלך) הן יחזרו אליו וזה לא משנה כמה פעמים יגרשו אותן ולכן הפתרון האולטימטיבי להרחקת יונים הוא התקנת רשת במסתור הכביסה שתמנע מהיונים מלהיכנס למסתור הכביסה שלך!

מתקין רשת במסתור כביסה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מתקיני רשת במסתור כביסה במחירים ללא תחרות החל מ 530 שקלים!
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

התקנת רשת במסתור כביסה

תהליך התקנת רשת במסתור כביסה

ישנם מספר סוגים של רשתות להרחקת יונים כשההמלצה של צוות מדבירים נט היא על רשת עשויה פלדה בעובי של 3 מ"מ ומצופה בחומר פלסטי. הסיבה לכך היא שהרשת הזו עמידה לקרני UV ולכן היא תצליח לעמוד בנזקי השמש החזקה של ישראל. הרשת הזו צפופה מספיק כדי לא לאפשר ליונים לעבור דרכה אך מצד שני מאווררת מספיק כדי לאפשר מעבר של אוויר. הרשת מגיעה עם אחריות של 5 שנים! הרשת מותקנת במסתור הכביסה על ידי קדיחה בצידי המסתור והתקנה מהירה. בתחילת התהליך, היונים העקשניות ינסו לחדור אותה אך לאחר זמן קצר יתייאשו וישאירו את מסתור הכביסה שלך נקי מפסולת, חיידקים, פגרים של יונים ומזיקים.

כמה עולה התקנת רשת במסתור כביסה?

מחיר התקנת רשת במסתור כביסה מתחיל ב 530 ש"ח, אך כמובן ישנם המון סוגים של מסתורי כביסה אשר חלקם נגישים וחלק ידרשו התקנה באמצעות ציוד סנפלינג, דבר שבאופן טבעי מייקר את הצעת המחיר. כאן המקום לציין שצוות מדבירים נט ממליץ לך לבצע ניקוי מסתור כביסה יחד עם התקנת הרשת כדי לוודא שהמקום נקי מחיידקים וממזיקים שלא ניתן להדביר באמצעים ביתיים!

שירות התקנת רשת במסתור כביסה מסביב לשעון

הניסיון שלנו מלמד אותנו שהתקנת רשת במסתור כביסה היא התעסקות שכמעט תמיד נמצאת בתחתית סולם העיסוקים היומיומי שלנו ולצערנו קורית רק אחרי שמסתור הכביסה מתמלא בפסולת. זו אחת מהסיבות שבגינן אנחנו מציעים לך שירות של הרחקת יונים והתקנת רשת במסתור הכביסה 24 שעות ביממה, בכל יום מהשבוע כולל סופ"ש, חגים ולילות כך שביצוע ההתקנה תלוי רק בך ובזמן הנוח והנכון לך.

שירותי התקנת רשת במסתור כביסה 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

יונים במסתור כביסה מהוות מטרד חמור. הן עשויות להרעיש, ללכלך את מסתור הכביסה וסביבתו בצואה רבה ולגרום לזיהומים, הן נושאות טפילים ועשויות להעביר מחלות.

icon

כן. ישנה אחריות של 5 שנים לאחר ההתקנה של הרשת במסתור הכביסה.

icon

המחיר להתקנת רשת במסתור הכביסה הוא 530 ש"ח, אך עשוי להשתנות בהתאם למורכבות ההתקנה במקום.

icon

לפני התקנת הרשת יש לדאוג לניקוי מסתור הכביסה וסילוק של צואת היונים והלכלוך הקיים שם. אנו מספקים גם שירות של ניקוי מסתורי כביסה.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן