תפריט סגור

הדברת עצי דקל

מצילים את העצים ומזמינים הדברת עצי דקל
עץ הדקל מאפיין את ארץ ישראל והוא בהחלט עץ מרשים ויפייפה שמניב את אחד הפירות הטעימים ביותר – התמר. עצי דקל מושכים אליו כל מיני מחלות ומזיקים שמאיימים עליהם ולכן כדאי להחזיק טלפון של מדביר מוסמך שידע לייעץ לך לגבי הדברת עצי דקל ובמקרה הצורך גם להגיע בכל שעה מהיום ולהציל את העצים שלך!

מדביר עצי דקל זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי עצי דקל מקצועיים במחירים ללא תחרות
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת עץ זית

מה פוגע בעצי הדקל?

עצי דקל לא נחשבים לעצים רגישים אך זה לא אומר שלא צריך לשמור עליהם על ידי ביצוע הדברת עצי דקל מפעם לפעם. הדרך הטובה ביותר להציל את העצים שלך היא להקפיד לשים לב לכל מיני שינויים כאלה ואחרים בעץ כדי שאם הוא חלילה נדבק במשהו, ניתן יהיה להצילו כמה שיותר מוקדם.
כדי לעזור לך להבחין במיני מחלות ומזיקים שונים שעלולים לפגוע בעצים, ריכזנו לך רשימה של האיומים הנפוצים על הדקל:

  • כפור – עצי דקל חיים במדבריות ובאזורים חמים ולכן מצבי כפור עלולים להרוג את העץ
  • השקיית יתר – למרות שזה נראה שהעץ מסוגל להתמודד עם המון נוזלים, דווקא עץ הדקל רגיש להשקיית יתר ויש להקפיד שלא להציף את הקרקע
  • פטריות – אחד הנזקים העקיפים מהשקיית יתר הוא היווצרות של פטריות שעלולות לגרום לריקבון של השורשים, הפירות ואפילו העלים.
  • נמטודות זן של תולעי קרקע אשר נמשכות לשורשים ופוגעות בהם.
  • חדקונית הדקל – חיפושית הרסנית שנמשכת לעצי הדקל, מקננת בהם והורסת אותם.

כך תזהו מזיקים הדורשים ביצוע הדברת עצי דקל

הבעיה בעצי דקל היא שאי אפשר לראות סימנים של מחלה או מזיק אלא רק אחרי שהתחילה הפגיעה בעץ. מצד שני, אין לך מה לדאוג כי צוות מדבירים נט מכיר את כל נקודות התורפה של העץ ויודע להעניק שירותי הדברת עצים במהירות וביעילות. בכל חשש שעולה לך, אנחנו ממליצים להתקשר אלינו כדי שנוכל לייעץ לך על מצב העצים שלך ויחד נחליט על תכנית פעולה ייחודית להדברת עצי דקל בגינתך.
אם זיהית חלק או את כל התסמינים הבאים, כדאי לך להזמין מיד שירות הדברת עצי דקל לפני שיהיה מאוחר מדי:

  • בדיקת לולב
    כדאי לסרוק את הלולב כדי לזהות את ההפרשות של חדקונית הדקל ואת התעלות שהזחלים שלה יוצרים בבסיס העלים. זהו השלב בו ניתן להציל את העץ אך אם הלולב יתחסל על ידי החיפושית, כנראה שגורלו של העץ נגזר.
  • גיזום תדיר של העץ
    ניתן להבחין בקלות בנוכחות של מזיקים על הענפים של עץ הדקל ולכן אנחנו ממליצים לגזום את העץ בעקביות. אם זיהית תעלות מוזרות על הענפים, כנראה שחדקונית הדקל פלשה לעץ שלך ויש להזמין הדברת עץ דקל במהירות.
  • שינויים בעלים
    אחד הסימנים לנוכחות של החדקונית הוא שינויים בקצה הגזע או הענף, מה שנקרא בעגה המקצועית – מוות לאחור.
  • תקיפת עצים חלשים
    חדקונית הדקל מרבה לתקוף עצים חלשים יותר ולכן כדאי לפקוח עליהם עין במיוחד.

כמה עולה הדברת עצי דקל?

מילת הקוד בהדברת עצי דקל היא גילוי מוקדם. ככל שנגיע מהר יותר לטפל בעצים שלך, כך הסיכויים להציל אותם יעלו ולכן אנחנו ממליצים לך לשים אצבע על הדופק ולא להסס להתקשר אלינו לייעוץ! הצוות שלנו ערוך ומוכן לבצע הדברת עצי דקל 24 שעות ביממה, בכל יום כולל שבתות, לילות וחגים כך שברגע שזיהית משהו מוזר בעץ שלך נוכל להגיע במהירות. מחיר הדברת עצי דקל מתחיל משתנה בהתאם לחומרת המצב, סוג המזיק ולשלב התקיפה בו העץ נמצא. המומחיות שלנו מאפשרת לך ליהנות משירותי הדברה מקצועיים ולא מתפשרים עם איכות חומרי הדברה הגבוהה ביותר במחירים משתלמים במיוחד. הסיבה לכך היא שהעבודה היעילה שלנו חוסכת לך בשעות עבודה יקרות שלא מבוזבזות על ניסיונות כאלו ואחרים להבין את תמונת המצב, אלא בדיוק הפוך – כבר בשיחת הטלפון איתנו אנחנו נבין את תמונת המצב ונבנה תכנית פעולה שתציל את העצים ולא תרושש הארנק שלך.

שירותי הדברת עצי דקל 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

פטריות, תולעי נמטודות וחיפושית ותולעיה מסוג חדקונית הדקל הם מזיקים שעשויים להימצא בעצי דקל ולגרום להם לנזק.

icon

המזיקים עשויים לגרום למחלה לעץ הדקל, התייבשות שלו ובמקרים מסויימים גם למוות של העץ. בנוסף חדקונית הדקל חופרת תעלות בתוך עץ הדקל ומחלישה אותו, דבר העלול לגרום לקריסה של עץ הדקל והדבר גם מהווה סיכון לפגיעה ברכוש ונפש.

icon

הדברה ירוקה היא הדברה שבה נעשה שימוש בשיטות וחומרים שאינם כוללים חומרים כימיים ורעילים ואינם מזיקים לסביבה, לבני אדם ולחיות מחמד ומרחיקות רק את המזיקים.

icon

כאשר מזמינים מדביר צריך לוודא כי הוא מתמחה גם בתחום ספציפי זה של הדברת עצי דקל עם חומרי הדברה ייעודיים וכמובן רישיון של המשרד לאיכות הסביבה.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן