תפריט סגור

הדברת בר מים

הדברת בר מים מכל סוג
הסכנה הגדולה בביצוע הדברת בר מים היא שימוש לא נכון בחומרי הדברה שעלולים להרעיל את המים ובכך לסכן אותך ואת המשפחה או העובדים שלך. צוות מדבירים נט מכיר לעומק את הרגישויות השונות הקיימות בהדברת בר מים ופועל מסביב לשעון כך שברגע שזיהית מזיקים בבר המים שלך, נוכל להגיע ולבצע הדברה מתי שנוח לך!

מדביר ברי מים זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי ברי מים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברת בר מים

מה הסיבה שמזיקים נמשכים לבר המים?

נתחיל מהעובדה הפשוטה שמזיקים נמשכים לבתים ולעסקים שלנו כי הם מכילים המון מזון. לאחר שהם פולשים לאזורים האלה, הם מחפשים מקומות מסתור חמים ולחים בהם יוכלו להתרבות. בר המים שלך הוא המקום המושלם עבורם – מוסתר, חמים ונמצא במטבח! חשוב לציין שבר המים שלך לא אשם במצב רק כי הוא בר מים, אלא רק בגלל שהוא מספק למזיקים את כל מה שהם מחפשים.

צפירת הרגעה – אין לך ג'וקים במים
צוות מדבירים נט נתקל בהמון לקוחות מבוהלים שרצו לרכוש מים מינרלים כי היו בטוחים שהג'וקים שוחים בתוך בר המים שלהם. כדי להרגיע אותך, נספר לך שמיכל המים ומערכת הסינון של בר המים שלך אטומה לחלוטין (בדיוק בגלל האפשרות שיחדרו אליה לכלוכים וחרקים) ולכן המים בבר המים תקינים לחלוטין. הג'וקים מתרכזים באזור של המכסה העליון והפילטר כך שהמערכת שלך מוגנת. יחד עם זאת, נתקלנו במקרים בהם הג'וקים כרסמו צינורות שונים בבר המים, אך אלו מקרי קיצון שנבעו מחוסר טיפול במזיקים ולכן אנחנו ממליצים לך להציץ מדי פעם באזור המכסה העליון כדי לוודא שהוא לא נגוע במזיקים.

כיצד מתבצעת הדברת בר מים?

ג'וקים או מזיקים אחרים במתקן השתייה מעידים על הימצאות של עוד פרטים ברחבי הבית ולכן הדבר הראשון שהמדביר יעשה הוא לשאול אותך האם זיהית יותר מדי חרקים בזמן האחרון. במידה וכן, נציע לבצע הדברת חרקים בבית שלך כדי לחסל את שורש הבעיה. במידה והג'וקים מתרכזים בבר המים שלך, כל מה שנעשה הוא לפזר פיתיון ג'ל שמושך את המזיקים לאכול ממנו וככה מחסל אותם.

כמה עולה הדברת בר מים?

הכל שאלה של כמה חמורה התקפת המזיקים בבית או בעסק שלך. כמו שאמרנו, מזיקים בבר המים הם ככל הנראה סימפטום לבעיה חמורה אף יותר כמו ג'וקים במטבח או נמלים במטבח שיהפכו את הדברת בר מים למשחק מיותר של חתול ועכבר. זו הסיבה שאנחנו ממליצים להתקשר אלינו בשיחת בחינם וללא כל התחייבות, ולהתייעץ על מצב החרקים בסביבתך. כשהמדביר יגיע אליך, הוא יבצע איתור וניטור של המזיקים כדי לאמוד את היקף בעיית המזיקים בסביבתך ולאחר מכן יתפנה להדביר את בר המים שלך. הדברת בר מים היא לא עסק יקר ומחירה ההתחלתי עומד על 250 ₪ בלבד!

הניסיון הענף שלנו בתחום מאפשר לנו להעניק לך שירותי הדברה איכותיים במחירים משתלמים במיוחד כי אנחנו לא מבזבזים זמן מיותר וניגשים מיד לעבודה, מה שחוסך לך ולנו שעות עבודה יקרות ומוזיל לך את עלות ההדברה!

שירותי הדברת בר מים 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

 

צריך עזרה?
דילוג לתוכן