תפריט סגור

הדברת יקרונית התאנה

יקרונית התאנה מחכה לקיץ כדי להשתלט על עץ התאנה שלך
יקרונית התאנה פעילה בעונת הקיץ ומסוגלת להרוג עץ תאנה במהירות ולכן צוות מדבירים נט ממליץ לך להזמין הדברת יקרונית התאנה ברגע שזיהית אותה. אנחנו זמינים עבורך מסביב לשעון, כולל בסופי שבוע ובחגים כך שההדברה לא צריכה לחכות אפילו יום אחד ותהליך הצלת עץ התאנה שלך יתחיל כמה שיותר מוקדם! יש לך שאלות בנוגע ליקרונית התאנה? אנחנו מחכים לך עם תשובות לכל השאלות בשיחת הכוונה וייעוץ בחינם במוקד ההזמנות שלנו!

מדביר יקרונית התאנה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי יקרונית התאנה מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 270 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר יקרונית התאנה חייגו: 072-3341-454

הדברת יקרונית התאנה

מי היא יקרונית התאנה?

יקרונית התאנה הגיעה לישראל באיזור סוף שנות ה-40 ככל הנראה במשלוח עצים שהגיע מסרי לנקה. מכיוון שאף אחד לא הכיר את היקרונית, היא גרמה לנזקים קשים בעצי התאנה בישראל עד שנעלמה לפתע לאחר עשור. רק בשנות ה-90, עם שתילה מואצת של עצי התאנה, היקרונית חזרה והתפרצה בארץ אך הידע שנצבר עזר לבלום אותה. אגב, עד היום המומחים לא יודעים מה גורם ליקרוניות להיעלם ולחזור בכל פעם.

גודלה של היקרונית הוא 80 מ"מ והיא נחשבת לאחת החיפושיות הגדולות ביותר בארץ. היא בעלת כנפיים ומסוגלת לעוף מה שמסבך את פעולות ההדברה ומעניק לה יתרון לעוף מעץ לעץ בחיפושה אחר מזון. היקרוניות פועלות בחודשים יולי אוגוסט וחיות כמספר חודשים. הזחלים שלהן מתמקמים בתוך הענפים וניזונים מהם וכך אפשר לזהות התפרצות של היקרונית – ענפים מכורסמים. עובדה נוספת שכדאי לדעת היא שהיקרונית נושכת ואף על פי שהיא לא ארסית, הנשיכות שלה כואבות במיוחד ורצוי לא לנסות לתפוס אותה לבד.

הדברת יקרונית התאנה באמצעים ביתיים

ניתן לנסות ולהדביר את היקרונית לבד, אך יעילות הטיפול מוטלת בספק מכיוון שקצב ההתרבות של היקרונית גבוה והסיכון לעצי התאנה גובר בהתאם.

  • ניתן לעטוף את העץ ברשת צפופה החל מהצמרת ועד לקרקע תוך כדי הידוק הרשת בצורה הרמטית כדי למנוע מהיקרונית להגיע אליו.
  • במידה וזיהית זחלים בעץ התאנה שלך, צוות מדבירים נט ממליץ לך לגזום את הענפים הנגועים ולחטא את הענפים האלו במשחה ותמיסה.
  • ניתן לנסות להדביר את היקרונית על ידי החדרת צמר גפן טבול באלכוהול לתוך החורים שבגזע, כך היקרוניות שבפנים יחנקו ומצד שני לא יחדרו יקרוניות חדשות לחורים האלו. שיטה זו מומלצת גם לאחר ביצוע הדברת יקרונית התאנה כדי לוודא שהיקרוניות לא יחזרו.
  • כדי להגן על עץ התאנה שלך באמצעים ירוקים ניתן לזרוע שום, צמחי זעתר, אורגנו, טימין ונענע מסביב לעץ התאנה כדי להרחיק את היקרוניות הבוגרות ולמנוע מהן להטיל ביצים בעץ התאנה שלך.

כמה עולה הדברת יקרונית התאנה?

מכיוון שיקרונית התאנה מתפשטת מענף לענף, מחיר הדברת יקרונית התאנה ישתנה בהתאם לכמות הענפים הנגועים, מועד ביצוע ההדברה ומורכבות ההדברה. צוות מדבירים נט מבטיח לעשות הכל כדי להגיש לך הצעת מחיר להדברת יקרונית התאנה שתחסל את המזיק ב-100% אך עדיין תשמור על רמת מחירים אטרקטיבית במיוחד!

שירותי הדברת יקרונית התאנה 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

להזמנת מדביר יקרונית התאנה חייגו: 072-3341-454

צריך עזרה?
דילוג לתוכן