תפריט סגור

חיטוי רכבים מקורונה

חיטוי רכבים פרטיים, מוניות ואוטובוסים מקורונה בקריאה מיידית!
האתגר הגדול ביותר של נגיף הקורונה הוא זמן הדגירה הארוך שלו. נשא של הנגיף יכול ללכת חופשי ולהרגיש בריא ב-100 אחוז ואז לאחר כשבועיים להתחיל להתלונן על תסמינים כאלו ואחרים. זהו נתון בעייתי מאוד מכיוון שיכול להיות שהסעת חולה קורונה ואין לך מושג מזה. צוות מדבירים נט ממליץ לך להזמין חיטוי רכבים כבר עכשיו כדי להבטיח שהרכב שלך לא מכיל את הנגיף!

שירות חיטוי רכבים מקורונה זמין 24 שעות ביממה

מדבירים מקצועיים המבצעים חיטוי רכבים מקורונה במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
חיטוי קורונה בטוח מבוצע על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת שירות חיטוי רכבים מקורונה חייגו: 072-3341-454

חיטוי רכבים מקורונה

האם ניקוי רכב רגיל יעיל נגד קורונה COVID-19?

מכוני שטיפת הרכבים מחזירים לך את הרכב כשהוא מלא ברק, נוצץ ובעל ריח מעולה. ליום יום זהו ניקוי מעולה אך בימים טרופים אלו זה פשוט לא מספיק. חיטוי נגד קורונה ברכבים צריך להיעשות על ידי מומחים ובעזרת חומרים מקצועיים שלא ניתן להשיג בשוק הפרטי. צוות מדבירים נט מבצע חיטוי קורונה על ידי ערפול כל הרכב באמצעות החומר סימקסין Simexin X) X) אשר מתאים לחיטוי חיידקים ווירוסים. החומר חודר אל הריפודים והמושבים ומשמיד ביעילות כל וירוס או חיידק אשר יסתתרו שם. בנוסף, הבטיחות והבריאות שלך חשובים לנו ולכן ראוי לציין שהחומר איננו רעיל ונחשב בטוח לבני אדם.

מהי התדירות בה צריך לבצע חיטוי קורונה ברכבים?

כאן נבדיל בין רכב פרטי לרכב ציבורי. ברכב פרטי זהות הנוסעים ידועה ולכן נהג הרכב יכול להבין בגדול אם הוא הסיע נשא של הנגיף. במידה ועלה החשש, ניתן לבצע חיטוי נגד קורונה ברכב שלך ובכך לוודא שהרכב שלך נקי. לאחר החיטוי, כל אדם אשר יסע ברכב שלך "ילכלך" את הרכב בחיידקים ולכן האחריות היא שלך לוודא שהנוסעים שלך לא יצאו מהבית ולא הסתובבו במקומות הומי אדם בהם עלולים להדביק אותם מבלי שידעו. רכב ציבורי, כשמו כן הוא, נמצא בשימוש הציבור ולכן עולים ויורדים ממנו עשרות אנשים ביום. לא ניתן לדעת האם כל הנוסעים פועלים לפי הנחיות משרד הבריאות ולכן מומלץ לבצע חיטוי Covid-19 בתחבורה ציבורית מדי יום.

כמה עולה חיטוי נגד קורונה ברכבים ובתחבורה ציבורית?

צוות מדבירים נט מודע לרגישות המצב ולכן יכול לספק לך הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת לחיטוי נגד קורונה לכל סוגי הרכבים, חיטוי אשר יהפוך את הרכב שלך לנקי מחיידקים ווירוסים. מחיר החיטוי מתומחר לפי סוג הרכב, זמן ביצוע החיטוי, גודל הרכב ומיקום ביצוע החיטוי (במרכז שלנו או בהגעה אליך). תהליך החיטוי משתנה מרכב לרכב, כפי שניתן לראות בטבלה שהכנו כדי לעזור לך להבין טוב יותר איך מתבצע חיטוי נגד קורונה:

סוג הרכב

כיצד מתבצעת עבודת החיטוי

חיטוי רכב פרטי מקורונה

מ-250 ₪

הרכב עובר חיטוי יסודי בפנים וגם מבחוץ. אנחנו נשתמש בעירפול כדי לחטא את המושבים, חגורות הבטיחות, ידיות הרכב השונות, מערכות החשמל של הרכב (מזגן, מערכות סאונד וכו') ואת תא המטען.

חיטוי מיניבוס מקורונה

מ-120 ₪

מיניבוס מסיע מגוון של אנשים בכל שעות היום ואף הלילה ולכן עבודת החיטוי תתבצע במהירות מבלי לפגוע בשגרת העבודה.

חיטוי אוטובוסים מקורונה

מ-170 ₪

אוטובוסים הם קרקע פורייה להעברת חיידקים ולכן נדרשת עבודת חיטוי יסודית אשר כוללת את כל המקומות המועדים לפורענות באוטובוס כגון מעקות, כפתורים, מושבים, תאי המטען, מושב הנהג וכל המערכות הבנויות סביבו וכו'.

חיטוי רכבת מקורונה

מ-620 לקרון ₪

בדומה לאוטובוס, גם רכבת מסיעה המוני אנשים מדי יום ומחייבת הקפדה על חיטוי מדי יום. צוות מדבירים נט יחטא את כל חלקי הרכבת מהקרון הראשון ועד הקטר כדי לוודא שהסביבה סטרילית.

חיטוי משאיות מקורונה

שרשרת אספקה כוללת מגע של מספר רב של אנשים ולכן מומלץ לחטא את צי המשאיות שלך. החיטוי יתרכז באזור העמסת הסחורה ובמושב הנהג.

חיטוי רכבים מקורונה עם מדבירים נט

אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בתקופה הרגישה הזו בכל עת ומתחייבים לשירות בזמינות מיידית, לחיטוי מקצועי ויסודי אשר יותיר את רכבכם מחוטא לחלוטין, על מנת שתוכלו להמשיך בשגרת יומכם במהירות. לשירותכם צוות מיומן ומקצועי שלנו. חייגו אלינו ונשמח לסייע.

שירותי חיטוי רכבים מקורונה 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת שירות חיטוי רכבים מקורונה חייגו: 072-3341-454

צריך עזרה?
דילוג לתוכן