תפריט סגור

הדברת חדקונית האורז

הדברת חדקונית האורז מהרגע להרגע!
חדקונית האורז נחשבת למזיקת מזון ומסוגלת לחדור לאריזות מזון ולהרוס אותן. צוות מדבירים נט מכיר את החדקונית היטב וביצע הדברת חדקונית האורז פעמים רבות. בגלל שהחדקונית תוקפת מזון, יש צורך במדבירים אשר מורשים לפעול בסביבה הזו ומשתמשים בחומרים שלא יסכנו את המזון ואת בני האדם האוכלים אותו ולכן צוות מדבירים נט הם המדבירים שיבצעו את ההדברה בצורה הטובה והמקצועית ביותר, 24/7 במחירים סופר אטרקטיביים!

מדביר חדקונית האורז זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי חדקונית האורז מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 270 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר חדקונית האורז חייגו: 072-3341-454

הדברת חדקונית האורז

מי את חדקונית האורז?

מזיקי מזון הם קבוצה גדולה של חרקים אשר חודרים למזונות שונים ומשתקעים בהם. המגוון הרחב של המזיקים דורש מגוון שיטות הדברה מכיוון שלא כל מזיק מחוסל על ידי אותו חומר הדברה ולכן רגע לפני הזמנת הדברת חדקונית האורז יש לשאול את המדביר אילו שיטות הדברה הוא מכיר ובאילו חומרים הוא מתכוון להשתמש. כדי לעזור לך לזהות את החדקונית הכנו טבלה הכוללת מידע על סוגי החדקוניות ומעגל החיים שלהן:

  • גודל – החדקונית מגיע לגודל של 5 מ"מ
  • צבע – חום, אדום, שחור
  • מזון – המזון המועדף על החדקוניות הוא גרגרי דגנים, סולת, קמח, פירות (גם פירות יבשים), פסטות וכו'
  • ביצים – אורך הביצים הוא 1 מ"מ וצבען לבן
  • זחלים – מאוד דומים לרימות, צבעם לבן וראשם חום והם מגיעים לאורך מקסימלי של 4 מ"מ
  • אזורי מחיה – מקומות חשוכים הקרובים למקורות מזון כגון מפעלי מזון, מחסנים ובתים
  • זמני הדברה – בכל עונות השנה מלבד החורף בו החדקונית בקושי פועלת. החדקוניות זקוקות לטמפרטורות חמימות מכיוון שמתחת ל-13 מעלות הן מפסיקות להתפתח. באפס מעלות הביצים לא יכולות להתקיים ואילו בטמפרטורות גבוהות מאוד (כ-60 מעלות) החדקוניות פשוט נעלמות ביום אחד.

במידה ויש לך שאלות נוספות לגבי הדברת חדקונית האורז נשמח לסייע לך בשיחת ייעוץ והכוונה בחינם!

איך מתבצעת הדברת חדקונית האורז?

הדברת חרקי מזון הוא נושא רגיש ולכן דרושים כאן מדבירים מקצועיים שידעו את האיזון הנכון של חומרי ההדברה במקומות סגורים כמו מחסנים או מפעלי מזון. ההדברה מתבצעת בשני מישורים – ריסוס מקומות הקינון של החדקונית ואיוד בגז של מוצרי המזון כשההחלטה על שיטת ההדברה צריכה להיעשות במקום לפי חומרת ההתקפה והאזורים הנגועים. היות ומפעלי מזון והמחסנים פעילים בשעות היום, המדבירים יגיעו מחוץ לשעות הפעילות (בלילות, סופי שבוע או חגים)
ויבצעו את ההדברה מבלי לפגוע בשגרת העבודה.

כמה עולה הדברת חדקונית האורז?

כמו במקרים של מזיקים אחרים, גילוי מוקדם של חדקונית האורז יוזיל משמעותית את מחיר הדברה. הצרה היא שלרוב הגילוי מגיע לאחר התפשטות מסוימת של החדקונית איך אין מה לדאוג! צוות מדבירים נט מנוסה מאוד בתחום ויכול לפעול במהירות וביעילות כדי להסיר את המטרד. מחיר הדברת חדקונית האורז הסופי יקבע לאחר שנבין את חומרת ההתקפה, המבנה אותו יש להדביר, מורכבות העבודה וכמובן זמני ביצוע ההדברה. צרו איתנו קשר בכל עת לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

שירותי הדברת חדקונית האורז 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט.

להזמנת מדביר חדקונית האורז חייגו: 072-3341-454

צריך עזרה?
דילוג לתוכן