תפריט סגור

ניקוי מסתור כביסה

ניקוי מסתור כביסה מצואת יונים
היונים שמקננות במסתורי הכביסה, מאחורי המזגן ועל המרזבים השונים יוצרות המון פסולת שמעבר לנראות האסתטית, עלולה לגרום להעברה של מחלות וחרקים שונים שיסכנו אותך ואת משפחתך והפסולת יכולה אף לגרום לסתימות והצפות בבית. הדרך היעילה ביותר לוודא שהמסתור יהיה נקי הוא להזמין טיפול מלא ומקיף הכולל הרחקת יונים לצמיתות וניקוי מסתור כביסה מקצועי שיחד יסירו את המטרד וישמרו על המשפחה שלך בריאה!

ניקוי מסתור כביסה 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא שירותי ניקוי מסתור כביסה מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
100% תוצאות והתחייבות להרחקת יונים לצמיתות
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

ניקוי מסתור כביסה

איך מתבצע ניקוי מסתור כביסה

דבר ראשון יש לבצע הרחקת יונים כדי לוודא שיהיה ניתן לבצע את הניקוי ללא הפרעות וכדי להבטיח שאחרי ביצוע ניקוי מסתור כביסה היונים לא יחזרו להרוס את העבודה הקשה. זה נכון שאפשר להוריד את הלכלוך בעזרת שפכטל וחומרי ניקוי אותם ניתן לרכוש בכל סופר, אבל הבעיה היא לאו דווקא הפסולת עצמה אלא המזיקים שחיים בתוכה והריח שלה שעלול לחדור אליך הביתה דרך המזגן. ניקוי מסתור כביסה מקצועי כולל בתוכו שימוש בקיטור וחומרי הדברה מסויימים שמחטאים את הסביבה ולא רק מנקים אותה בצורה שטחית. לפעמים מסתור הכביסה לא נגיש, מה שיאלץ את הצוות לבצע סנפלינג כדי לנקות אותו ולכן אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר עוד היום כדי שנוכל להבין את תמונת המצב ולהתאים לביתך תכנית פעולה ייחודית ויעילה.

ניקוי מסתור כביסה מצואת יונים באמצעים ביתיים

קקי של יונים יכול להיות מטרד דוחה במיוחד שצריך להיפטר ממנו כמה שיותר מהר. עד שצוות מדבירים נט יגיע אליך לבצע ניקוי מסתור כביסה, יש לנו כמה שיטות פשוטות שיעזרו לך לנקות את האזור כמה שאפשר:

  • ניתן לשפוך מים עם מלח על הפסולת עצמה
  • אפשר לערבב מים חמים עם נוזל לניקוי כלים כדי למוסס מעט את הפסולת
  • לאחר שהצלחת להוריד את כמות הפסולת, ניתן לקרצף את האזור עם מעט אקונומיקה שתשמיד את החיידקים ותאפשר לך להרגיע את המצב עד להגעת צוות מדבירים נט.

כמה עולה ניקוי מסתור כביסה?

ניקוי מסתור כביסה לא יהיה יעיל, אלא אם הוא ישולב עם שירות הרחקת יונים והתקנת רשת למסתור הכביסה מכיוון שכאשר יונים מגלות מקום קינון טוב, הן יחזרו אליו ויגרמו שוב ללכלוך, לכן תמיד נמליץ על שילוב של שני השירותים שלנו. מעבר לכך, מורכבות העבודה משחקת תפקיד חשוב בקביעת הצעת המחיר לניקוי מסתור כביסה מכיוון שחלק ממסתורי הכביסה / מרפסות השירות לא נגישים, מה שיחייב אותנו לנקות אותם באמצעות ציוד סנפלינג. מחיר ניקוי מסתור כביסה מתחיל אצלנו ב 250 ש"ח ומשתנה כמובן לפי מורכבות העבודה. נדבך נוסף ומשמעותי המשפיע על גובה המחיר הוא כמות הפסולת שיש לנקות ממסתור הכביסה שלך, אשר כולל שימוש רב יותר בחומרי ניקוי ובזמן עבודה ארוך יותר.

המקצועיות של צוות מדבירים נט מאפשר לך ליהנות משירות איכותי, מקצועי ואפקטיבי במחירים נמוכים מכיוון שאנחנו עובדים מהר וטוב כך שהצעת המחיר שלנו תהיה אטרקטיבית ומשתלמת במיוחד! הצוות פועל מסביב לשעון כך שברגע שיעלה לך הצורך לבצע ניקוי מסתור כביסה, נוכל להגיע אליך בכל יום ובכל שעה!

שירותי ניקוי מסתור כביסה 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

מסתור כביסה מושך אליו יונים אשר נוכחותן מהווה סיכון תברואתי בגלל הצואה שהן מפזרות במסתור הכביסה והטפילים שהן נושאות עליהן.

icon

עוד לפני ניקוי מסתור הכביסה, המדביר יציב במסתור הכביסה אמצעים שירחיקו את היונים כמו דוקרנים שאינם פוגעים בהן, אך גורמים להן חוסר נוחות ולכן הן עוברות למקום אחר. את האמצעים להרחקת היונים יש להשאיר גם לאחר ניקוי מסתור הכביסה על מנת למנוע חזרה שלהן.

icon

המחיר של ניקוי מסתור כביסה הוא החל מ-250 ש"ח ועשוי להשתנות בהתאם למורכבות הטיפול במקום.

icon

ניתן להזמין שירות הרחקת יונים במחיר מיוחד החל מ 250 שקלים, כמובן שזה משתנה לפי אופי העבודה.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן