תפריט סגור

הדברת עץ זית

מזמינים הדברת עץ זית ומצילים את העץ!
עץ הזית הוא המפורסם מבין עצי ישראל וניתן לראות אותו בכל רחבי הארץ. מה שמרבית האנשים לא יודעים זה שהעץ הזה מושך אליו מגוון רחב של מזיקים שעלולים לגרום למותו. צוות מדבירים נט מכיר היטב את עץ הזית וטיפל בעשרות עצים בהצלחה ומזמין אותך להתקשר כבר עכשיו כדי לקבל טיפול מסור ומקיף שיציל את העץ שלך! הדברת עץ זית היא עסק למומחים ולכן כל אנשי הצוות שלנו פועלים ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמשים רק בחומרים בטוחים לשימוש, כך שהעץ וגם הסביבה שלך, יהיו מוגנים ב-100%!

מדביר עץ זית זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי עצי זית מקצועיים במחירים ללא תחרות
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת עץ זית

סוגי המזיקים שדורשים הדברת עץ זית

לצערנו קשה מאוד לזהות את החרקים השונים על עץ הזית, מה שאומר שהעץ בהכרח צריך להיות נגוע מכיוון שניתן לזהות נוכחות של מזיקים רק אחרי שהם גורמים נזק. מצד שני, טיפול מהיר ואיכותי יכול להציל את העץ שלך ולנקות אותו מהחרקים שתקפו אותו. כדי לעזור לך לזהות מוקדם את הפלישה של החרקים ולעזור לנו להציל את העץ שלך, בנינו טבלה המרכזת את סוגי החרקים העיקריים התוקפים עצי זית בישראל. אם זיהית בעץ הזית שלך אפילו תסמין אחד, אנחנו ממליצים לך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי שנגיע לבצע הדברת עץ זית מקיפה שתחסל את כל המזיקים!

 

סוג המזיק

תסמיני המזיק בעץ

סס הנמר
סוג זה של מזיק נמנה על משפחת העשים. סס הנמר חופר בתוך גזע העץ כדי לקנן בו כשלאחר מכן, הזחלים מכרסמים את הגזע והענפים תוך כדי שהם חודרים עמוק יותר לתוך העץ.

ניתן לזהות את סס הנמר על ידי איתור של חורים וסימנים של כרסום בענפים ובגזע וגם על ידי הפרשות שישארו על גזע העץ.

זבוב הזית
מזיק זה תוקף את הזיתים עצמם. הנקבות מטילות ביצים בתוך הפרי והרימות שבוקעות ניזונות מהציפה שלו. ניתן לזהות את הפגיעה של זבוב הזית על ידי כתמים שחורים כחולים על הזיתים עצמם.

הפירות לא עומדים בכרסום הרימות של זבוב הזית ולכן נושרים.

אקרית החטטים
מזיק זה נמנה על משפחת האקריות הכוללת מספר מזיקים. הוא פועל בעונות החמות ואוהב מזג אוויר לח וחם ומרבה לתקוף דווקא עצי זית צעירים.

אקרית החטטים פוגעת בעלים של עץ הזית וסימנים לפגיעה שלו הם כתמים צהובים, עיוותים בעלים, נשירה של העלים ופגיעה בפירות צעירים.

עש היסמין
עוד מזיק ממשפחת העשים אשר פעיל בעונת הקיץ ותוקף בעיקר עצים צעירים.

סימנים של כרסום באזורים הצעירים של הענף.

יתוש עלי הזית
למרות השם המחייב, היתוש הזה קטן מאוד (עד 2 מ"מ אורך) ותוקף את העלים והענפים הדקים שבעץ.

יתוש עלי הזית עלול לגרום לפגיעה קשה בעלים של העץ ובתפרחות השונות.

פסילת הזית
הצרה הגדולה בחרק הזה היא היכולת שלו להפריש דבש ולמשוך מזיקים אחרים לעץ. ניתן לזהות אותו מטייל על העץ עצמו בין העלים והפירות.

טל הדבש נראה כמו תפרחות לבנות שדומות מאוד לכותנה או צמר גפן.

חיפושית הקליפה
החיפושית הזו מכרסמת את קליפת ענפי הזית והיא כל כך קטלנית עד שלא ניתן להציל עץ זית חולה אלא להצמיח אותו מחדש.

סימנים של כרסום וזיהוי מחילות בענפי העץ שגורמים לענפים להישבר ולפרחים למות לפני הזמן.

כמה עולה הדברת עץ זית?

המירוץ להצלת עץ הזית שלך מתחיל ברגע שזיהית תסמין אחד או יותר על העץ. מכאן, הזמן משחק לרעתך ולכן מומלץ מאוד להתקשר מיד לצוות מדבירים נט כדי להתייעץ (ללא עלות וללא התחייבות) לגבי הפעולות אותן ניתן לעשות כדי להציל את העץ שלך. מחיר להדברת עץ זית משתנה בהתאם לחומרת התקיפה על העץ. מכאן, ככל שנגיע מוקדם יותר – כך יהיו לנו יותר אפשרויות הדברה שיאפשרו לנו מרחב תמרון בהצלת העץ. הצוות שלנו פועל 24 שעות ביממה, כולל לילות, סופ"שים וחגים כך שאנחנו זמינים עבורך בכל רגע שיהיה לך נוח! לאחר שיחת תשאול קצרה, אנחנו נבין מהי חומרת המצב ונעריך את מורכבות העבודה שמצפה לנו. יחד עם זאת, הצוות שלנו מיומן בהדברת עץ זית ולכן יכול להציל את העץ שלך במהירות תוך שמירה על הבריאות שלך, של בני המשפחה שלך ושל העץ כמובן. הזמינו שירותי הדברת עצי זית 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

מזיקים על עץ זית עלולים לגרום לו למחלות וגם לפגוע בפרי על ידי הטלה של ביצים בתוך הזיתים. בנוסף מזיקים המגיעים לעץ הזית עשויים להתפשט לשאר הגינה וגם לבית.

icon

סס הנמר, זבוב הזית, אקריות, חיפושית הקליפה ועוד הם מזיקים שעושיים להימצא בעץ זית ולגרום לו לנזקים חמורים.

icon

בקיץ אכן נהוג לראות יותר חרקים בבית ובסביבות, אך גם מחוץ לעונת הקיץ ישנם חרקים ומזיקים וכשאנו רואים סימנים לקיומם יש להזמין הדברה לפני שהבעיה תחמיר.

icon

המחיר של הדברת עץ הזית משתנה לפי סוג העץ וחומרת המצב, לבירור מחיר צרו קשר
צריך עזרה?
דילוג לתוכן