תפריט סגור

הדברת חרקי מזון

הדברת חרקי מזון בבית ובמפעל
חרקי מזון פולשים לכל מקום שמאחסן מזון החל ממגירות הבית, מזווה ועד לאריזות מזון ושקי קמח. מעבר לנזקים הישירים של החרקים האלה שבאים לידי ביטוי באכילה מהמזון, ההפרשות של המזיקים האלה עלולים לפגוע בבריאות שלנו ולכן מומלץ מאוד להקפיד על ביצוע הדברת חרקי מזון ברגע שמזהים אותם. צוות מדבירים נט מכיר את התופעה המדאיגה ומסוגל לבצע הדברה באופן מיידי בכל יום בשבוע, כולל שבתות וחגים!

מדביר חרקי מזון זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי חרקי מזון מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 270 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת חרקי מזון

איך מתבצעת הדברת חרקי מזון במפעלים?

כיום ישנן 3 שיטות הדברה עיקריות בהן ישתמש מדביר חרקי מזון כדי לחסל את המזיקים. לא כל שיטה תפעל בצורה הטובה ביותר על כל מזיק ולכן הדבר הראשון בפתרון הבעיה יהיה לזהות את סוג המזיק ולהתאים לו שיטת הדברה שתחסל אותו באופן מוחלט. אגב, זוהי דרך נהדרת להבין האם המדביר שראיינת לביצוע הדברת חרקי מזון באמת מקצועי כמו שהוא מספר לך מכיוון שמדבירים חובבנים לרוב ימליצו לך על שיטה אחת שבוודאות לא תצליח לחסל את המזיקים.

סגנון ההדברה

איך ההדברה מתבצעת בפועל?

הדברת חרקי מזון בשיטת איוד בגז

שיטה זו מאפשרת למדביר חרקי מזון לחסל באופן מלא את המזיקים, לא משנה באיזה שלב הם נמצאים במחזור החיים שלהם. השיטה הזו כוללת שימוש בגז מיוחד שמסוגל לחדור עמוק לתוך המזון ולחסל את המזיקים מבלי להצטרך לפתות אותם החוצה.

הדברת חרקי מזון בשיטת ריסוס

מזיקים שמצאו מזון נגיש בבית או במפעל מזון, יחפשו סדקים או חריצים שונים כדי להקים מושבות חדשות שיהפכו את האזור למפגע תברואתי רציני. רגע לפני הריסוס, מדביר מקצועי ינקה וישאב את האזור בשואב רב עוצמה כדי להקל על פעולת הריסוס ולמתן את השימוש בכימיקלים עד כמה שניתן. יש להזיז סחורות מהאזור המרוסס וכמובן לאוורר היטב את האזור לאחר הריסוס.

הדברת חרקי מזון בשיטת הערפול

זו שיטת יום הדין של מדביר חרקי מזון מקצועי והוא ישתמש בה אך ורק אם שתי השיטות הקודמות לא הצליחו להביא לחיסול המזיקים. השיטה הזו כוללת איטום מלא של החלל בו יש לבצע את העירפול כדי לוודא שהמזיקים לא בורחים מהאזור.

כך ניתן להרחיק חרקי מזון מהסביבה הביתית

חרקי המזון שאפשר למצוא בבית נמשכים בעיקר לדגנים, קטניות ומזון יבש. הטיפ הגדול ביותר שנוכל להציע לך הוא להעביר כל פיסת מזון מהאריזה המקורית לקופסת פלסטיק אטומה שתמנע פיזור של ריח המושך את המזיקים וכמובן חדירה שלהם לתוך המזון. כמו כן מומלץ לנקות את הארונות והמזווה אחת לשבוע מכל פיסת מזון שנפלה בו ואף להכין שקיקים עם עלי דפנה שלא אהובים במיוחד על חרקי המזון.

כמה עולה הדברת חרקי מזון?

כפי ששמת לב, חרקי מזון יכולים לתקוף בבית פרטי ובמפעל, כאשר מה שמשפיע על מחיר הדברת חרקי מזון הוא סוג המזיק שתקף, מורכבות ההדברה, גודל השטח שיש להדביר וכמובן זמן ביצוע ההדברה בפועל (יום חול, לילה, סופי שבוע או חגי ישראל). הניסיון של צוות מדבירים נט בהדברת חרקי מזון מעניק לך את האפשרות ליהנות משירות מלא, אדיב ומקצועי שיחסל את המזיקים במהירות, ביעילות ובמחירים משתלמים במיוחד!

שירותי הדברת חרקי מזון 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

חרקי מזון אלו חרקים קטנים מאוד אשר נוהגים לפלוש לאזורים בבית שבו מאוחסן מזון ויכולים אפילו לחדור לאריזות סגורות.

icon

כמו הרבה חרקים גם חרקי המזון יכולים להגיע מחוץ לבית בחיפוש אחר מזון, להגיע למטבח ולאזורים שבו המזון שלנו מאוחסן. בנוסף הם יכולים להיות במוצרי מזון שהבאנו לבית שלנו וכשהם כבר בבית להתרבות.

icon

כבר כשמזהים אפילו חרק מזון אחד. חרקים הם לא יצורים בודדים ונוטים להתרבות במהירות ולכן סביר מאוד שאם זיהיתם אחד ישנם עוד בסביבה או שהם בדרך להתרבות.

icon

חרקי המזון אינם עוקצים, אבל הם מתבססים במזון שאנחנו אוכלים, מוציאים בו את הפרשותיהם ולכן מהווים סיכון תברואתי ובריאותי.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן