תפריט סגור

הדברה בפינת חי

הדברה בפינת חי בפריסה ארצית
הדברה בפינת חי נחשבת להדברה מורכבת יחסית מכיוון שהיא מכילה המון גורמים שיש להתחשב בהם כגון בעלי חיים שונים, ילדים, בני אדם בוגרים וצמחייה שונה. הבחירה בשיטת ההדברה המתאימה ביותר היא קריטית לשמירה על בריאות כל הנמצאים בפינת החי ולכן מומלץ מאוד לבחור חברת הדברה שפועלת ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש אך ורק בחומרים המאושרים לשימוש על ידו.

מדביר פינת חי זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי פינות חי מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

 

הדברה בפינת חי

כיצד נפטרים ממזיקים נפוצים בפינות חי ופינות ליטוף?

פינות חי הן קרקע פורייה למזיקים מכיוון שהן מכילות את כל מה שהמזיקים צריכים ברמת מזון, תנאי לחות, צל ועוד ולכן הן נחשבות לפגיעות במיוחד להתקפות מזיקים. כאן החשיבות של חברת הדברה מקצועית מקבלת משנה תוקף מכיוון שמדביר חובבן עלול במקרה הטוב להחריף את הבעיה ובמקרה הרע לפגוע בחייהם של בעלי החיים והילדים. אחת הדרכים המעולות להבחין בין מדבירים חובבנים למדבירים מקצועיים היא שיטות הפעולה שלהם בכל הנוגע להדברה בפינת חי. כדי לעזור לך לבחור נכון את חברת ההדברה שבאמת תחלץ אותך מהצרה, נפרט עבורך את שיטות להדברת פינות חי של צוות מדבירים נט כך שיהיה לך קנה מידה לגבי מקצועיות המדביר שראיינת למשימה.

  • קרציות
    קרציות מטפסות על גבי בעלי החיים ונכנסות עד חצי הגוף שלהן לתוך גוף בעל החיים וניזונות מהדם שלו. לאחר שהקרציה מצצה מספיק דם, היא תרד מבעל החיים ותטיל את הביצים שלה. כמובן שקיימים מספר סוגים של קרציות והדבר הראשון שמדביר קרציות יעשה הוא לזהות את סוג הקרציה ולהתאים לה טיפול שרלוונטי אליה. יש לציין שהטיפול בקרציות לא יסתיים רק בתוך פינת החי אלא יתפשט לסביבה הקרובה של הפינה כדי לוודא שהקרציות לא יחזרו.
  • חולדות
    החולדה נחשבת לחכמה במיוחד ובעלת חושים מחודדים. החולדות חודרות לפינות החי בגלל המזון שנמצא שם בשפע מה שמאפשר להן ליהנות ממזון מבלי להתאמץ יתר על המידה. החולדות מסוכנות לפינות החי מכיוון שהן חיות בביוב ולכן עלולות להעביר מחלות וחיידקים שונים לבעלי החיים על ידי נשיכה או הפרשה במזון שלהם. מדביר מקצועי יפעל ללכוד את החולדות ולא לחסל אותן מכיוון שהפגרים שלהן עלולים למשוך מזיקים נוספים ויש סכנה שבעלי החיים יתפתו לאכול מהפיתיונות הרעילים ולחטוף הרעלה בעצמם.
  • פרעושים
    מזיקים אלו פורחים בעונות החמות וחיים באזורים מוצלים בעלי צמחייה גבוהה. יכולת הניתור המרשימה של הפרעושים מאפשרת להם לזנק על בעלי החיים ולהתמקם עליהם. קשה מאוד לזהות את הפרעושים הקטנים אך ניתן למצוא את הגללים שלהם שמאופיינים בצבע חום על פרוות בעלי החיים. הדברת פרעושים נעשית על ידי ריסוס סביבת המחיה של הפרעושים ורק לאחר מכן יתבצע ריסוס בסביבת בעלי החיים. בגלל האופי החמקמק של הפרעושים, עלולים להיות מספר סבבי הדברה כדי להבטיח ב-100% שהמזיק חוסל.

כמה עולה הדברה בפינת חי?

הצעת המחיר להדברה בפינת חי מורכבת משטח פינת החי שיש להדביר, חומרת הבעיה וכמובן סוג המזיקים שתקפו. יתרון משמעותי שנוכל להציע לך הוא שירותי הדברה מסביב לשעון כך שנוכל לבצע הדברה בפינת חי בשעות הלילה או סופי השבוע כך ששגרת פינת החי שלך לא תפגע!

שירותי הדברת פינת חי 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

שאלות נפוצות

icon

כמו כל מקום, גם בפינות חי עשויים להופיע מזיקים מסוגים שונים. הם נמשכים לאוכל של בעלי החיים במקום. חלקם עשויים להיות טפילים הנצמדים לבעלי החיים ומזיקים להם ועלולים גם להזיק לבני האדם המבקרים במקום.

icon

כיום ישנן שיטות הדברה שונות ומכיוון שמדובר במקום רגיש עם בעלי חיים שיש לשמור עליהם ובני אדם המבקרים את המקום, ההדברה נעשית באמצעות שימוש בחומרים שאינם מזיקים לבעלי החיים ולבני האדם במקום ופוגעים רק במזיקים.

icon

מכרסמים כמו עכברים וחולדות עשויים להימצא במקום עקב האוכל שאליו הם נמשכים. גם קרציות, זבובים וחרקים מסוגים שונים עשויים להמצא בפינות חי.

icon

חשוב מאוד לשים לב שמדובר במדביר מקצועי ומוסמך, בעל ניסיון בטיפול בפינות חי ושעושה שימוש בחומרי הדברה מותאמים שאינם פוגעים בבעלי חיים ובני אדם במקום.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן