תפריט סגור

הדברת ערצבים

הדברת ערצבים במהירות וביעילות בכל הארץ
ערצבים ידועים ביכולת שלהם להתרבות ולחסל צמחים במהירות ולכן זיהוי מוקדם של החרקים האלו יעזור לך להציל את הגינה שלך מאבדון. צוות מדבירים נט טיפל במקרים רבים של פלישת ערצבים ומזמין אותך להתקשר כבר עכשיו כדי להתייעץ עם מומחה הדברה בחינם שיעזור לך להבין האם הגיע הזמן להזמין הדברת ערצבים. אנחנו זמינים עבורך מסביב לשעון כולל בשבתות ובחגים!

מדביר ערצבים זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי ערצבים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת ערצבים
הדברת ערצבים בשיטת צוות מדבירים נט

הניסיון שלנו לימד אותנו המון על הדברת ערצבים ולכן אנחנו מסוגלים לחסל את אוכלוסיית הערצבים שהחליטה להתמקם בגינה שלך תוך זמן קצר. תהליך ההדברה של צוות מדבירים נט כולל שימוש מדוד ונכון בחומרי הדברה כך שהגינה שלך תתנקה מערצבים אך תשמור על הגידולים שלך. ערצבים פעילים בחודשים מרץ – אוקטובר ולכן מומלץ להזמין הדברת ערצבים בסמוך מאוד לתחילת הפעילות שלהם כדי למנוע מהזחלים להפוך לפרטים בוגרים שעלולים לחרב את הגינה שלך.

חיפוש קצר בגוגל יעלה לך המון חברות הדברה ואנשי הדברה פרטיים שיפזרו הבטחות שווא על הצלחות בתחום אך בפועל עלולים להחריף את הבעיה ואף להרוס את הגינה שלך. כדי לעזור לך להבין אם איש המקצוע שבחרת באמת מסוגל לפתור את בעיית הערצבים שלך, כתבנו טבלה שמפרטת את דרכי הפעולה של צוות מדבירים נט כדי שתהיה לך השוואה מקצועית ואמינה:

תהליך הדברת ערצבים

מה השלב כולל

הכנה מוקדמת

השקיית האזור הנגוע כדי להעלות את אחוזי הלחות של השטח

פיזור פתיונות בצורת גרגירים

הערצבים מסתובבים בין שורות הצמחים שלך וזהו האזור בו נפזר את הגרגרים האלו כדי שהערצבים יאכלו מהם ויתחסלו.

מניעת פלישה משדה סמוך

במידה והערצבים פלשו לשדה החקלאי שלך, אנחנו נפזר את חומרי ההדברה לאורך גבולות השטח שלך כדי למנוע מהערצבים לעבור אל השדה שלך.

תחזוקה שוטפת

סיום ההדברה והסרת האיום לא בהכרח תרחיק את הערצבים לצמיתות ולכן יש לשים לב אם חזרו ערצבים לשטח שלך ולקרוא לנו כדי שנחזור ונבצע טיפול מהיר.

הדברת ערצבים בשיטת הדברה ביולוגית

היות והערצבים תוקפים שטחים חיצוניים ולא את הבתים הפרטיים, אפשר לחסל אותם על ידי שימוש בטורפים הטבעיים שלהם. תרנגולות וגמלי שלמה למשל ניזונים מערצבים ופיזור שלהם בשדה שלך יכול לחסל אותם בלי צורך להשתמש בחומרי הדברה בכלל. שיטה זו איטית יותר משימוש בחומרי הדברה אך היא תחסל את הערצבים בוודאות ללא צורך בריסוס המזיקים.

שיטה נוספת שיכולה לעזור לך להרחיק ערצבים היא ריסוס תרכיז שום. הריח החזק של השום לא אהוב במיוחד על הערצבים והם יעזבו את הגינה שלך בגללו. בכוונה כתבנו הרחקה ולא הדברה מכיוון שבמקרה של התקפת ערצבים מסיבית השום לא יעזור ותידרש הדברת ערצבים על ידי מומחי הדברה.

במידה וניסית את שתי השיטות האלו אך הערצבים לא עזבו את השטח שלך, נשמח לשמוע ולהבין ממך את תמונת המצב כדי לייעץ לך בנושא ולעזור לך לסיים את האירוע המטריד הזה.

כמה עולה הדברת ערצבים?

מכיוון שערצבים תוקפים שטחים חקלאיים וגינות ירק, מחיר הדברת ערצבים ישתנה לפי גודל השטח אותו יש להדביר. גורמים נוספים שמשפיעים על מחירה הסופי של ההדברה הם חומרת הבעיה, שיטת ההדברה בה ישתמש המדביר וזמן ביצוע ההדברה. באותה נשימה, צוות מדבירים נט טיפל בהמון מקרים של התקפת ערצבים ולכן מסוגל לספק לך פתרון יעיל, מהיר וזול להדברת ערצבים. הצוות זמין עבורך 24/7 כך שגם אם נתקלת בערצבים באמצע הלילה, נוכל להגיע ולחסל את המטרד!

שירותי הדברת ערצבים 24 שעות ביממה לשירותכם.

צריך עזרה?
דילוג לתוכן