תפריט סגור

הדברת צבתן נקוד

הדברת צבתן נקוד אצל מומחי הדברה!
אמנם הצבתן איננו ארסי ולא מעביר מחלות לבני אדם, אך הוא בהחלט יגרום נזק רציני לגינה שטיפחת והשקעת בה. צוות מדבירים נט ממליץ לך להזמין הדברת צבתן נקוד ברגע שזיהית אפילו חרק אחד כדי למנוע ממנו לכרסם את השורשים של הצמחים שבגינה שלך. צוות מדבירים נט זמין לביצוע הדברת צבתן נקוד 24 שעות ביממה, כולל שבתות וחגים כך שאין טעם לחכות אלא מיד לקרוא לנו כדי שנסיר את המזיק ונציל את הגינה שלך!

מדביר צבתן נקוד זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי צבתן נקוד מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת צבתן נקוד

איך נראה צבתן נקוד?

גודלו 20 מ"מ בלבד וצבעו חום עם כתמים צהובים / לבנים על הגב והוא נפוץ בעיקר במרכז ובצפון הארץ. בקצה הבטן שלו ישנה צבת אותה הוא מקמר בזמן סכנה או בזמן ציד ובגלל המראה החיצוני שלו, הצבתן קיבל את השם "חרק מספריים".

היכן מסתתרים הצבתנים בגינה או בבית שלך?

הצבתן פעיל בשעות הלילה וניזון מצמחים שנמצאים בגינה שלך וגם ממזיקים שונים כמו כנימות, דג הכסף ועוד. הוא אוהב מקומות חשוכים ולחים ולכן אם הצבתן חדר לבית שלך הוא לרוב יתמקם במקלחת או בכביסה הלחה. אלה המקומות הראשונים שמדביר צבתנים יחפש כדי להבין מהי חומרת הפלישה של הצבתן.

איך מתבצעת הדברת צבתן נקוד בבית?

לצבתן אין יותר מדי מה לחפש בבית שלך ולכן רוב הפעמים תתבצע הדברת צבתן נקוד בגינה שלך. במידה וזיהית צבתן אצלך בבית, מומלץ לבדוק את רמות הלחות בבית על ידי אוורור מסיבי ולאטום כל מיני סדקים, פתחים וחריצים דרכם חודר הצבתן.

איך מתבצעת הדברת צבתן נקוד בגינה?

מדביר צבתן נקוד ישתמש בחומרי הדברה גרגריים אשר מתפרקים לאט ותוקפים את הצבתן דרך הקיבה, המגע וגם הנשימה. החומר הזה מכיל כמויות שונות של רעלנים ולכן הגינה שלך תהיה מושבתת לפחות 12 שעות מרגע ההדברה. חשוב מאוד לוודא שהתכשירים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה כדי לא לגרום נזק לגינה, לך, למשפחתך ולחיות המחמד שלך!

כמה עולה הדברת צבתן נקוד?

מחיר הדברת צבתן נקוד תלוי בגודל הגינה שלך ובכמות הפרטים שפלשו אליה. מצד שני, הוותק שיש לצוות מדבירים נט בסוג הדברה זה מאפשר לך ליהנות מהדברה מקצועית במינימום זמן וכסף אך במקסימום יעילות! רוצה להתייעץ איתנו אם הגיע הזמן להזמין הדברת צבתן נקוד? נשמח לענות על כל השאלות שלך בשיחת ייעוץ והכוונה חינמית! מחכים לך במוקד ההזמנות שלנו, צוות מדבירים נט.

שירותי הדברת צבתן נקוד 24 שעות ביממה לשירותכם.

צריך עזרה?
דילוג לתוכן