תפריט סגור

הדברת עצי הדר

גילית שפירות ההדר המצוינים שהתרגלת אליהם התחילו להירקב? ככל הנראה העצים שלך תחת מתקפה של מזיקים והגיע הזמן להזמין הדברת עצי הדר שתציל את העצים שלך! צוות מדבירים נט מדביר עצים מזה זמן רב ויכול להעניק לך מענה מלא שיחסל את המזיקים ויחזיר את החיים לעצים שלך. אנחנו זמינים עבורך 24/7 מה שאומר שתהליך ההדברה יכולה להתבצע בזמנים הנוחים לך! נשמח להעניק לך הצעת מחיר משתלמת במיוחד וייעוץ והכוונה בחינם בשיחת טלפון אחת קצרה.

מדביר עצי הדר זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי עצי הדר מקצועיים במחירים ללא תחרות
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר עצי הדר חייגו: 072-3341-454

הדברת עצי הדר

מחלות נפוצות הדורשות הדברת עצי הדר

עצי הדר האהובים על כולנו נפוצים מאוד בנוף הישראלי וניתן למצוא אותם כמעט בכל גינה במדינה. השמש הישראלית עושה לעצים האלה טוב והם בתמורה צומחים בצורה יוצאת דופן. לצערנו, צימוח לא נכון של העצים עלול לגרום להם למחלות שונות אשר גורמות לעלים לנשור, לפירות להירקב ולעיתים אף להרוג את כל העץ. צוות מדבירים נט מכיר את נושא צימוח והדברת עצי הדר ויכול לסייע לך להחזיר את העץ שלך לקדמותו.
הדבר החכם ביותר לעשות הוא לזהות את הופעת המחלות האלה מוקדם ככל האפשר כדי לרפא אותן לפני שיגרם נזק רציני מדי לעץ. כדי לעזור לך לזהות את המחלות האלה, ריכזנו עבורך את המחלות הנפוצות יותר בין עצי ההדר, אשר כולן נגרמות מפטריות אשר צומחות בתנאי לחות גבוהים מדי:

  • פיטופטורה – הפטריה הזו גורמת לריקבון של שורש העצים ונפוצה בעיקר בעצי לימון ותפוזים.
  • אלטרניה – פטריה זו תוקפת פירות צעירים וגורמת להם להירקב עוד לפני שהתפתחו במלואם.
  • מלסקו – אלה פטריות אשר חודרות לפנים העץ דרך האזור חשוף שלו (פציעות שונות) וגורמות לעלי העץ לנשור ובכך מונעות את גדילתם של הפירות.

סוגי מזיקים והשפעותיהם על עצי ההדר

כאמור, עצי ההדר הם דיירים ותיקים בנוף הישראלי ולכן ישנם מזיקים שונים אשר התפתחו כאן במהלך השנים. המזיקים האלה עלולים לתקוף בכל השנה ולכן כדאי להכיר אותם כדי לטפל בהתקפה שלהם מוקדם ככל הניתן. מדביר עצי הדר תמיד יעדיף להשתמש בשיטת ההדברה הביולוגית אשר כוללת פיזור של טורפים טבעיים בסביבת העץ. הטורפים האלה ניזונים מהמזיקים שהשתלטו על עצי ההדר שלך וכך מתבצעת הדברת עצי הדר ללא מגע יד אדם. הטורפים אינם מזיקים ולא גורמים נזק לעצים. כדי לעזור לך להכיר את אותם מזיקים, הכנו לך טבלה המרכזת את סוגי המזיקים הנפוצים ביותר ואת הנזקים שהם גורמים.

זן המזיקים

הנזקים הנגרמים מהתקפה שלהם

תריפס ההדר

אם זיהית סימני גירודים על הפירות בעונת האביב, כנראה שהנימפות של המזיקים האלה השתלטו על הפירות של העץ שלך.

עש המנהרות (מנהדר)

פעילים בעונות החמות ומתמקמים בתוך העלים. הנוכחות שלהם בעלים מייבשת אותם וגורמת להם להתקפל.

אקריות

סוג של עכביש אשר פוצע את העלים ולא מאפשר להם לצמוח.

כנימת מגן ועלה

ככל הנראה הם המזיקים הנוראיים ביותר לעצי ההדר. החרקים הללו נטפלים לליבלובים צעירים, מעבירים מחלות ומפרישים טל דבש. הטל הזה גורם למשיכה של פטריות ונמלים וכך העץ נפגע משמעותית כמעט מכל כיוון.

כמה עולה הדברת עצי הדר?

מחיר ההדברה נגזר מחומרת המתקפה, מועד ההדברה (יום רגיל, לילה, סופ"ש או חג) ומורכבות ביצוע ההדברה. צוות מדבירים נט מנוסה מאוד בתחום הדברת העצים, בין היתר בהדברת עצי מנגו, עצי זית, לימון ועוד. הצוות שלנו פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה כך שההדברה תתבצע במהירות, ביעילות ובמקסימום בריאות לך ולסביבתך. אנחנו מזמינים אותך כבר עכשיו להתקשר אלינו כדי לקבל הצעת מחיר להדברת עצי הדר שתציל את העצים שלך ולא תחסל לך את הכיס!

צוות מדבירים נט זמין עבורכם עם שירותי הדברת עצי הדר 24 שעות ביממה.

להזמנת מדביר עצי הדר חייגו: 072-3341-454

צריך עזרה?
דילוג לתוכן