תפריט סגור

הדברת עץ לימון

הדברת עץ לימון שתציל את העץ שלך!
עץ הלימון נחשב לעץ רגיש ופגיע שמזמן אליו המון סוגים של מחלות ומזיקים שמאיימים לחסל אותו במהירות. מילת המפתח בהדברת עץ לימון היא זיהוי מוקדם מכיוון שמחלות ומזיקים נוטים להתפשט מהר ועלולים להגיע למקומות אסטרטגיים בעץ שפשוט יהרגו אותו. צוות מדבירים נט זמין עבורך מסביב לשעון כך שלא משנה מתי זיהית את הפגיעה בעץ, נוכל להגיע אליך ולבצע הדברת עץ לימון במהירות, במקצועיות וכמובן במחירים משתלמים במיוחד!

מדביר עץ לימון זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי עץ לימון מקצועיים במחירים ללא תחרות
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת עץ לימון

כיצד מתבצעת הדברת עץ לימון?

בגלל הרגישויות שלו, חובה להזמין מדבירים מקצועיים שיכירו את העץ וידעו להתאים לו טיפול נקודתי וספציפי ולא יגיעו עם תבנית אחת שעלולה להחמיר את הבעיה ולתת לעץ את מכת המוות הסופית. כדי לעזור לך להבין האם המדביר שראיינת הוא באמת מדביר מקצועי כמו שסיפר לך, יצרנו טבלה אשר מרכזת את סוגי המזיקים והמחלות העיקריים שתוקפים עצי לימון כך שכשיעלה הצורך להזמין הדברת עץ לימון ו/או גם הדברת עצי הדר נוספים, השיחה שלך עם המדבירים תהיה מקצועית הרבה יותר.

הסימפטומים והסיבות להופעתם

הפתרונות לבעיה

התייבשות של עץ הלימון

כמו בכל צמח, גם העלים של עץ הלימון עלולים להתייבש. במקרה הזה העלים יהפכו לחומים, יתקפלו, יתייבשו וינשרו מהעץ.
הסיבה לכך: שתילה של עצי לימון בסמוך מאוד למבנים או לעצים אחרים, שימוש לא נכון בתכשירי הדברה או הדבקה של פטריה טפילית

דבר ראשון יש לשתול את עץ הלימון במרווח מספק (בין חמישה לשמונה מטרים ממבנה או מעץ אחר) כדי שיוכל לצמוח כמו שצריך. בכל מה שקשור לתכשירים שונים, יש להתייעץ עם מומחה כדי לא לגרום נזק לעץ. מומלץ לשמור על סביבה נקייה ככל האפשר מגזם ושלכת להיות עם האצבע על הדופק בכל מה שקשור להתפשטות של פטריה על העץ שלך.

היעדר פירות או חוסר צמיחה של העץ

עץ הלימון פורח לפני שהוא נותן פירות ולכן אם זיהית שהעץ לא פורח, כנראה ישנה בעיה שיש להתייחס אליה.
הסיבה לכך: עץ הלימון רגיש מאוד לשינויים ולכן מחסור במזון, נפילה חדה של טמפרטורה והשקיה מוגזמת עלולים לגרום לו לא לצמוח כמו שצריך.

עץ הלימון אוהב שמש ולכן אם החלטת לנטוע את העץ הזה, מומלץ מאוד לשתול אותו במקומות מוארים היטב, להקפיד על השקיה מאוזנת ולהתייעץ עם מומחה לגבי ההזנה שלו.

הצהבה ונשירה של עלים

הסיבה לכך: השקיה מוגזמת, חוסר במזון, הדבקה של פטריה או הרעלת בורון

הקפדה על דישון, השקיה מאוזנת, פיזור בורון בכמות המומלצת וכמובן בדיקה יומית של הימצאות פטריה.

התקלפות של גזע העץ

בניגוד לאחיו העצים, עץ לימון לא אמור להתקלף ובדרך כלל התקלפות תעיד על בעיה בעץ.
הסיבה לכך: שמש חמה מדי שגרמה לכוויות, אקסוקורטיס או חוסר ניקוז מספק של נוזלים

מומלץ לבצע צביעה של הגזע בתקופת הסתיו כדי למנוע ממנו להתקלף ובמקביל לוודא שהנוזלים מנוקזים היטב ולהתייעץ עם מומחי הדברה לגבי מצבו של העץ.

הדברת מזיקי עץ לימון

ישנם שני סוגים של מזיקים שאוהבים מאוד את עצי הלימון והם עש המנהרות ואקרית החלודה. ניתן לזהות את עש המנהרות על ידי העיוותים שיגרמו בעלים ואילו את אקרית החלודה ניתן לזהות על ידי כתמים חומים אפורים שיתחילו להופיע על העלים. מזיק נוסף שיכול להימצא על עץ הלימון הוא הכנימה, אך היא איננה גורמת לנזק. מצד שני, הימצאות שלה בגינה שלך כן דורשת התייחסות מכיוון שהכנימה עלולה לגרום לנזקים בצמחים אחרים בגינה שלך.

כמה עולה הדברת עץ לימון?

נתחיל מהסוף ונאמר שמחיר הדברת עץ לימון תלוי בכמה מוקדם גילית על הבעיה בעץ והתקשרת אלינו. גילוי מוקדם מקל מאוד על זיהוי הבעיה ופתרונה ולכן ככל שנגיע מוקדם יותר נוכל לעזור יותר ולתמחר לך את ההדברה בזול יותר. באותה נשימה נרצה לומר שהניסיון שלנו בתחום הדברת עץ לימון הוא רב ולכן אנחנו נגיע לביקור קצר אך אפקטיבי שיציל את העץ שלך אך לא יחסל את הארנק שלך!

שירותי הדברת עץ לימון 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

בעצים רבים וביניהם עץ הלימון עשויים להיות מזיקים שחודרים אל תוך הפרי ולכן לא ניתן להשתמש בפרי. בנוסף המזיקים גם עשויים לגרום למחלות ואף מוות לעץ עצמו וגם להגיע מהעץ ולהתפשט לשאר הגינה וגם לבית עצמו.

icon

תולעים, חיפושיות, אקריות ובעיקר אקרית החלודה הם חלק מהמזיקים שעשויים להימצא בעץ הלימון.

icon

ישנן שיטות ביתיות כמו מריחת לקה לאטימת רהיטים, טפטוף בנזין או מריחת בצל מפתחי החורים שבהם נמצאות התולעים, אך פנייה אל מדביר מקצועי תהיה פתרון יעיל ומקיף יותר.

icon

הדברה ירוקה היא הדברה שבה נעשה שימוש בשיטות וחומרים שאינם כוללים חומרים כימיים ורעילים ואינם מזיקים לסביבה, לבני אדם ולחיות מחמד ומרחיקות רק את המזיקים.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן