תפריט סגור

הדברת דג הכסף

דג הכסף הוא מזיק אשר נמשך לנייר וניזון מסוכר ועמילן. מזיק זה נפוץ במקומות בהם יש כמויות גדולות של נייר כגון ספריות, חנויות ספרים וכו'. הדברת דג הכסף בכל הארץ יכולה להתבצע 24/7 על ידי צוות מדבירים נט מכיוון שהצוות פועל בכל שעות היממה וגם בסופ"שים ובחגי ישראל. אנחנו מזמינים אותך לקבל ייעוץ חינם במהלכו נבין את חומרת המצב. לאחר הייעוץ הצוות יעניק לך הצעת מחיר אטרקטיבית וקונקרטית להדברת דג הכסף אשר תעלים אותו במקצועיות, ביעילות ובמחירים הוגנים.

מדביר דג הכסף זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי דג הכסף מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר דג הכסף חייגו: 072-3341-454

הדברת דג הכסף

הדברת דג הכסף באמצעים בייתיים

במקרים בהם נראים מספר פריטים מועט יחסית, ניתן לנסות להדביר את דג הכסף באמצעים ביתיים. בשיחה אלינו נוכל לעזור לך להבין טוב יותר איך ניתן לטפל בדג הכסף באמצעים ביתיים ללא עלות. במידה והבעיה חמורה יותר ולא נפתרת על ידי אמצעים ביתיים, צוות מדבירים נט ממליץ לך להיעזר במדביר חרקים מוסמך ומקצועי כדי להסיר את המטרד באופן מלא.

  • פיתיון ביתי
    דג הכסף נמשך לסוכר ולעמילן ולכן ניתן לפזר פתיונות אורגניים ברחבי הבית. פתיונות אלו ימשכו אליהם את דג הכסף ויחסלו אותו. כדי ליצור את הפתיון יש להשתמש בערבוב שווה של בור וסוכר.
  • הרחקה ביתית
    דג הכסף משתמש בחוש הריח שלו ולכן שיבוש שלו יכול להרחיק אותו מהבית שלך. פיזור של מלחי אמוניה ברחבי הבית יגרום לדג הכסף להיעלם במהירות שיא.

הדברת דג הכסף באמצעים מקצועיים

במידה והשיטות הביתיות לא הצליחו להרחיק את דג הכסף, הצוות שלנו יגיע וישתמש בכלים הכבדים העומדים לרשותו ויסיר את המטרד אחת ולתמיד.

היכן נמצא דג הכסף?
המדביר יפעל לאתר את אזור הפעילות של דג הכסף. דג הכסף יעדיף להסתתר במקומות בעלי לחות גבוהה וטמפרטורות אשר נעות בין 21-23 מעלות. כאמור, מזיקים אלו ניזונים מנייר ואף מבדים שונים ולכן המדביר יבדוק את המקומות הבאים: סלון, ספריה, עליית גג, חדרי שינה, חדרי מקלחת, סדקים שונים וכו'.

השיטות היעילות להדברת דג הכסף

  • הדברת דג הכסף באמצעים כימיים
    המדביר ירסס את מקומות המחיה של דג הכסף על ידי שימוש בריסוס עדין שיספג במקומות אלו אך לא ישאיר מקום ללחות נוספת שכידוע אהובה על חרק זה.
  • הדברת דג הכסף באמצעים ירוקים
    הדברה ירוקה של דגי הכסף תתבצע על ידי שימוש בחומרי הדברה טבעיים אשר דוחים אותם וירחיקו אותם מהדירה או מהעסק שלך. חומרים אלו חודרים למערכות העצבים שלהם וגורמים להם להתרחק מהמקום.
  • הדברת דג הכסף באמצעים ביולוגיים
    במידה ודג הכסף נמצא באיזורים חיצוניים, ניתן לבצע הדברה ביולוגית של דג הכסף על ידי פיזור הטורף הטבעי שלו והוא הצבתן. הדברה זו ארוכה יותר משתי שיטות ההדברה הקודמות אך היא בהחלט תוודא שלא ישאר דג כסף אחד בסביבתך.

כמה עולה הדברת דג כסף?

מחיר הדברת דג כסף, כמו גם מחיר הדברה של מזיקים שונים אחרים תלוי בהרבה מקרים בחומרת הבעיה, גודל החלל הנגוע אותו יש להדביר ובשיטת ההדברה בה נאלצים לנקוט על מנת לסלק את המטרד לצמיתות. באופן כללי עלות הדברה של דג כסף מתחילה מ 250 ש"ח ועשויה להשתנות בהתאם לפרמטרים המוזכרים לעיל. לקבלת הצעת מחיר מדוייקת ומותאמת אישית למטרד בביתכם צרו איתנו קשר בכל עת.

שירותי הדברת דג כסף 24 שעות ביממה לשירותכם עם צוות מדבירים נט.

להזמנת מדביר דג הכסף חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

דג הכסף הוא חרק קטן שנמשך לנייר ולכן ניתן למצוא אותו בבית באזור שבו יש מסמכים או ספרים. הוא נראה כחרק דק ומעט ארוך ומזכיר מעט נדל קטן במראה שלו.

icon

לא, דג הכסף אינו עוקץ ואינו מוסכן לבני אדם או חיות מחמד בבית.

icon

עלות הדברה של דג הכסף דרכנו עולה החל מ-250 ש"ח ומחירה הסופי תלוי בחומרת הבעיה והשטח הנגוע שיש לטפל בו.

icon

ישנן מספר שיטות להדברה של דג הכסף. יש הדברה שנעשית בעזרת חומרים כימיים רעילים, אך ריכוז החומר הרעיל הוא נמוך מאוד ופוגע רק בהם. יש גם אפשרות של שימוש בחומרי הדברה טבעיים.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן