תפריט סגור

הדברת זבוב הפירות

ביצוע הדברת זבוב הפירות באופן מיידי
זבוב הפירות נמשך לעצי פרי ומסוגל להרוס ולהשיל את הפירות מהעץ במהירות מטרידה. צוות מדבירים נט מזמין אותך לקבל פתרון אמיתי ומוחלט לבעיית זבוב הפירות על ידי הדברת זבוב הפירות בכל שעה מהיום ובכל יום בשבוע. הצוות שלנו פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה כך שההדברה מתבצעת בצורה בטוחה ונכונה שתשמור על בריאותם של העצים, המשפחה והסביבה שלך.

מדביר זבוב הפירות זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי זבוב הפירות מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 270 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת זבוב הפירות

דרכים לזיהוי של זבוב הפירות

גודלו של זבוב הפירות הוא 5 מ"מ, הצבע שלו צהוב עם פסים, הכנפיים שלו עגולות וניתן לזהות עליהן פסים חומים-כתומים. המזיק הזה נמשך לפירות ולכן באופן טבעי ניתן יהיה למצוא אותו בסביבה שלהם. במידה ויש לך התלבטות לגבי הזיהוי של זבוב הפירות, נשמח לעמוד לשירותך ולעזור לך להבין טוב יותר מיהו המזיק שפלש לגינה שלך בשיחת ייעוץ והכוונה חינמית וללא כל התחייבות!

ככה המקצוענים מבצעים הדברת זבוב הפירות

עד לאחרונה מדבירים היו מטפלים בזבוב הפירות על ידי ריסוס חומרי הדברה בעלי רעילות נמוכה. עם עליית המודעות לאורח חיים בריא ופיתוח שיטות חדשות להדברה, השיטה הזו מתחילה להיעלם וכיום מדבירים מקצועיים משתמשים בשיטת ההדברה הירוקה אשר מתבססת על חומרים טבעיים ואיננה מכילה רעלים מכל סוג. הפתרון הירוק להדברת זבוב הפירות יגיע בדמות מלכודות שמושכות את הזבובים על ידי מילוי מיוחד שמריח מעולה לזבובים ומפתה אותם להיכנס למלכודות שם הם נתפסים מבלי יכולת לצאת. למרות שהשיטה הזו נשמעת רכה יותר, היא אפקטיבית מאוד ומצליחה לחסל את זבובי הפירות ביעילות מירבית! יתרון נוסף של שימוש בשיטה הזו הוא הידידותיות שלה לסביבה. המלכודות האלה נתלות על העצים ללא צורך בפיזור של חומרים בסביבת ההדברה כך שכל מה שצריך לעשות הוא רק לתלות אותן ולחכות שהזבובים ילכדו ויחוסלו ללא צורך בתפעול מכל סוג.

כמה עולה הדברת זבוב הפירות?

מחיר הדברת זבוב הפירות מתחיל ב 270 ₪, כשסכום ההדברה הסופי יקבע לפי הפרמטרים הבאים:

  • גודל השטח שיש לכסות בהדברה
    גינה פרטית קטנה דורשת הרבה פחות התעסקות ותלייה של מלכודות ולכן תהיה זולה יותר מהדברה בשטחים חקלאיים.
  • מורכבות הבעיה
    כמו בכל מזיק, גם כאן פקטור הזמן משמעותי מאוד הן בהצלחת ההדברה והן בכמות החומרים שידרשו כדי לחסל סופית את המזיק. ככל שנגיע מוקדם יותר, כך נוכל למנוע מזבוב הפירות להתפשט ולהגיע לעצים נוספים.
  • זמן ביצוע ההדברה
    צוות מדבירים נט זמין לביצוע הדברת זבוב החול בכל רגע נתון (כולל בחגים, שבתות ולילות) כך שברגע שזיהית את המזיק, נוכל להגיע בקריאה מיידית ולעזור לך להציל את העצים שלך.

יחד עם זאת, המומחיות שלנו מאפשרת לנו להעניק לך הדברת זבובים מהירה, יעילה ואפקטיבית בזמן קצר כך שעלות ההדברה תישאר סבירה ויחד עם זאת לא תפגע בהצלחת התהליך.

שירותי הדברת זבוב הפירות 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

צריך עזרה?
דילוג לתוכן