תפריט סגור

הדברת צרעה גרמנית

הדברת צרעה גרמנית במהירות וביעילות
צרעה גרמנית, בדומה לאחותה הצרעה המזרחית, פועלת במבנה של קן ומסוגלת לעקוץ מספר רב של פעמים. העקיצה של הצרעה הגרמנית לא מסוכנת לבריאות אך היא בהחלט לא נעימה ועלולה לגרום להתקפי אלרגיה חריפים אצל אנשים רגישים ובכלל יכולה להעיב על ישיבה ספונטנית בתוך הבית ומחוצה לו. צוות מדבירים נט ערוך ומוכן להגיע אליך תוך זמן קצר כדי לבצע הדברת צרעה גרמנית ולהחזיר אותך לשגרה.

מדביר צרעה גרמנית זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי צרעה גרמנית מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 270 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר צרעה גרמנית חייגו: 072-3341-454

ה

איך ניתן לזהות צרעה גרמנית?

צרעות אלו מעט שונות מהצרעות המזרחיות בצבען. צרעה גרמנית בעלת צבע צהוב ושחור וגופה קטן (13 מ"מ). הצרעות הגרמניות ניזונות מחרקים מעופפים, כנימות, צוף וטל דבש הניגר מהכנימות "ועוברות לגור" ליד מקורות המזון האלו. הצרעות מקננות באדמה, בדרך כלל במקומות חשוכים ונסתרים כגון בחריצים הנמצאים בין סלעים ובמחילות שונות. הן פעילות בעיקר במרכז ובצפון הארץ ומתחילות את הפעילות שלהן בחודשי האביב והקיץ החמים.
הצרעות ידועות כחרקים חברתיים ולכן אם זיהית צרעה אחת, ככל הנראה שהצרעות כבר הספיקו לבנות קן ולכן כדאי לך להזמין מדביר צרעות שיגיע לבצע הדברת צרעה גרמנית במהירות לפני שהבעיה תחמיר.

כיצד מתבצעת הדברת צרעה גרמנית?

הדברה זו מתחלקת לשניים – קן גלוי וקן סמוי:

  • קן גלוי – במידה והקן גלוי, מדביר צרעות גרמניות יאתר את הקן ויגיע אליו בשעות החשכה. הסיבה היא שבאור יום הצרעות פעילות מחוץ לקן ואילו בלילות הצרעות מתכנסות אל תוך הקן וכך קל יותר לחסל אותן. שיטת ההדברה הנפוצה ביותר היא ריסוס דבק לתוך הקן. דבק זה מדביק את הכנפיים של הצרעות ומונע מהן להתעופף ולהגן על הקן, כך המדביר יוכל להיפטר מהקן ולסלק אותו פיזית ממקום המגורים שלך. מומלץ להזמין מדביר צרעות עד חודש אוגוסט! בחודש זה מתחיל מעגל חיים חדש של מלכות אשר בתורן יתרבו בשנה הבאה וימשיכו את שושלת הקן.
  • קן סמוי – לעיתים לא ניתן לאתר הקן, במיוחד כשמדובר באזורים עם גישה בעייתית כגון גני ילדים, קאנטרי קלאב ומקומות מסתור בבנייני מגורים. בדומה להרחקת עכברים וחולדות, מדביר צרעות ישתמש במלכודות אשר יפתו את הצרעות להיכנס אליהן מבלי יכולת לצאת. הפתיונות יורכבו מפירות רקובים או בשר כשעליהם יפוזר חומר רעיל. ראוי לציין שרק מדביר מוסמך מטעם המשרד להגנת הסביבה רשאי להשתמש בסוג זה של הדברה.

כמה עולה הדברת צרעה גרמנית?

המחיר תלוי בסוג ההדברה, גודלו של קן הצרעות ובסדר גודל של ההדברה. מכאן, מחיר הדברה של צרעות גרמניות מתחיל מ 270 ₪ ומעלה ותלוי כאמור בגורמים שציינו. מומחי מדבירים נט מבטיחים להעניק לתת לך הצעה אטרקטיבית להדברת צרעה גרמנית ויפעל במהירות ומקצועיות על מנת להשיב אותך ואת בני ביתך לשגרה.

צוות מדבירים נט מוכן מיידית לבצע הדברת צרעה גרמנית

צוות מדבירים נט עובד במתכונת מלאה עשרים וארבע שעות ביממה, כולל בסופי שבוע ובחגים ויכול להעניק לך שירותי הדברת צרעה גרמנית בהתראה קצרה, בכל רחבי הארץ. זיהית צרעה גרמנית בסביבתך? אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו בכל שעה מהיום כדי לקבל ייעוץ והכוונה לגבי חומרת הבעיה וכמובן הצעת מחיר אטרקטיבית להדברה שתסיר את המטרד במהירות, ביעילות ובמחיר משתלם במיוחד!

שירותי הדברת צרעה גרמנית של צוות מדבירים נט 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר צרעה גרמנית חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

צרעה גרמנית היא קטנה יותר מהצרעה המזרחית שהיא המוכרת והנפוצה יותר. צרעה גרמנית מופיעה בצבעי צהוב ושחור.

icon

צרעה גרמנית עשויה לעקוץ ועקיצתה עלולה להיות די כואבת, אך היא לא מסוכנת. במקרים מסוימים היא עלולה לגרום להתקפי אלרגיה חריגים.

icon

כן. צרעה היא יצור חברתי ואם ראיתם אחת סביר להניח שיש קן בסביבה. לא תמיד הקן יהיה גלוי ויתכן והוא ממש באחד החדרים מבלי ששמתם לב לקיומו.

icon

המחיר של הדברת צרעה גרמנית מתחיל מ-270 ש"ח והוא עשוי להשתנות בהתאם לגורמים שונים בשטח וחומרת הבעיה והטיפול הנדרש על מנת למגר אותה לחלוטין.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן