תפריט סגור

הדברת עץ רימון

הדברת עץ רימון בשיחת טלפון אחת
עץ רימון נחשב לעץ חזק מאוד אשר מצליח לשרוד בטבע ללא מגע יד אדם. אך זה גם עץ החשוף להתקפות מזיקים ולכן כדאי לשמור טלפון של מדבירים מקצועיים זמינים אשר מוסמכים להדביר עצי פירות למאכל. צוות מדבירים נט עובר השתלמויות קבועות ועובד ברישיון המשרד להגנת הסביבה תוך שימוש בחומרים בטוחים ומפוקחים לכן הזמנת שירותי הדברת עץ רימון דרכנו תהיה עבורך הדרך הבטוחה, היעילה והמשתלמת ביותר להיפטר מהמזיקים!

מדביר עץ רימון זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי עצי רימון מקצועיים במחירים ללא תחרות
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר עץ רימון חייגו: 072-3341-454

הדברת עץ רימון

אילו סוגי מזיקים דורשים הדברת עץ רימון?

ההגנה הטובה ביותר היא התקפה ולכן צוות מדבירים נט ממליץ לך לבצע את הפעולות הבאות כדי לצמצם למינימום את התקפות המזיקים:

  • ניכוש עשבים סביב העץ
  • גיזום ענפים יבשים
  • פינוי פירות נגועים
  • דישון עץ הרימון

במידה והעץ שלך כבר סובל מהתקפת מזיקים, חשבנו שכדאי להכיר את סוגי המזיקים השונים כדי לעזור לך להעביר מידע איכותי למדבירים אותם תזמין ובכך לתרום להצלחתה של הדברת עץ רימון.

  • ציקדות
    הציקדות הן סוג של פשפשים ותוקפות בעונות החמות. הציקדות ניזונות מהנוזלים אשר נמצאים בתאי הצמחים, מה שגורם לשולי העלים לשנות צבע ולהתקפל.
  • כנימת עלה הרימון
    התקפות של כנימת עלה הרימון נפוצות באביב. אם זיהית לפתע עלים מקופלים, כנראה שהכנימות חוגגות על עץ הרימון שלך. בנוסף, הכנימות מפרישות חומר אשר גורם לפטריות שעלולות לפזר מחלות בעץ.
  • כחליל הרימון
    מזיקים אלה שייכים למשפחת העשים והם מטילים ביצים על הפירות בעונות החמות (אביב – סתיו). כשהזחלים בוקעים הם חודרים לתוך הפרי ומתיישבים בתוך הגרגרים וגורמים לפירות להירקב. הפירות הרקובים מושכים מזיקים נוספים אשר ביחד יכולים להרוג עץ שלם
  • עש שיח הרימון
    הזחלים של העש הזה ניזונים מענפי הרימון ופעילים לכל אורך השנה.
  • אפטה גדולה
    האפטות הגדולות שייכות למשפחת החיפושיות. הן מתחפרות בגזע עץ הרימון ובענפים שלו וגורמות לענפים הראשיים לקמול ולמות.
  • תריפסים
    תוקפים את פרחי הרימונים בזמן פריחתם. התריפסים מתרבים בקצב מאוד מהיר ועלולים ליצור מושבות שלמות בתוך עץ הרימון שלך בזמן קצר יחסית.

הדברת עץ רימון באמצעים ביתיים

הדברת עץ רימון כמו גם הדברה של מגוון עצי הדר, היא פעולה כירורגית הנועדה לחסל את התקפת מזיקים. כדי לשמור על עץ הרימון שלך נקי, אנחנו ממליצים להיות בקשר רציף עם מדביר שיעזור לך להבין את מצב העץ שלך. לאחר ההדברה מומלץ לשמור על תחזוקה שוטפת שתשמור על העץ שלך ותדחה הדברת עץ רימון חדשה. קיבצנו עבורך מספר שיטות קלות לביצוע שישמור על העץ שלך טוב יותר:

  • לאחר הדברת כחליל הרימון, כדאי לכסות את העץ עם רשת צפופה נגד חרקים ולעטוף את הפירות בשקיות שימנעו ממזיקים נוספים להגיע אליהם.
  • לאחר הדברת כנימות, מומלץ לבצע דילול של הפירות כך שאף פרי לא יגע בשני והכנימות לא יוכלו להדביק את כל העץ.
  • השקייה מדודה ועקבית תוכל למנוע מחלות עץ רימון שונות ולכן יש להיזהר מהשקיית יתר.
  • גיזום העץ ושמירה על הגובה שלו יאפשרו לך לטפל בו בצורה טובה יותר ויאפשרו לענפים חדשים לגדול בצורה טובה יותר
  • זיהוי של התקפת מזיקים בזמן יכולה לחסוך לך המון כאב ראש ולא מעט כסף. אם זיהית שהעלים של עץ הרימון שלך צהובים בסוף האביב, כדאי לך לבדוק האם חדרו אליהם כנימות עלה הרימון.

כמה עולה הדברת עץ רימון

הדברה מורכבת ממספר שלבים: איתור המזיקים שתקפו את עץ הרימון שלך, ניתוח הנזקים ופעולות ההדברה עצמן. מתודת עבודה זו הוכחה כיעילה, מהירה ומשתלמת מכיוון שכך הצוות מגיע מוכן ומתחיל את ההדברה מיד ללא כל עיכובים. מחיר הדברת עץ רימון מושפע ממורכבות ההדברה, זמן ביצוע ההדברה וסוג המזיקים שתקפו. צוות מדבירים נט מנוסה בטיפול של כל סוגי מתקפות ומחלות העץ ולכן יכול לספק לך הדברת עצים מדויקת שתחסוך לך המון זמן ולא מעט כסף ולכן אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר קונקרטית ואטרקטיבית שתציל את העצי הרימונים שלך מבלי לרוקן לך את הארנק!

שירותי הדברת עץ רימון עם צוות מדבירים נט.

להזמנת מדביר עץ רימון חייגו: 072-3341-454

צריך עזרה?
דילוג לתוכן