תפריט סגור

הדברת פרעוש החתול

כל מה שצריך לדעת על הדברת פרעוש החתול
פרעוש החתול מסוגל להעביר מחלות לבעלי חיים וגם לבני אדם, לכן חשוב מאוד להזמין שירות של הדברת פרעוש החתול ברגע שזיהית את המזיק! זה לא משנה מתי זיהית אותו כי צוות מדבירים נט פועל במתכונת מלאה מסביב לשעון ומסוגל להגיע אליך תוך זמן קצר ולבצע את ההדברה במהירות וביעילות תוך שמירה על בריאותך ובריאות הסביבה שלך!

מדביר פרעוש החתול זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי פרעוש החתול מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת פרעוש החתול

איך ניתן לזהות את פרעוש החתול?

בדומה לשאר הפרעושים, גם עקיצה של פרעוש החתול גורמת לגירויים מקומיים אשר באים לידי ביטוי בגרד מתמשך של בעל החיים. גודלם של פרעושי החתול הוא 3 מ"מ וצבעם אדום ככה ולעיתים שחור. יכולת הניתור המדהימה שלהם מאפשרת להם לזנק לגובה של 20 ס"מ ולמרחקים של 35 ס"מ, יכולת זו מאפשרת להם לקפוץ בין פונדקאים (חיות המחמד שלך) ולהמשיך להתפשט בסביבתך עד שתזמינו שירות של הדברת פרעוש החתול אשר יעצור את המתקפה.

כך מתבצעת הדברת פרעוש החתול

פרעוש החתול פולש למרחבים הפרטיים שלנו באמצעות קפיצה על גבי חיות המחמד שלנו. הם רובצים במקומות מוצלים בעלי לחות גבוהה (מכיוון שהם רגישים לחום ולשמש ישירה) שם גם בעלי החיים שלנו אוהבים לתפוס מנוחה ורגיעה. הם קופצים על בעלי החיים וכך פולשים לתוך הבית. לאחר הפלישה הביתה הם קופצים מהמארחים שלהם ומתחפרים עמוק במקומות הרביצה האהובים על בעלי החיים כגון ספות, מזרנים, ריפודים, שטיחים וכו'.

הדבר הראשון אותו מדביר פרעוש החתול יעשה הוא לזהות שאכן מדובר בסוג המזיק הזה. לאחר מכן, המדביר ירסס את הגינה הקרובה אליך בחומרי הדברה מיוחדים שמעכבים את הגדילה של הביצים וכך ימנע התפתחות חדשה של פרעושים. לאחר מכן המדביר יכנס אליך הביתה וירסס את הרצפות בחומר מיוחד שיחסל את הפרעושים וישאב את כל הריפודים השונים בבית שלך בשואב רב עוצמה. כדי לוודא שכל הפרעושים חוסלו, מומלץ להמשיך לשאוב את הריפודים, המזרנים וכו' למשך שלושה שבועות.

כמה עולה הדברת פרעוש החתול?

אם יש לך חשש שמא בעלי החיים שלך נדבקו בפרעוש החתול, אנחנו ממליצים לך להתקשר אלינו מיידית כדי שנוכל להבין יחד איתך האם באמת מדובר במזיק החמקמק הזה. במידה וכן, אנחנו נשאל אותך כמה שאלות שיעזרו לנו לגבש תמונת מצב לגבי חומרת הבעיה. לאחר זמן קצר אנחנו נגיע לביתך ונתחיל במלאכת ההדברה מהחוץ פנימה. מחיר הדברת פרעוש החתול יקבע על ידי מורכבות העבודה וזמן ביצוע ההדברה אך אין מה לדאוג. צוות מדבירים נט מנוסה מאוד בביצוע הדברת פרעוש החתול ולכן יסיים את ההדברה במהירות, ביעילות ובמחירים סופר משתלמים!

שירותי הדברת פרעוש החתול 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט.

צריך עזרה?
דילוג לתוכן