תפריט סגור

הדברת פשפש המיטה

צוות מדבירים נט יחזיר לך את השינה עם הדברת פשפש המיטה!

פשפש המיטה הוא צרה צרורה מכיוון שהוא מגיע בסתר ומתחבא באיזורים מוסתרים שונים בבית. פשפש זה יוצא אך ורק בשעות הלילה ומרכז את העקיצות שלו באיזור הרגליים. מכיוון שפשפש המיטה פעיל רק בלילה, קשה מאוד לאתר את מקומות המסתור שלו ובזמן הזה הוא מתפשט ועלול להדביק את כל הבית. הדברת פשפש המיטה הוא תהליך אשר משתנה מהדבקה להדבקה ולכן כדאי לטפל במזיק זה בזמן. התעוררת באמצע הלילה וגילית עקיצות מוזרות באיזור הרגליים? צוות מדבירים נט מזמין אותך להתקשר לייעוץ חינם בכל שעות היממה וגם בסופי שבוע ובחגים כדי להבין אם הבית שלך נדבק בפשפש המיטה. במידה וכן, צוות מדבירים נט יצא אליך מיד כדי לבצע הדברת פשפש המיטה ללא כל דיחוי!

מדביר פשפש המיטה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 520 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להדברת פשפש המיטה על ידי מדביר מוסמך חייגו: 072-3341-454

הדברת פשפש המיטה

איך נדע אם התקיפה היא של פשפש המיטה?

פשפש המיטה מגיע לגדלים של עד 6 מ"מ, הוא מזכיר ביצה בצורה שלו וצבעו אדום-חום. פשפש מיטה יכול לתקוף כל מבנה לינה כמו בתים, בתי מלון, אכסניות ועוד. פשפש המיטה איננו נושא מחלות אך העקיצות שלו נחשבות מסוכנות ולכן אם יש לך אפילו חשש שמא הבית שלך נדבק בפשפש המיטה, כדאי לך מאוד להתקשר למדביר פשפש מיטה מקצועי שיבין יחד איתך את חומרת המצב ויגיש לך הצעת מחיר להדברה של פשפש המיטה.

איך להכין את המבנה להדברת פשפש המיטה?

כדי לעזור למדביר לבצע את תהליך הדברת פשפש המיטה בצורה הטובה ביותר, ישנן מספר פעולות פשוטות שניתן לנקוט וביניהן:

  • הכנסת כל הבגדים, וילונות, מצעים וצעצועים למייבש כביסה על 70 מעלות לפחות. לאחר מכן יש להכניס אותם לשקית אטומה כדי לבודד את הפשפשים שאולי שרדו את המייבש.
  • פשפשי מיטה רגישים לקור ולכן ניתן להכניס בגדים לפריזר למשל 10 שעות. פעולה זו תחסל את הפשפשים הבוגרים וגם את ביצי הפשפשים.
  • לא להוציא כל סוג בד מהחדר שנדבק. כולל בגדים, מצעים, מגבות וכו'.
  • ריסוס פשפש המיטה באמצעים ביתיים אסורה מכיוון שהיא עלולה לגרום לפשפש המיטה לברוח ולהתפשט בשאר חלקי הבית.

הדברת פשפש המיטה בשיטה משולבת

פשפש מיטה שהתגלה בחדר אחד עלול להתפשט ליתר חלקי הבית ולכן ברגע זיהויו יש להתקשר למדביר פשפש מיטה מקצועי אשר ינחה אותך איך לפעול במקרה זה. מכיוון שהדברת פשפש מיטה הוא נושא מורכב, מדביר פשפש מיטה מקצועי ישתמש בשילוב של מספר שיטות הדברה כדי לחסל את המזיק סופית.

שיטת הדברת פשפש מיטהתהליך הדברת פשפש מיטה
וידוא שאכן מדובר בפשפש המיטהמדביר פשפש מיטה מקצועי יוודא שאכן מדובר בפשפש המיטה לפני שהוא יתחיל בתהליך ההדברה. על מנת לעשות זאת, המדביר יבחן כל פיסת בד בחדר הכוללת מצעים, וילונות, בדים שונים, מגבות ובגדים. בנוסף מדביר מקצועי יחפש את מקומות המסתור של הפשפשים ויבצע דיגום שלהם.
שאיבת פשפשי המיטהחומרים כימיים פחות ידידותיים לסביבה ולכן מדביר פשפש מיטה מקצועי יעדיף להשתמש בהם כמה שפחות. כדי לעשות את זה, המדביר ישאב את מקומות הרביצה של הפשפשים בעזרת שואב רב עוצמה. פעולה זו תדלל את כמות הפשפשים שיש להדביר ותקל על תהליך ההדברה.
הדברת קיטורהקיטור מאפשר לחומרים להיכנס למקומות בהם ריסוס לא יעבוד ולכן מדביר פשפש מיטה מקצועי ישתמש בקיטור בכל החדר ובמיוחד על מזרן השינה שלך. לאחר השימוש בקיטור, מדביר פשפש מיטה מקצועי יעטוף את המזרן של בניילון על מנת לחנוק את הפשפשים הנמצאים שם.
הדברה כימיתלאחר שמדביר פשפש מיטה מקצועי ישאב ויבצע הדברת קיטור, כמות הפשפשים שנותרה תצטמצם משמעותית ותהליך ההדברה הכימית יהיה קצר יותר. השילוב יתבצע על ידי חומרי הדברה בצורת נוזל ואבקה כדי להגיע לכל מקומות המסתור של הפשפשים ולא להשאיר להם סיכוי לשרוד את ההדברה.

כמה עולה להדביר פשפש המיטה

מחיר הדברת פשפש המיטה עשוי להשתנות בהתאם למספר החדרים בהם יש לבצע את הטיפול. תהליך הדברת פשפש המיטה הוא טיפה מורכב ודורש שני מפגשים לפחות ולא של זבנג וגמרנו. כדי לוודא שהמטרד הוסר בהצלחה, צוות מדבירים נט יחזור אליך לאחר כשבועיים כדי להדביר שוב את הדירה. הפעם ישתמש צוות מדבירים נט בחומרים אשר לא השתמשו בהם בפעם האחרונה על מנת לוודא שהפשפשים לא התרגלו לחומרי ההדברה ופיתחו עמידות. יש לציין כי בלילה הראשון לאחר טיפול ההדברה השני יש להוציא את בעלי החיים מהבית כדי למנוע מצב שהם יפגעו חלילה מחומרים אלו. לקבלת הצעת מחיר מדוייקת ניתן לפנות אל צוות המדבירים נט בכל עת

צוות מדבירים נט ישמח לעמוד לשירותך בכל שאלה נוספת 24/7.

להדברת פשפש המיטה על ידי מדביר מוסמך חייגו: 072-3341-454

שאלות נפוצות

icon

סימני עקיצות על הגוף לאחר השינה בלילה הם האינדיקציה העיקרית לאפשרות של הימצאות פשפש המיטה אצלנו בבית. גם כתמי דם על המיטה יכולים להעיד על כך.

icon

פשפש המיטה הוא בעצם חרק קטן מאוד בגודל של מילימטר אחד ועד כמה מילימטרים בודדים. מכיוון שהוא קטן מאוד ונוהג להתחבא בין קפלי בגדים, מתחת ובתוך המזרן, סביר להניח שלא תוכלו לראות אותו.

icon

פשפש המיטה אינו שורד בטמפרטורה גבוהה. הכנסה של המצעים אל מייבש הכביסה בחום גבוה וניקוי וכיבוס תדיר של הבגדים בארון יכולים לסייע במידה והבעיה אינה נראית מאוד חמורה. אך כפתרון יעיל יותר תמיד יהיה עדיף לקרוא למדביר מקצועי שיש לו את היכולות והניסיון לטפל בבעיית פשפש המיטה באופן יעיל.

icon

פשפש המיטה הוא מאוד חמקמק ולכן מדובר בתהליך הדברה מורכב ובשלבים שונים על מנת להגיע לתוצאה יעילה. המחיר מתחיל מ-520 ש"ח והוא תלוי במספר החדרים בבית שיש צורך לטפל בהם ובפרמטרים נוספים.
צריך עזרה?
דילוג לתוכן