תפריט סגור

הדברת נובר המזח

הדברת נובר המזח במקצועיות וביעילות
נובר המזח גורם לנזקים במוצרי עץ ובעצים עצמם ולכן חשוב לבצע הדברת נובר המזח ברגע שמזהים אפילו פרט אחד. הסיבה לכך היא יכולת ההתרבות המהירה של המזיק הזה שיכולה לחסל את כל העצים בסביבה שלך במהירות מרשימה. גילית את חיפושית נובר המזח אצלך בסביבה? צוות מדבירים נט זמין עבורך בכל שעה מהיום, בכל יום כולל שבתות וחגים כך שלא צריך לחכות ולהעניק למזיק עוד זמן מיותר בו הוא יגרום נזק בלתי הפיך לעצים בסביבה שלך!

מדביר נובר המזח זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי נובר המזח מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת נובר המזח

מה זה נובר המזח?

מזיק זה משתייך למשפחת החיפושיות והוא התגלה לראשונה בארץ ב-2012. נוברי המזח מזיקים לכל סוג עץ רטוב ורך או יבש וקשה ולכן הוא נחשב למטרד רציני. נקבת נובר המזח מסוגלת להטיל כ- 100 ביצים בכל הטלה כשהזחלים בוקעים מהביצים לאחר שבוע ומיד מתחילים לחפש נקודות רכות בעץ לנבור בהן. הזחלים ממשיך לנבור בתוך העץ עד שהם הופכים לבוגרים, מה שיכול להשמיד את העץ מבפנים בגלל מחילות ארוכות שהזחלים פערו בו.

כך מתבצעת הדברת נובר המזח

כשמדביר נובר המזח מגיע לאזור הנגוע הוא מיד ינסה להבין האם מדובר בפרטים בוגרים או שמא בזחלים כדי להתאים את הטיפול בהם. המדביר ישתמש בפירתרואידים (חומר הדברה שנכנס תחת הדברה ירוקה מכיוון שהוא מופק כולו מחומרים טבעיים) או בחומצה בורית כדי לחסל את הפרטים הבוגרים. במידה ומדובר בהדברת זחלים, המדביר יחסל את המטרד על ידי הזרקה לעצים או על ידי שימוש באיוד בגז אשר מסוגל לחדור עמוק לתוך העץ ולחסל את הזחלים שמסתתרים בתוכו.

כמה עולה הדברת נובר המזח?

מחיר הדברת נובר המזח מתחיל ב- 250 ₪ ומשתנה לפי הפרמטרים הבאים:

  • גודל השטח שיש להדביר
    היות ומדובר במזיק שחודר לעצים, העלות תשתנה ככל שקצב התפשטות המזיקים גדל מעץ לעץ.
  • מורכבות הבעיה
    ישנן כל מיני סוגי התקפות של נובר המזח ולכן מילת המפתח כאן היא זיהוי מוקדם. ככל שנגיע לבצע הדברת נובר המזח מוקדם יותר, כך ההדברה תהיה מהירה, קלה וכמובן זולה יותר.
  • זמן ביצוע ההדברה
    צוות מדבירים נט פועל במתכונת מלאה בכל רגע נתון מהיום, מה שמאפשר לך להזמין הדברת נובר המזח בזמנים הנוחים לך.

גילית את נובר המזח אצלך באזור? נשמח לייעץ ולהכווין אותך לטיפול המתאים ביותר עבורך בשיחת טלפון חינמית וללא כל התחייבות במהלכה ננתח את ההתקפה ונגיש לך פתרון המתאים בדיוק לך.

שירותי הדברת נובר המזח 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

צריך עזרה?
דילוג לתוכן