תפריט סגור

הדברה בגבעת שמואל

הדברה בגבעת שמואל בכל יום ובכל שעה
מזיקים לא מתחשבים בלוחות הזמנים שלנו ותוקפים ברגע שהם מגיעים למחוז חפצם והוא כמובן – המזון הנמצא בשפע אצל בני האדם. אבל אין מה לדאוג כי צוות מדבירים נט פועל במתכונת מלאה בכל שעות היממה ובכל ימות השנה כולל שבתות וחגים. המזיקים תקפו את סביבתך? בשיחת טלפון אחת נבין את תמונת המצב ומדביר בגבעת שמואל מטעמנו יגיע לבצע הדברה תוך זמן קצר ונחזיר אותך לשגרה!

מדביר בגבעת שמואל זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בגבעת שמואל חייגו: 072-3341-454

הדברה בגבעת שמואל

קצת על שיטות הדברה בגבעת שמואל

מזיקים שונים דורשים שיטות הדברה שונות ולכן על המדביר הנבחר להיות מנוסה מספיק בתחום ההדברה כדי שיוכל להעניק לך מענה מלא לכל סוג מזיק. בנוסף, על המדביר לפעול אך ורק ברישיון המשרד להגנת הסביבה מכיוון שהתעסקות חובבנית עם חומרי הדברה עלולה להחריף את הבעיה במקרה הטוב ולפגוע בבריאותך במקרה הרע ולכן יש לדרוש תעודה בתוקף מיד בתחילת השיחה עם המדביר. ביצוע הדברה בגבעת שמואל היא לא משחק ילדים וצריך להבין שגם מזיקים מתפתחים ומפתחים עמידות לחומרי הדברה שונים, מה שמחייב את המדבירים להתאים את עצמם ולפתח חומרי הדברה ושיטות עבודה חדשים. מעבר לכך, זו דרך מצוינת לזהות מקצועיות ומומחיות של מדביר בגבעת שמואל מכיוון שמדביר אשר יציג לך תכנית פעולה עם שיטת הדברה אחרת ככל הנראה לא יפתור את בעיית המזיקים בסביבתך.

  • איוד בגז
    בדרך כלל מדביר לא יתבסס רק על שיטה זו אלא ישתמש בה במקרים מיוחדים בהם המזיקים התחפרו עמוק במקומות שהריסוס לא מגיע אליהם. הגז נחשב לידידותי לסביבה בגלל שהוא מתנדף במהירות ולא משאיר זכר.
  • הדברה ירוקה / הדברה אורגנית
    שיטת ההדברה הידידותית ביותר לסביבה מכיוון שהיא לא מכילה חומרים כימיים ורעלנים מכל סוג אלא מתבססת על שמנים, ירקות, תבלינים ועוד. השיטה הזו צוברת תאוצה יותר ויותר בימינו עם עליית המודעות לאורח חיים בריא ולכן מועדפת על ידי מדבירים מקצועיים.
  • הדברה ביולוגית
    מדביר בשיטה הזו ישתמש בשרשרת המזון ויפזר באזור הנגוע את הטורפים הטבעיים של המזיקים ובכך יחסל את אוכלוסיית המזיקים מבלי להשתמש בשום ריסוס או חומר הדברה. שיטה זו נפוצה בעיקר בשדות חקלאיים ושטחים פתוחים.
  • הדברה כימית
    שיטת ההדברה המוכרת. שיטה זו מבוססת על חומרי הדברה בעלי רעילות נמוכה או בינונית שמרוססים ישירות ממיכל ההדברה אשר יושב על גבו של המדביר. שיטה זו דורשת פינוי של הבית ואיוורור מסיבי שלו לאחר ההדברה ונחשבת למסוכנת לילדים ולבעלי חיים.

שיטות עבודה נפוצות לביצוע הדברה בגבעת שמואל

דרך חשובה נוספת להעריך מומחיות של מדביר היא דרך שיטות העבודה שלו. אם המדביר שבחרת מספר לך שישנה נוסחה או שיטה אחת לטפל בכל סוגי המזיקים, ככל הנראה שהוא מדביר חובבן ויש לשקול בכובד ראש אם להעסיק אותו. כדי להעניק לך ידע בנושא, כתבנו טבלה אשר מפרטת את סוגי המזיקים הנפוצים בישראל ואת דרכי הטיפול של צוות מדבירים נט. אם יהיו לך שאלות נוספות, נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה במוקד ההזמנות שלנו.

סוג המזיק שיש להדביר / ללכוד

מאפייני המזיק ודרכי הדברתו

לכידת עכברים בגבעת שמואל
לכידת חולדות בגבעת שמואל

מ-250 ₪

עכברים קטנים יותר מחולדות וצבע גופם אפור. החולדות גדולות יותר וצבען חום. המכרסמים האלה פעילים בלילה ומחפשים אחרי מזון שנמצא בשפע במטבחים, חדרי אשפה וגם בדירות ובעסקים. לוכד עכברים ולוכד חולדות יפעלו כדי ללכוד את המכרסמים ולא לחסל אותם מכיוון שהם עלולים להיתקע במקומות נסתרים ולהעלות ריח צחנה שימשוך מזיקים נוספים ורק יחמיר את הבעיה. במקרה כזה תדרשו בנוסף להזמין שירותי פינוי פגרים על מנת להיפטר מהמטרד.

הדברת טרמיטים בגבעת שמואל

מ-250 ₪

הטרמיטים דומים מאוד לנמלים וצבעם לבן חיוור. הם מתחפרים עמוק באדמה וניתן לזהות את הקן שלהם לפי תעלות הבוץ שהם חופרים. הדברת טרמיטים נחשבת למורכבת במיוחד מכיוון שיש לאתר את הקן ולהשמיד אותו, לפתות החוצה את הטרמיטים שחדרו לתוך העץ ולאייד בגז את הטרמיטים שחדרו עמוק לתוך העץ. לעיתים יהיה צורך שמדביר טרמיטים יחזור מספר פעמים למקום כדי להשלים את הטיפול.

הדברת נמלי אש בגבעת שמואל

מ-270 ₪

הדברת נמלים בגבעת שמואל

מ-250 ₪

נמלים שחורות אינן מזיקות לבני האדם וחודרות לבתים פרטיים כדי ללקט מזון. נמלי האש צבועות באדום והן קטנות יותר מהנמלים השחורות. הן מסוגלות לעקוץ מספר רב של פעמים ולכן נחשבות למין הנמלים המסוכן ביותר הידוע לאדם. מדביר נמלים יפזר פתיונות ג'ל על שבילי ההליכה של הנמלים כדי שיחסלו את המלכה ויגרמו לפיזור הקן. לאחר מכן ירסס המדביר את הקן עצמו כדי לוודא שלא נשארה נמלה אחת מאחור. מדביר נמלי אש ירסס גם את הצמחייה בגינה או בחצר שלך מכיוון ששם הנמלים האלו מקננות.

הדברת ג'וקים בגבעת שמואל

מ-250 ₪

צבעם של התיקנים הוא חום אדמדמם והם חיים בסביבה לחה וחשוכה אשר קרובה למקורות מזון כמו ביוב, חדרי אשפה וכיורים. ג'וקים חודרים למרחבים הפרטיים שלנו דרך חריצים ופתחים שונים ולכן מדביר ג'וקים יפעל כדי לאטום אותם. לאחר מכן מדביר ג'וקים ירסס את המקומות מהם הם מגיעים (פתחי ביוב, חדרי אשפה וניקוזי ביוב בבתים) ויפזר פתיונות ג'ל שיפתו את הג'וקים לצאת ויחסלו אותם.

הדברת פשפש מיטה בגבעת שמואל

מ-520 ₪

פשפש זה נדיר בבתים פרטיים ונפוץ יותר במקומות בעלי תחלופה גבוהה של בני אדם. ברוב במקרים מזמינים שירותי הדברת פשפש המיטה לבתי מלון. צבעו של הפשפש חום אדמדם והוא פועל בלילות על ידי יציאה מהמחבוא ועקיצת באזור הרגליים. מדביר פשפש מיטה יבקש ממך לכבס את כל הבגדים והמצעים שלך בשישים מעלות כדי לחסל את הפשפשים שעליהם ולאחר מכן ישתמש בקיטור על המזרן שלך וירסס את החריצים והסדקים שבביתך, שם הפשפשים מעדיפים לקנן.

הדברת עשים בגבעת שמואל

מ-270 ₪

בני הדודים של הפרפרים ניזונים מבדים וממזון ולכן ניתן למצוא אותם בארונות בגדים ובמזווה. לרוב צבעם יהיה חום אפרפר וגופם מאורך. הדברת עשים תתבצע לרוב על ידי פיזור קפסולות ידידותיות לאדם ולסביבה. מדביר עשים יעדיף אותן מכיוון שהן לא דורשות הכנה מיוחדת ולא פוגעות בשגרת הבית.

הדברת פרעושים בגבעת שמואל

מ-320 ₪

פרעושים פעילים בעונות החמות ומסוגלים לנתר לגבהים עצומים וכך מגיעים לפרוות בעלי החיים וחודרים לבתים. מדביר פרעושים ירסס את הגינה שלך כדי לחסל את אוכלוסיית הפרעושים שם. לאחר מכן המדביר יפזר אבקות הדברה על מקומות המסתור של הפרעושים וישאב אותם כדי לוודא שכולם חוסלו.

הדברת צרעות בגבעת שמואל

מ-270 ₪

צרעות מסוגלות לעקוץ מספר רב של פעמים ולכן נחשבות למסוכנות. בנוסף, ברגע שצרעה נמעכת, היא משחררת פירומון אשר מצביע על המיקום שלה ומזמן את שאר הצרעות מהקן ולכן אסור לחסל צרעות לבד! קן צרעות יכול להיות גלוי אך גם חבוי ולכן ישנן 2 שיטות להדביר צרעות:
  • קן גלוי
    מדביר צרעות יגיע בשעות החשיכה בהן הצרעות מתכנסות לקן וירסס אותן בדבק מיוחד אשר מונע מהן לעוף ולאחר מכן יסיר את הקן.
  • קן חבוי
    המדביר יפזר מלכודות שימשכו את הצרעות וילכדו אותן. לאחר מספר ימים יגיע המדביר וינתח את כמות הצרעות שבמלכודת ויבין האם הקן חוסל בהצלחה.

כמה עולה הדברה בגבעת שמואל?

מספר המזיקים הרב מחייב שיטות הדברה שונות ולכן אין מחיר קבוע לביצוע הדברה בגבעת שמואל. המחיר הסופי נקבע על ידי סוג המזיקים שתקפו, גודל השטח אותו יש להדביר, שעת הזמנת ההדברה ומורכבות העבודה (ישנם מזיקים המחייבים מספר סבבי הדברה כדי להסיר אותם סופית). צוות מדבירים נט מזמין אותך להתקשר כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לביצוע הדברה בגבעת שמואל כך שהאיום יוסר וחיי השגרה שלך יחזרו למסלולם!

שירותי הדברה בגבעת שמואל 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט.

להזמנת מדביר בגבעת שמואל חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: מדביר מומלץ ברמת גן | מדבירים ביהוד | שירותי הדברה בקרית אונו | הדברה בפתח תקווה

צריך עזרה?
דילוג לתוכן