תפריט סגור

הדברת נמלים באמבטיה

הדברת נמלים באמבטיה בטוחה ויעילה
נמלים פולשות לבתים שלנו בחיפושן אחרי מזון, מה שהופך את ההופעה שלהם במקלחת למוזרה במיוחד. הסיבה לכך היא ריחות הכימיקלים השונים ועץ שנרקב בגלל הלחות. בגלל שמדובר בחדר אמבט, חשוב מאוד לבצע הדברה ירוקה שתשמור על הבריאות שלך ושל המשפחה שלך, שיטה שצוות מדבירים נט מכיר היטב ויכול לבצע בכל זמן מהיום, מתי שנוח לך!

מדביר נמלים באמבטיה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי נמלים באמבטיה מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת נמלים באמבטיה

ככה המקצוענים מבצעים הדברת נמלים באמבטיה

בעבר הדברת נמלים באמבטיה התבצעה על ידי ריסוס בחומרים בעלי רעילות נמוכה. שיטה זו לא הייתה מוצלחת במיוחד כי היא לא הייתה מונעת את חזרתן של הנמלים ולכן המדבירים חיפשו שיטות חדשות ויעילות יותר. בחלוף הזמן עלתה המודעות לאורח חיים בריא, מה שדחף את חברות ההדברה למצוא פתרונות ירוקים יותר וכך נולדה שיטת ההדברה הירוקה בה נשתמש לבצע הדברת נמלים באמבטיה. החומר בו נשתמש נקרא פיתיונות ג'ל אשר נראים ושוקלים בדיוק כמו מזון ובכך מושכים את הנמלים אליהם. החומרים האלה מתפרקים לאט, מה שמאפשר לנמלים לשאת אותן אל הקן ולהאכיל את יושביו בפיתיון (ובראשם את המלכה), ולמעשה לעזור לנו לחסל את הקן. הג'ל המרכיב את הפיתיונות מאושר על ידי המשרד להגנת הסביבה כך שאין צורך לפנות את הבית ולאוורר אותו מריחות כבדים של חומרי הדברה.

מתי בכל זאת נשתמש בריסוס לצורך הדברת נמלים באמבטיה?

לא הרבה יודעים אבל גם הנמלים יודעות לחוש סכנה ובייחוד המלכה. ברגע שמבצעים ריסוס, הריחות והנמלים המתות גורמות למלכה להבין שכרגע שורר מצב חירום והיא תטיל הרבה יותר ביצים ובעצם תחריף את הבעיה! פיתיונות ג'ל הם למעשה סוסים טרויאנים שחודרים לקן ומחסלים אותו מבלי שהמלכה תבין שהיא בסכנה וכך כמות הביצים תשאר נורמלית עד להשמדת הקן.

כמה עולה הדברת נמלים באמבטיה?

צוות מדבירים נט ממליץ להזמין הדברת נמלים באמבטיה ברגע שזיהית אפילו מספר קטן של נמלים כדי שנוכל להסיר את האיום לפני שהוא מתפתח, ולכן מילת המפתח היא גילוי מוקדם. ככל שנגיע מאוחר יותר, כך עלות ההדברה וזמן העבודה יאמירו. באופן כללי מחיר הדברת נמלים באמבטיה מתחיל ב 250 ש"ח וכאמור עולה בהתאם למורכבות הבעיה ושטח ההדברה. באותה נשימה, צוות מדבירים נט מוכר ומנוסה בתחום ההדברה ולכן מעמיד לשירותך ניסיון רב, צוות מומחים ואת הציוד החדשני ביותר לטיפול בהדברת נמלים באמבטיה כך שלא משנה כמה מורכבת וחריפה בעיית הנמלים שלך, אנחנו נפתור אותה בזריזות אחת ולתמיד!

במידה ויש לך שאלות לגבי מועד הזמנת הדברת נמלים באמבטיה, נשמח להעניק לך שיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות במהלכה ננתח את המצב הספציפי שלך ונמליץ לך על דרכי פתרון שיסירו את האיום ויתנו לך ולבני הבית שלך להתקלח בשקט. כמו כן, אם הנכם זקוקים גם לביצוע הדברת נמלים במטבח שלכם – צוות מדבירים נט בהחלט הכתובת גם להדברה זו.

שירותי הדברת נמלים באמבטיה 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

מה שמושך את הנמלים לאמבטיה הוא הריחות של הכימיקלים הקיימים בחלק ממוצרי הרחצה וריקבון העץ שיכול להיווצר עקב הלחות המוגברת הקיימת בחדרי אמבטיה.

icon

מכיוון שמדובר בחדר רחצה שבו נעשה שימוש רב בקרב בני הבית וקיימת שם לחות גבוהה, חשוב לשמור על בריאות בני הבית ולכן מתבצעת הדברה ירוקה כמו שימוש בפיתיונות ג'ל.

icon

רוב מיני הנמלים אינן מסוכנות, אך בשנים האחרונות ניתן לראות גם מין פולש של נמלי אש שגם הן מגיעות לבתים ועקיצתן צורבת.

icon

עצם קיומן של נמלים בודדות יכול להעיד כי קיים קן בסביבה ובו גם המלכה שמטילה ביצים רבות. ניתן ליצור עמנו קשר ולהתייעץ לגבי הצורך ואופן הטיפול בבעיית נמלים בבית ובאמבטיה.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן