תפריט סגור

הדברת חיפושית זבל

זיהית מתקפה של חיפושיות זבל? צוות מדבירים נט מוכן לבצע הדברת חיפושית זבל תוך זמן קצר!
הצוות שלנו פועל במתכונת מלאה 24 שעות ביממה כולל שבתות וחגים וזמין לבצע הדברת חיפושית זבל מתי שעולה הצורך. כל מומחה הדברה בצוות מחזיק ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש אך ורק בחומרים מפוקחים ומאושרים ולכן אנחנו יכולים להבטיח לך שההדברה תהיה מהירה, יעילה וכמובן – בריאה ובטיחותית לך ולסביבה שלך.

מדביר חיפושית זבל זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי חיפושית זבל מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר חיפושית זבל חייגו: 072-3341-454

הדברת חיפושית זבל

מדוע קוראים לחיפושית הזבל בשמה?

למרות השם הנוראי, חיפושית הזבל היא חרק הפועל לטובתנו בני האדם. החיפושית הזו מועילה מאוד בשטחים חקלאיים מכיוון שהיא מטמינה זבל באדמה ובעצם גורמת לדישון האדמה. בנוסף, הטמנת הזבל מונעת מחרקים אחרים להימשך אליו ובכך החיפושית מבצעת סוג של הדברה ביולוגית.

מתי נבצע הדברת חיפושית זבל?

חיפושית זו איננה מזיקה לבני האדם, לא עוקצת ולא נמשכת למזון אשר נמצא בשפע אצלנו בבית. הבעיה מתחילה כשחיפושית הזבל יוצאת מהשטחים החקלאיים ומגיעה לאזורים עירוניים. אצלך בגינה חיפושית הזבל עלולה לגרום נזק לדשא מכיוון שהחיפושיות הצעירות ניזונות משורשיו. בנוסף, החיפושיות עלולות לשאת עליהן את תולעת הפארק, שהיא כידוע המחסלת השקטה של הכלבים שלנו. לכן אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי להתייעץ איתנו, ללא עלות, לגבי הדברת חיפושית זבל בגינה שלך.

שיטות הדברת חיפושית זבל?

ישנן שתי שיטות הדברה מומלצות לביצוע הדברת חיפושית זבל. שתיהן מוצלחות ויביאו לתוצאה הרצויה ולכן כל מה שנותר לך לעשות הוא להתייעץ עם מדביר מקצועי ולקבל ממנו תכנית פעולה אשר מתאימה לך.

  • הדברה ירוקה
    שיטת ההדברה המועדפת על כל מדביר מקצועי מכיוון שהיא לא מכילה רעלים ומתבססת על צמחים ותבלינים שונים. השיטה הזו הוכחה כיעילה לא פחות משיטת ההדברה הכימית ולכן אין מה לחשוש מחוסר השימוש ברעלים. הדברה בשיטה הירוקה תחזיק כחודשיים עד שלושה חודשים כך שהחיפושית תעלם בוודאות. ההצלחה של השיטה תלויה כמובן בחזרה של החיפושית אל המקום ולכן נשמח להסביר לך כיצד למנוע הגעה מחדש של חיפושית הזבל.
  • הדברה כימית
    בשיטה זו המדביר ירסס את האזור הנגוע ויחסל את חיפושיות הזבל באמצעות שימוש בחומרים בעלי רעילות משתנה. מדביר מקצועי לרוב יעדיף שלא להשתמש בשיטה זו אלא אם כן זו חובה ותנאי להצלחת ההדברה.

כמה עולה הדברת חיפושית זבל?

הדברת חיפושית זבל נגזרת מחומרת ההתקפה, גודל השטח שיש להדביר, זמן ביצוע ההדברה (לילה, חג, שבת או סוף שבוע) וכמובן שיטת ההדברה שנבחרה. מחירי הדברת חיפושית הזבל נעים בין 250 ל-550 ש"ח, בהתאם לפרמטרים לגביהם פירטנו מעלה. צוות מדבירים נט מנוסה מאוד בהדברת מגוון סוגי חיפושיות ובהדברת חיפושיות זבל בפרט ולכן יכול להתחייב על הדברה מהירה, יעילה ומקצועית שתבטיח שהמטרד יחוסל ב-100%. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד להדברת חיפושית זבל ולהתחיל מיד את תהליך ההדברה!

שירותי הדברת חיפושית זבל 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט.

להזמנת מדביר חיפושית זבל חייגו: 072-3341-454

צריך עזרה?
דילוג לתוכן