תפריט סגור

הדברת תהלוכן האורן

הדברת תהלוכן האורן בכל זמן הנוח לך!
מהיום לא צריך להמתין כדי להזמין הדברת תהלוכן האורן! צוות מדבירים נט פועל במתכונת מלאה 24/7 כולל שבתות וחגים ולכן זמין עבורך ברגע שעולה הצורך. זיהית את תהלוכן האורן מטייל על עצי האורן שלך? צוות מדבירים נט יגיע עם הציוד הכי חדש והניסיון הרב ויבצע הדברת תהלוכן האורן בצורה מקצועית, יעילה וכמובן – משתלמת במיוחד!

מדביר תהלוכן האורן זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי תהלוכן האורן מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 320 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר תהלוכן האורן חייגו: 072-3341-454

הדברת תהלוכן האורן

מדוע יש לבצע הדברת תהלוכן האורן

תהלוכן האורן מסוכן לאדם מכיוון שהשערות שלו מכילות ארס אשר עלול לגרום לדלקות עיניים ובעיות עור חמורות. הסיבה העיקרית לכך שהוא מסוכן היא בשל העובדה שהשיערות שלו נישאות ברוח ועלולות להגיע לבני אדם גם אם התהלוכן עצמו רחוק מהם.
תהלוכן האורן ניזון ממחטי עץ האורן וזו הדרך להבין שישנם זחלים על העץ שלך. אם העלווה של העץ נאכלה או בעלת סימני כרסום, כנראה שהזחלים הפכו לבוגרים.

איך מתבצעת הדברת תהלוכן האורן?

המפתח להדברה מוצלחת טמון בתזמון. ככל שזמן ביצוע הדברת תהלוכן האורן יהיה מוקדם יותר, כך הזחלים לא יספיקו להתפתח לבוגרים והמטרד יוסר במהירות רבה יותר. אספנו עבורך את שיטות הדברת התהלוכן השונות כדי להכניס אותך מעט לעולם ההדברה ולהכין אותך לביצוע הדברת תהלוכן האורן.

שיטות ההדברה

תהליך ההדברה וזמנים מומלצים לביצוע ההדברה

סילוק תטולות
(ביצי המזיק)

גלילי ההטלה נמצאים על מחטי העץ ולכן מדביר תהלוכן האורן יסלק אותם לתוך כלי פלסטיק ויניח אותם במקום רחוק מעצים כדי שהטורפים הטבעיים של תהלוכן האורן יחסלו אותם.
זמן מומלץ לביצוע ההדברה: סוף הסתיו.

גיזום ענפי העץ עליהם נמצאים הקנים

במקום להוציא את הקנים אחד אחד ולהסתכן בהשארת קן מאחורה, מדביר תהלוכן האורן יסיר את הענפים הנגועים וישמיד את הקנים.
זמן מומלץ לביצוע ההדברה: אמצע החורף עד אמצע האביב.

ריסוס העץ הנגוע בחומרים מעכבי התפתחות

במידה והבעיה חמורה, ניתן לרסס את העצים בחומרי הדברה מיוחדים שמעכבים את התפתחות הביצים והזחלים של תהלוכן האורן. יש לוודא שהמדביר שנבחר למשימה הוא מדביר מקצועי שפועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה מכיוון שחומרים אלו מכילים רעלים שונים.
זמן מומלץ לביצוע ההדברה: דצמבר עד סוף מרץ.

כמה עולה הדברת תהלוכן האורן?

כפי שכתבנו, מילת המפתח להדברת תהלוכן האורן בזול היא תזמון. הזמנת הדברה לפני תחילתו של החורף תעזור לנו ולך לחסל את האיום בקלות מכיוון שבתקופה זו הזחלים עדיין לא בנו קנים על העץ ולא התפשטו מספיק בעץ, מה שמפשט את תהליך ההדברה וכמובן מוזיל אותו. אך גם בתקופות מאוחרות יותר מחיר הדברת תהלוכן האורן יהיה משתלם עבורכם מכיוון שצוות מדבירים נט מנוסה בהדברה מסוג זה ומסוגל לבצע אותה במהירות ובמקצועיות רבה! זיהית זחלים של תהלוכן האורן? צוות מדבירים נט ישמח לעזור לך לסלק את המטרד במקסימום יעילות ומינימום פגיעה בשגרת היום שלך.

שירותי הדברת תהלוכן האורן 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט.

להזמנת מדביר תהלוכן האורן חייגו: 072-3341-454

צריך עזרה?
דילוג לתוכן