תפריט סגור

הדברת אורי כדורי

הדברת אורי כדורי מהיום להיום!
אורי כדורי הוא מזיק שקיבל את השם שלו בזכות היכולת שלו להפוך לכדור כשהוא מרגיש מותקף. אורי כדורי לא גורם נזק קשה אך אם הוא התפשט בגינה שלך, מומלץ להזמין שירות של הדברת אורי כדורי כדי להחזיר את הגינה לקדמותה. בגלל שמדובר בגינה, חשוב מאוד להשתמש בחומרי הדברה ירוקים שלא יגרמו לה נזק וזו בדיוק המומחיות של צוות מדבירים נט! אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד שתחסל את המזיקים שפלשו אליך במהירות וביעילות!

מדביר אורי כדורי זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי אורי כדורי מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת אורי כדורי

הרחקת אורי כדורי מהמרחב הפרטי

צבעו של אורי כדורי הוא אפור כהה וגודלו נע בין 20 – 30 מ"מ. הוא ניזון מפסולת אורגנית ואף נחשב למוביל חמצן שיסייע לגידולים שלך בגינה. מצד שני אם אין לך גינה אז כדאי לדעת שמזיקי אורי כדורי חיים באזורים בעלי לחות גבוהה כך שאם נתקלת בהם בבית שלך או בחדר המדרגות המשותף של הבניין, ככל הנראה האזור מכיל לחות גבוהה ויש לטפל בה. היעדר הלחות תייבש את המזיקים ותגרום להיעלמות שלהם אך אם אי אפשר לטפל בלחות, מומלץ להזמין הדברת אורי כדורי כדי להיפטר מהמזיקים ולבחון פיזור משטחים סופגי לחות שיעזרו לייבש את האזור.

כיצד מבצעים הדברת אורי כדורי?

מכיוון שמדובר בגינה עם גידולים כאלה ואחרים, חשוב להשתמש בחומרים ירוקים שלא יפגעו בגינה שלך ולא יהרסו אותה. היות ואורי כדורי חי בצמוד מאוד לקרקע, שיטת הריסוס תיעשה כלפי מטה לתוך ההתקהלות שלו ולאזורי הלחות בהם הוא אוהב לשרוץ.

כמה עולה הדברת אורי כדורי?

כשניגשים לבחון הצעת מחיר להדברת אורי כדורי צריך לשים לב למספר פרטים שיעידו על איכות ההדברה ומקצועיות המדביר.

  • רישיון הדברה בתוקף
    הדברה איננה משחק ילדים מכיוון שהיא כרוכה בשימוש בחומרים חזקים מאוד אשר בידיים הלא נכונות יכולים להחריף את הבעיה ואף לפגוע בבריאותך ובבריאות המשפחה שלך. תעודת מדביר מורשה מטעם המשרד להגנת הסביבה מספקת לך ביטחון שהמדביר עובר השתלמויות ועבר מבחנים שונים כדי לקבל אישור לבצע הדברת אורי כדורי והדברות נוספות.
  • שימוש בחומרים מפוקחים ובטוחים
    מדבירים חובבנים ללא אישור המשרד להגנת הסביבה עלולים להשתמש בחומרים לא איכותיים במהלך ביצוע הדברות ולכן מומלץ לבחון היטב את החומרים בהם המדביר מתכוון להשתמש.
  • שירות מסביב לשעון
    התקפת מזיקים יכולה לקרות בכל רגע נתון ולכן כדאי לך לעבוד עם חברה הפועלת 24/7 כולל שבתות וחגים כך שלא משנה מתי המזיקים החליטו לתקוף, יש לך מענה מהיר ומקצועי.

הצעת המחיר הסופית תיקבע לאחר שנבין את חומרת הבעיה, מה גודל השטח שיש להדביר ומועד ביצוע ההדברה בפועל. מצד שני, המומחיות של צוות מדבירים נט תסייע לתהליך הדברה של אורי כדורי להיות מהיר, יעיל וחשוב מכך – בטוח.

רוצה להתייעץ לפני הזמנת הדברת אורי כדורי? נשמח לעזור לך בכל שאלה ועניין בשיחת ייעוץ והכוונה חינמית!

שירותי הדברת אורי כדורי 24 שעות ביממה לשירותכם.

צריך עזרה?
דילוג לתוכן