תפריט סגור

הדברת עצי פרי

הדברת עצי פרי בכל הארץ במחירים ללא תחרות!
הזמן הנכון ביותר להזמנת הדברת עצי פרי הוא עונת האביב, בה החרקים רק מתעוררים מתרדמת החורף ומתחילים את הפעילות שלהם. אנחנו ממליצים על ביצוע הדברה שוטפת פעם או פעמיים בשנה כדי למנוע התפתחות של מזיקים בעצים שלך, אך נדע להציל את העצים שלך במידה והמזיקים כבר התחילו לתקוף. היתרון המשמעותי שלנו נעוץ בעובדה שאנחנו פועלים 24 שעות ביממה, כולל סופי שבוע, שבתות וחגים כך שאנחנו זמינים עבורך ברגע שזיהית איזשהו תסמין של מחלה או מזיק!

מדביר עצי פרי זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי עצי פרי מקצועיים במחירים ללא תחרות
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת עצי פרי

מדוע חרקים ומחלות תוקפים עצי פרי?

בדרך כלל מחלות ומזיקים יגרמו לענפים שבורים, כתמים על העלים, פירות שיבשילו מוקדם יותר וזליגה של שרף, כך שהתסמינים יהיו יחסית ברורים. הסיבות לכך מגוונות ואלו העיקריות שבהן:

  • כל עץ הוא עולם שלם ולכן מה שמתאים לעץ לימון לא יתאים בהכרח לעץ מנגו, לכן יש להתאים את תנאי הגידול לעץ הספציפי שלך. תנאי גידול לא נכונים עלולים לגרום להופעה של פטריות וזיהומים שונים אשר יגרמו למחלות בעץ שלך.
  • עצים אקזוטיים רגישים הרבה יותר למזיקים היות וישראל היא לא סביבת הגידול הטבעית שלהם. עצים ארץ ישראליים "מכירים" את המזיקים המקומיים ויכולים להתמודד איתם טוב יותר.
  • לכמויות המים בהשקייה יש משקל רב בבריאות העץ. כל עץ דורש כמות אחרת של מים ולכן יש להתאים את הכמויות לעץ הספציפי כדי לא לגרום להשקיית יתר שתזמין מחלות ומזיקים שונים.
  • הגזעים והענפים של העץ מושכים מזיקים מכיוון שהם מספקים להם צל, תנאי לחות ומזון מושלמים כל כך עד שלפעמים טיפולים להרחקת המזיקים האלו פשוט לא יהיו יעילים.

כיצד לבחור את השיטה הנכונה להדברת עצי פרי

גם בנושא ההדברה יש להתייחס לכל עץ בנפרד ולהתאים תכנית הדברה ייחודית לו. שירותי הדברת עצי פרי מתייחסים לכלל העצים אך בשיחה עם המדביר יש לציין את סוג העץ והגיל שלו כדי שנוכל להעניק לך פתרון מקיף ואיכותי שיציל את העץ שלך. גם לחומרת החולי של העץ יש משקל רב בבחירת תכנית ההדברה אך לרוב הדברת עצים והדברת עצי פרי בפרט תתבצע בשיטה המשולבת אשר כוללת הדברה ביולוגית (במסגרתה המדביר יפזר את הטורפים הטבעיים של המזיקים כדי שיחסלו אותם ללא צורך בחומרי הדברה) וריסוס נגד חרקים שיהווה מכה מוחצת למזיקים השונים ששרדו את ההדברה הביולוגית. לאחר ההדברה המדביר יאטום את מקומות הקינון של המזיקים על ידי סתימת באמצעות סיליקון ושעווה כדי למנוע מהמזיקים לחזור ולחזק את פעולת ההדברה.

כמה עולה הדברת עצי פרי?

ישנם כל מיני גורמים שיש להתחשב בהם כשניגשים לנסח הצעת מחיר להדברת עצי פרי והם מורכבות הבעיה, זמן ביצוע ההדברה, חומרת המצב ושעות העבודה שיושקעו בטיפול. מחיר ההדברה אצלנו ימשתנה בהתאם לפרמטרים הנ"ל. קשה להכריז על מחיר אחיד, כל עץ הוא שונה, המומחיות שלנו הופכת את ביצוע הדברת עצי פרי לתהליך מהיר, בטוח ובריא לך, למשפחה שלך ולעצים שלך כך שהצעת המחיר תהיה משתלמת במיוחד מכל הבחינות. צוות מדבירים נט מתמחים בהדברת עצי לימון, עצי רימון, עצי זית, הדברת עצי הדר ומגוון עצים נוספים.

כדי לעזור לך לעצור את המחלות והמזיקים בזמן, אנחנו מציעים לך שירות הדברת עצי פרי מסביב לשעון, בכל ימות השבוע, כך שהגילוי המוקדם יבוא לידי ביטוי במחיר ההצעה הסופי. עלה בך החשש שהעצים שלך הותקפו במזיקים? נשמח לענות על כל השאלות שלך בשיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות במהלכה נבין את תמונת המצב ונתאים לך תכנית הדברה ייחודית למצב העצים בגינתך.

שירותי הדברת עצי פרי 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

עצים ועצי פרי עשויים למשוך אליהם מזיקים אשר פוגעים בעץ וגורמים לו למחלות. במקרה של עצי פרי המזיקים גם מטילים ביצים בתוך הפרי שמהן יוצאים תולעים הפוגעים בפרי מבפנים.

icon

חיפושיות, נמטודות, זבובי עצים ועוד הם מזיקים שעשויים להימצא בעצי פרי, להטיל ביצים שמהן יתפתחו זחלים הפוגעים בעץ.

icon

לא. הדברה של עצים ובעיקר עצי פרי כמו מנגו מצריכים ידע וניסיון בתחום זה ושימוש בשיטות הדברה ייחודיות שפוגעות רק במזיקים ולא בעץ המנגו ובסביבה.

icon

בקיץ אכן נהוג לראות יותר חרקים בבית ובסביבות, אך גם מחוץ לעונת הקיץ ישנם חרקים ומזיקים וכשאנו רואים סימנים לקיומם יש להזמין הדברה לפני שהבעיה תחמיר.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן