תפריט סגור

הדברת עץ מנגו

הדברת עץ מנגו בכל רחבי הארץ
עץ המנגו הוא היעד המועדף על המזיקים מכיוון שהוא עץ טרופי אשר לא גדל באופן טבעי בארץ ישראל. צוות מדבירים נט בקיא בתחום הדברת עצים ויכול לבצע הדברת עץ מנגו ביעילות ובמהירות, בכל ימות השבוע ומסביב לשעון. הצוות פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש אך ורק בחומרי הדברה אשר מאושרים ומפוקחים על ידו ולכן אנחנו יכולים להבטיח לך שתהליך הדברת עץ מנגו יהיה בטוח ובריא לך ולסביבתך.

מדביר עץ מנגו זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי עץ מנגו מקצועיים הבמחירים ללא תחרות!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר עץ מנגו חייגו: 072-3341-454

הדברת עץ מנגו

כך מתבצעת הדברת עץ מנגו

עץ מנגו, כאמור, הוא עץ טרופי אשר יובא לארץ וגדל בתנאים שונים מאלה שהוא רגיל אליהם. אנחנו לא יודעים מה הסיבה, אבל עץ המנגו ידוע במשיכת מזיקים רבים ומגוונים שהופכים את מלאכת הטיפוח שלו לקשה במיוחד. מעבר לנזק הישיר של המזיקים, הם יכולים להעביר מחלות אשר הורסות את הפירות ועלולות להרוג את העץ לגמרי. הדרך הטובה ביותר להציל את עץ המנגו שלך היא זיהוי מוקדם של התקפת החרקים. לשם כך, הכנו לך טבלה המרכזת את המזיקים הנפוצים אשר תוקפים עצי מנגו. אם זיהית אפילו סימפטום אחד, אנחנו ממליץ לך להזמין כבר עכשיו שירות הדברת עץ מנגו כדי שלא יהיה מאוחר מדי וכל העבודה הקשה שלך תרד לטמיון.

  • עש הקליפה
    זחלי העש ניזונים מקליפות מנגו אך לא עוצרים שם. הזחלים חודרים אל תוך הענפים ואף לגזע ועלולים ליצור תעלות אשר מעכבות את הגדילה של העץ והורסות את הפירות שלו.
  • נובר הגזע (יקרונית התאנה)
    מזיק זה מגיע ממשפחת החיפושיות. החיפושית מטילה ביצים בחורים שונים בעץ וניזונה מענפים, כך שאם זיהית ענפים חלשים שצנחו מהעץ, כדאי להתייעץ עם מומחה שיעזור לך לזהות האם יקרונית התאנה תוקפת את העץ שלך.
  • כנימת המנגו הרכה
    הכנימה הזו מפרישה חומרים ישירות על עלי המנגו. החומרים האלו גורמים להתפתחותן של פטריות שחורות אשר מכסות את העלים ומפריעות לתהליך הפוטוסינתזה שלו. עם הזמן העלים לא סופגים אור שמש ומתחילים להצהיב ולנשור.
  • קמחון
    זהו איננו מזיק אלא סוג פטריה שמכסה את העלים. השם שלה, קמחון, נגזר מהצורה שהיא מתפשטת על העלים – אבקה לבנה שדומה לקמח. הפטריה הזו תוקפת בתקופת פריחת העצים וגורמת לפירות לנשור מוקדם מדי.
  • התייבשות
    מחלה זו איננה קשורה להשקיית העץ וזה לא אומר שהוא סובל מחוסר מים. היא פורצת בסתיו וניתן לזהות אותה על ידי שני סימנים: צבע קליפות הענפים הופך לכהה מאוד עד שחור וצבע העלים משתנה לחום. המחלה הזו גורמת לעלים להתקפל למעלה ואז לנשור.

כמה עולה הדברת עץ מנגו

אנחנו מקווים שהידע ששיתפנו איתך יעזור לך לנתח טוב יותר את מצב עץ המנגו שלך כדי להציל אותו בזמן. בנוסף, אם קראת את המאמר ועדיין יש לך שאלות, אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו 24/7 כדי ליהנות משיחת ייעוץ חינם בנוגע לעץ המנגו שלך. במהלך השיחה ננתח את מצבו ונגיש לך הצעת מחיר להדברת עץ מנגו שתהיה הוגנת ומשתלמת. במידה והנכם זקוקים להדברה של עצי הדר, עצי זית או סוגים נוספים של עצים הנכם מוזמנים לפנות אלינו, הצוות שלנו ייתן מענה לכל צורך

שירותי הדברת עץ מנגו 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר עץ מנגו חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

כמו עצי פרי אחרים, גם עץ המנגו מושך אליו חרקים ומזיקים רבים נמשכים לעץ המנגו. הם מטילים ביצים שמהן מתפתחים זחלים ותולעים שעשויים לגדול בתוך הפרי ולהרוס אותו.

icon

עש הגינה, יקרונית התאנה, כנימת המנגו הרכה, קמחון ועוד מזיקים עשויים להימצא על עץ המנגו ובפרי שלו ועשויים לגרום למחלה של עץ ופגיעה בפרי.

icon

שירותי ההדברה שלנו הם כלל ארציים וניתן להזמין שירות הדברה לכל חלקי הארץ.

icon

לא. הדברה של עצים ובעיקר עצי פרי כמו מנגו מצריכים ידע וניסיון בתחום זה ושימוש בשיטות הדברה ייחודיות שפוגעות רק במזיקים ולא בעץ המנגו ובסביבה.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן