תפריט סגור

הדברת נמלים במטבח

הדברת נמלים במטבח בצורה בטוחה ובריאה
אמנם נמלים לא עוקצות או מעבירות מחלות אבל הן בהחלט מטרד אסתטי שיכול להעיב על האווירה במטבח. צוות מדבירים נט מזמין אותך לעשות סוף לנמלים באמצעות הזמנת הדברת נמלים במטבח ללא שימוש בחומרי הדברה שמכילים רעלים. הצוות פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש בחומרים מפוקחים ומאושרים לשימוש על ידו ולכן ההדברה תיעשה בצורה הבטוחה והבריאה ביותר שיש!

מדביר נמלים במטבח זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי נמלים במטבח מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת נמלים במטבח

כך ניתן להיפטר מנמלים במטבח באמצעים ביתיים

לא הרבה יודעים את זה, אבל הנמלים שפולשות למטבח שלך לא סתם ניגשות למזון אלא משאירות אחריהן מן שבילים שמסמנים לנמלים האחרות מהי הדרך הקצרה ביותר למזון שנמצא בארונות. שיבוש של השבילים האלו יכול לעזור להפחית משמעותית את כמות הנמלים במטבח שלך וכך ניתן לעשות את זה בקלות:

  • הכנת תרסיס טבעי
    יש להרתיח קליפות הדרים בסיר עם מים. לאחר הרתיחה יש להוסיף מעט חומץ ולהכניס את הסיר למקרר למשך 9 שעות. מה שיתקבל בסיר תהיה תמיסה אותה יש להעביר לשפריצר ולרסס באזורים בהם זיהית נמלים.
  • איתור קן הנמלים
    פלפל שחור ידוע בריח החזק שלו והוא מצליח לגרום לנמלים לעזוב את החיפוש אחרי המזון ולברוח לקן ולכן פיזור של הפלפל על שבילי הנמלים יוביל אותך לקן הנמלים.
  • הרחקת נמלים מהשיש
    שום וקינמון ניחנים גם הם בריחות חזקים שלא אהובים על הנמלים ולכן פיזור של שבבי שום ומעט מקלות קינמון ירחיקו את הנמלים מהמטבח שלך.

שיטות אלה נועדו כדי להרחיק מספר קטן של נמלים שהגיעו "בטעות" למטבח שלך והן לא יעזרו לאורך זמן אם בקרבת הבית שלך נמצא קן הנמלים. כדי להדביר את הקן מומלץ מאוד להזמין הדברת נמלים במטבח שתחסל את הקן בקלות ובמהירות.

כך המקצוענים מבצעים הדברת נמלים במטבח

ישנם כל מיני סוגים של נמלים ולכן הדבר הראשון שנעשה כשנגיע למטבח שלך הוא לזהות איזה סוג ספציפי פלש אליו. לאחר מכן אנחנו נתאים לו את שיטת ההדברה היעילה ביותר שלרוב תהיה מבוססת על שיטת ההדברה הירוקה. הסיבה לכך היא שהמטבח רגיש מאוד לחומרי הדברה בעלי רעילות מסויימת כי אי אפשר אף פעם להיות בטוחים ב-100% שאף רסיס של החומר לא יגע בכלי המטבח. השיטה המובילה של צוות מדבירים נט היא שיטת פיתיונות הג'ל. באמצעות השיטה הזו אנחנו מפזרים פיתיונות ג'ל ירוקים אשר נראים לנמלים כמו מזון. לאחר שהנמלים לוקחות את הפיתיון לקן, הן מאכילות את המלכה שמחוסלת על ידם וכך הקן מתפזר ונעלם. רק כדי לוודא שהקן באמת חוסל אנחנו נרסס אותו ישירות עם מעט חומרי הדברה שלא יפגעו בשגרת הבית שלך.

כמה עולה הדברת נמלים במטבח?

אצלנו בצוות מדבירים נט עובדים בשיטת כל מקרה לגופו על מנת להעניק לך הצעת מחיר קונקרטית ומדויקת עבור הצרכים שלך. באופן כללי המחיר מתחיל ב 250 ש"ח, אך מחירה הסופי של הדברת נמלים במטבח יקבע לאחר שנבין מהו גודל המטבח שיש להדביר, כמה קן הנמלים גדול ודורש עבודה מהצד שלנו ומתי הזמנת את ההדברה (לילות, חגים, שבתות או יום חול רגיל). באותה נשימה, הצוות שלנו מיומן בהדברת נמלים במטבח כך שכל תהליך ההדברה יהיה מהיר, יעיל וכמובן – זול ומשתלם! גילית מתקפת נמלים גם בחדר האמבטיה? צוות מדבירים יכול להתמודד גם עם הדברה באזור זה. הזמינו בשיחתכם עם הצוות שירות של הדברת נמלים באמבטיה ותוכלו לחזור במהירות לשגרת יומכם ללא הפרעת נמלים בביתכם.

שירותי הדברת נמלים במטבח 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

מכיוון שריסוס עם חומרים רעילים במטבח שבו נמצאים מזון וכלי אוכל עשוי להיות מסוכן, אנו מבצעים הדברה יעילה באמצעות שימוש בחומרי הדברה שלא מכילים רעלים.

icon

עלות הדברת נמלים במטבח מתחילה מ-250 ש"ח והיא תלויה בחומרת הבעיה וגודל האזור שבו יש צורך לטפל.

icon

ישנן דרכים ביתיות כמו שימוש בפלפל שחור או שום וקינמון כדי להרחיק נמלים, אך מדובר בפתרון נקודתי ולטווח קצר ואם הבעיה יותר מכמה נמלים בודדות או שקיים קן בסביבה, רק הדברה מקצועית תוכל להרחיק את נמלי המטבח באופן יעיל.

icon

לא. ניתן לראות אותן יותר במטבח מכיוון ששם יש יותר אוכל זמין להן, אבל הן יכולות להגיע אל וממקומות אחרים בבית.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן