תפריט סגור

הדברה לפני כניסה לדירה

עובר דירה בקרוב? לפניך כל מה שצריך לדעת על הדברה לפני כניסה לדירה

דבר ראשון נאחל לך מזל טוב על הכניסה לדירה החדשה! רגע לפני שמעבירים את כל הדברים, כדאי לנצל את ההזדמנות כשהדירה ריקה כדי לבצע הדברה לפני כניסה לדירה. ככל שהדירה תהיה פנויה יותר מחפצים, כך תהליך הדברת דירה יהיה מהיר, יעיל ומדויק יותר. אפשר לתזמן את הזמנת המדביר ליומיים לפני ביצוע הובלת החפצים שלך וכך ליהנות מדירה נקייה ממזיקים!

מדביר לפני כניסה לדירה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר להדברה לפני כניסה לדירה חייגו: 072-3341-454

הדברה לפני כניסה לדירה

כל הסיבות לבצע הדברה לפני כניסה לדירה

ישנן מספר סוגי הדברות שרובן ידידותיות לאדם ולבעלי החיים אך חלקן מצריכות שימוש בחומרים בעלי רעילות נמוכה. מכיוון שאנחנו לא מכירים את היסטוריית המזיקים של הדירה החדשה שלך, כדאי לנצל את ההזדמנות כדי לעשות יישור קו מבחינת הדברה ולא להסתמך על הדיירים הקודמים שלה.

  • הדברה בדירה ריקה מקלה משמעותית על תהליך ההדברה ומאפשרת למדביר לטייל בחופשיות בבית ולהגיע לכל אותם המקומות הנסתרים אשר אהובים מאוד על המזיקים אך לעיתים לא ניתנים להדברה משלל סיבות כגון חדר ילדים, ארון קיר כבד או בוידעם עמוס בחפצים.
  • הדברה לפני כניסה לדירה מאפשרת לך לקחת מרווח בין ההדברה לבין הכניסה לבית. חלון הזמן הזה יאפשר לחומרי ההדברה לעבוד מצד אחד ויעניק לך את האפשרות לנקות את הדירה ולאוורר אותה לפני הכניסה אליה.
  • ילדים חשופים הרבה יותר לחומרי ההדברה בגלל הגובה והגיל שלהם. ביצוע הדברה לפני כניסה לדירה תאפשר לך לוודא שהילדים בטוחים ומוגנים ויגיעו לדירה רק לאחר ההדברה וניקיון הדירה וכך לא תחשוף אותם לחומרים אלו.

כיצד להתכונן להדברה לפני כניסה לדירה?

סוגי המזיקים העלולים להתנחל אצלך בדירה הוא גדול ומגוון ולכן כדאי ללכת על בטוח ולהדביר את החרקים הנפוצים בדירות כגון תיקנים, נמלים, עשים, הדברה של דג הכסף ועוד. בגלל שסוג המזיקים משתנה, כך גם שיטות ודרכי ההדברה משתנות. דבר זה משפיע על זמני ביצוע ההדברות מכיוון שפעולות הדברה מסוימות דורשות זמנים לא אחידים כדי לפעול בצורה מקסימלית. צוות מדבירים נט ממליץ על הזמנת מדביר לדירה לפחות יומיים טרם הכניסה לדירה על מנת שכל פעולות ההדברה יסתיימו מחד והדירה תוכל להתאוורר מאידך.

כמה עולה הדברה לפני כניסה לדירה?

טווחי מחירי ההדברה שונים ממזיק למזיק ומדירה לדירה ולכן אין מחיר אחיד לסוג זה של הדברה. כדי לענות על השאלה הזו, צוות מדבירים נט יתשאל אותך לגבי המצב הקיים של הדירה ויבין ממך מספר פרטים אשר קריטיים לשם הבנת סדר גודל ההדברה כגון: גודל הדירה, סוגי ההדברה הנדרשים, היקף העבודה המתוכננת וזמן ההדברה (יום, לילה, סופ"ש, חג). לאחר השיחה הקצרה צוות המדבירים יוכל להעניק לך הצעת מחיר משתלמת ותפורה אישית לצרכים שלך.

בחרו במדבירים נט להדברה לפני כניסה לדירה

הצוות שלנו מורכב כולו ממדבירים בעלי ניסיון רב בתחום ההדברות. כל מדביר בצוות פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה, עובר השתלמויות תקופתיות ומשתמש בחומרים מאושרים ומפוקחים. הציוד החדשני של הצוות הוא פסגת הטכנולוגיה בתחום ההדברה ומשתפר ומשתכלל יחד עם הענף כך שהלקוחות שלנו זוכים לשירות מלא וטיפול מדויק בכלל בעיות המזיקים. הצוות עובד מסביב לשעון במתכונת מלאה ולכן יכול להעניק מענה מהיר ויעיל גם במקרים בהם נדרשת הדברה בלילות, בסופי שבוע ובחגים.

צוות מדבירים נט מזמין אותך לשיחת ייעוץ חינם, במהלכה נענה על כל השאלות שלך, נבין את הצרכים שלך ונוכל יחד להתאים לך תכנית מותאמת אישית להדברה לפני כניסה לדירה שתחסל את המזיקים ואתה ומשפחתך תוכלו להיכנס לדירה החדשה שתהיה נקיה ממזיקים.

להזמנת מדביר להדברה לפני כניסה לדירה חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

מזיקים קיימים בכל מקום, גם בדירה ריקה. כאשר הדירה עוד ריקה ולפני שנכנסנו אליה מדובר בהזדמנות לבצע הדברה יעילה ובטוחה יותר. אם מדובר בדירה מקבלן היא עלולה גם להיות מקום שבו נמצאים מזיקים, שכן עכברים ומזיקים אחרים נוהגים להימצא באזורי בנייה.

icon

כל סוגי המזיקים שקיימים בדירות מאוכלסות יכולים להיות גם בדירה שאינה מאוכלסת שכן למזיקים רבים יש יכולת טובה להסתתר גם כשמדובר בחדרים ריקים ולא ניתן תמיד לזהות אותם.

icon

עלות הדברה לפני כניסה לדירה מתחילה מ-250 ש"ח והיא תלויה בסוג ההדברה, סוג החומרים שעושים בהם שימוש וגודל הדירה.

icon

רצוי שהדירה תהיה לפני הובלה וריקה לגמרי, כך יהיה למדביר קל לאתר אזורים נגועים בדירה במידה וישנם וגם לא יהיו שאריות של חומרי הדברה על הריהוט והחפצים שלנו.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן