תפריט סגור

הדברת חדר מדרגות

הדברה בחדר מדרגות לא נפוצה כל כך לצערנו בגלל ענייני תקציב וועד. צוות מדבירים נט ממליץ בחום על ביצוע הדברת חדר מדרגות באופן קבוע, מה שיחסל את המזיקים הקיימים וימנע התפתחות של מזיקים חדשים. הדברת חדר מדרגות לא צריכה להיות סיפור יקר, במיוחד עם המחירים המשתלמים של צוות מדבירים נט. הצוות שלנו פועל בכל שעות היום והלילה ומוכן להגיע לחסל מזיקים קיימים או לבצע הדברת חדר מדרגות מונעת בבניין שלכם בכל רגע.

מדביר חדר מדרגות זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירי חדר מדרגות מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר חדר מדרגות חייגו: 072-3341-454

הדברה בחדר מדרגות

מהניסיון שלנו, ישנה תפיסה מוטעית לגבי פלישה של מזיקים לחדרי מדרגות. שטיפה יסודית של חדר המדרגות לא תמנע פלישה של מזיקים! המזיקים מגיעים לחדרי המדרגות בגלל הדיירים עצמם אשר חיים בבתים עם שפע של מזון ומקומות מסתור החביבים על אותם הפולשים. הדברת חדר מדרגות באופן קבוע תמנע פלישה של מזיקים לחדר המדרגות וכמובן אליך הביתה או לעסק!

הצוות שלנו מבצע ריסוס מקצועי של חדר מדרגות בבניין

איך מתבצעת הדברת חדר מדרגות?

הדברה בחדרי מדרגות מתחלקת לשתיים:

טיפול מונע
הדברה זו משמרת את הקיים ומונעת התפשטות של פולשים חדשים. בהדברה זו יעבור צוות מדבירים נט עם ריסוס ברעילות נמוכה על כל המקומות המועדים לפורענות ויחקור מקומות נידחים אשר לא מגיעים אליהם בתדירות גבוהה כמו המקלט, חדרי האשפה ופתחי הביוב השונים. במידה והממצאים יאשרו שאין מזיקים בסביבה, צוות ההדברה ירסס מעט חומרי הדברה על מנת לוודא שלא יפלשו מזיקים חדשים עד הפעם הבאה.

הדברת מזיקים בחדרי מדרגות
לרוב, בגלל תחזוקה לקויה והיעדר הדברה שוטפת, חדר המדרגות כבר סובל מבעיית מזיקים כזו או אחרת. במקרה זה יתייחס צוות מדבירים נט לחדר המדרגות כפרויקט בפני עצמו ויפעל לחסל את המזיקים הקיימים על סוגיהם השונים. יש לציין שלכל מזיק קיימת שיטת הדברה שלו והיא שונה ממזיק למזיק. במידה וחדר המדרגות שלך שורץ בג'וקים, צוות מדבירים נט יפזר פתיונות ג'ל וגם ירסס במידת הצורך על מנת להשמיד את המזיק. אם יהיה מדובר בבעיית מכרסמים, צוות מדבירים נט יפזר מלכודות אשר לוכדות את החולדות והעכברים מבלי להרוג אותם. לאחר הדברה של חדר המדרגות, צוות מדבירים נט יעשה סריקה מסביב לבניין על מנת לוודא שהמזיקים נעלמו ולא יחזרו אל הבניין שלכם ולחדר המדרגות ממקומות אחרים.

בשני המקרים יש להתייעץ עם איש מקצוע ולא להניח שבגלל שזה חלל משותף אז אפשר להסתמך על שטיפה או ניקיון בלבד. אם חדר המדרגות יהיה נקי ממזיקים, כך גם הבתים של הדיירים ואיכות החיים בבניין תשתפר משמעותית.

דברים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע הדברת חדר מדרגות

מכיוון שחדר מדרגות הוא חלל משותף וזה לא באמת אפשרי למנוע מאנשים לנוע בו, ישנן מספר פעולות שיש לנקוט בהן לפני שמתחילים בתהליך הדברת חדר מדרגות מקצועי.

  • הודעה לדיירים
    יש להודיע לדיירים על התחלת הדברה בחדר המדרגות כשבוע לפני תחילת ההדברה. ההודעה תיעשה על ידי שילוט שיסופק על ידי צוות מדבירים נט. בשילוט נכתוב בצורה ברורה את תאריך ההדברה, אילו מזיקים הצוות מדביר וכללים להתנהלות בחדר המדרגות לאחר ריסוס. המידע הרב יעזור לדיירים לצלוח את ההדברה וירגיע את כולם.
  • פינוי חדר המדרגות
    לפעמים דיירים משאירים פריטים שונים בחדר המדרגות כגון אופניים, עגלות תינוק, עגלות סופר וכו'. פריטים אלו יפריעו לעבודת המדבירים ואף יכולים לשמש במקום מפלט למזיקים השונים בעת ההדברה, במיוחד בעת הדברת ג'וקים.
  • עדכון מנקה המדרגות
    לאחר הריסוס ישנו פרק זמן מסויים בו צריך להניח לחומרי ההדברה לעבוד ולא לשטוף אותם. במידה וחדר המדרגות ישטף בחלון הזמן הזה, כל העבודה של צוות המדבירים תרד לטמיון וככל הנראה תידרש הדברה נוספת על מנת להבטיח שהמזיקים לא יחזרו.

כמה עולה הדברת חדר מדרגות?

בדומה לעלות של הדברת בניין, גם מחיר להדברה בחדר מדרגות משתנה לפי סוג המזיק וכמות הקומות שבבניין. ככל שהבניין גדול וגבוה יותר וככל שבעיית המזיקים תהיה חמורה יותר כך העלות תאמיר. הדברת חדר מדרגות בבניין בן שתי קומות תתומחר בין 250-450 ₪ כשעל כל קומה נוספת תתווסף עלות סמלית. בכל מקרה צוות מדבירים נט יעבוד איתך צמוד החל מרגע הצעת המחיר ועד לאחר ביצוע ההדברה על מנת שכל הפרויקט יצא על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצונך המלאה.

להזמנת מדביר חדר מדרגות חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

מזיקים עשויים להיות בכל מקום ובכלל זה חדר המדרגות. חדר המדרגות עשוי דווקא למשוך יותר מזיקים מכיוון שבבניינים רבים שבהם יש מעלית אין בו שימוש והוא חשוך ולכן מזיקים רבים יראו בו מסתור.

icon

מגוון מזיקים יכולים להיות בחדר המדרגות, בעיקר חרקים וג'וקים, אך גם שממיות, ציפורים שעשויות לקנן במקום ואף עטלפים.

icon

מחיר הדברה של חדר מדרגות מתחיל מ250 ש"ח והוא יכול להשתנות לפי סוגי המזיקים הקיימים, כמות הקומות בבניין וחומרת הבעיה.

icon

מכיוון שמדובר בחלל משותף יש ליידע את כל דיירי הבניין טרם ביצוע ההדברה, לפנות את חדר המדרגות מחפצים והמדביר ישאיר שילוט כי נעשתה הדברה במקום.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן