תפריט סגור

הדברת זבוב הזית

מזמינים הדברת זבוב הזית ומצילים את העץ!
זבוב הזית מטיל את הביצים בעץ לפני המסיק, מה שאומר שניתן להציל את היבול אם רק מבצעים הדברת זבוב הזית בזמן! ישנם כל מיני סימנים מקדימים המעידים על נוכחות של זבוב הזית בעץ שלך ולכן אסור לחכות כדי לא להרוס את המסיק הממשמש ובא. התקפת זבוב הזית יכולה לקרות בכל רגע וזו הסיבה שאנחנו זמינים עבורך מסביב לשעון ונוכל להגיע לבצע הדברת זבוב הזית בהתראה קצרה.

מדביר זבוב הזית זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי זבוב הזית מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת זבוב הזית

מהם הסימנים להתקפת זבוב הזית?

זבוב הזית הוא מזיק קטנטן שכמעט ואי אפשר לזהות על ידי מבט עיניים, מה שהופך אותו למסוכן במיוחד לעץ שלך. זבוב הזית נפוץ באזורים חמים ולחים, מה שהופך את ישראל להתגשמות חלום עבורו. הדרך לזהות את המזיק הזה היא באמצעות הנזקים שהוא עושה לעץ ולפירות שלו. היות ונקבות הזבובים מטילות את הביצים בתוך הזיתים, עיקר הפגיעה תהיה שם וניתן יהיה לזהות את את הרימות ואת סימני האכילה שלהן על הזית. כשהפגית מתבגרת, היא חופרת מחילה בתוך הפרי ומחוצה לו עד הבקיעה מתוך הפרי. התהליך הזה משאיר פצע בזית בצבעים של כחול ושחור וכך ניתן לזהות בוודאות שהעץ שלך סובל מהתקפת זבובי זית.

איך מתבצעת הדברת זבוב הזית?

בתקופה האחרונה עולם ההדברות עשה שינוי משמעותי בתפיסה לגבי הדברה. מריסוס כימי המשתמש ברעלים, היום מדביר זבוב הזית ומדבירי עצים בכלל יעדיפו להשתמש בשיטת ההדברה הירוקה שמחסלת את המזיקים אך לא פוגעת בסביבה. יחד עם זאת, לפעמים התקפת המזיקים גדולה מאוד ומחייבת שילוב של מספר שיטות כפי שנפרט כאן:

  • הדברה ירוקה באמצעות מלכודות
    בדומה לזבובי הבית וליתושים, גם לזבובי הזית יש מלכודות שמושכות אותם לתוכן ולא מאפשרות להם לצאת. המלכודות האלו הופכות להיות תחנות ניטור באמצעותן המדביר יבין מה מצב הזבובים והאם התהליך מתקרב לסיומו.
  • הדברה משולבת
    במידה והפלישה של זבוב הזית גדולה ועוצמתית, לא תהיה למדביר ברירה אלא להשתמש בריסוס במקביל לפיזור מלכודות כדי לחסל כמה שיותר זבובים בזמן יחסית קצר.
  • טיפול מונע
    ההגנה הטובה ביותר היא התקפה ולכן צוות מדבירים נט ממליץ לך להזמין הדברת זבוב זית פעם בשנה, בעדיפות לפני האביב, כדי לוודא שהמזיק לא יתקרב לעצים שלך.

כמה עולה הדברת זבוב הזית?

כפי ששמת לב, ישנן שלוש אפשרויות הדברה לזבוב הזית, כשכולן תלויות בדבר אחד – תזמון. ככל שנקדים לאתר את המזיק ולבצע הדברת זבוב זית, נוכל לחסל אותה במהרה ולחסוך בעלויות ההדברה. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לך להזמין טיפול מונע שיעצור את תהליך ההתפשטות של הזבובים. מחיר הדברת זבוב הזית אצלנו מתחיל ב 250 ש"ח ומשתנה בהתאם לחומרת הבעיה. במידה והזבובים כבר התפשטו בעץ שלך, אנחנו ננטר את כמויות הזבובים ונבנה תכנית פעולה ייחודית לבעיית המזיקים שלך כך שהצעת המחיר תהיה מקיפה ותפתור את בעיית המזיקים שלך במלואה במחירים אטרקטיביים במיוחד!

שירותי הדברת זבוב הזית 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

 

צריך עזרה?
דילוג לתוכן