תפריט סגור

הדברה בקרית מוצקין

כשהמזיקים תוקפים, אין זמן לחכות וצריך לבצע מיידית הדברה בקרית מוצקין
גילית מזיקים אצלך בבית או בעסק? אפשר לנסות להדביר אותם באמצעים ביתיים אך אם הבנת שזה לא מספיק, כדאי להתקשר למקצוענים. צוות מדבירים נט פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש אך ורק בחומרים מאושרים ומפוקחים כדי להגן על בריאותך ובריאות הסובבים אותך. הצוות זמין עבורך 24/7 כולל שבתות וחגים כך שזמן ההדברה תלוי אך ורק בנוחות שלך.

מדביר בקרית מוצקין זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בקרית מוצקין חייגו: 072-3341-454

הדברה בקרית מוצקין

רגע לפני הזמנת הדברה בקרית מוצקין, ניתן לנסות לפתור את בעיית המזיקים באמצעים ביתיים. זו דרך מעולה להבין האם בעיית המזיקים בסביבתך רצינית או שניתן לחסוך את עלויות המדביר ולפתור אותה לבד. יחד עם זאת, חשוב לציין שהתוצאות של הדברה ביתית לא יהיו דומות להדברה מקצועית, אך כדי לעזור לך לנסות לפתור את הבעיה בעצמך גיבשנו מספר טיפים שהוכחו כיעילים:

  1. איטום פתחי הבית – מזיקים עדיין לא פיתחו יכולות טלקינזיס ולכן הם עדיין פולשים לבתים דרך פתחים שונים. כדאי לפנות זמן כדי לאתר פתחים כאלו ברחבי הבית ולאטום אותם ובכך לחסום את היכולת של המזיקים להיכנס אליך הביתה.
  2. התקנת רשתות צפופות – חלק מהמזיקים מעופפים ולכן יפלוש לבית שלך דרך החלונות. התקנת רשתות צפופות (רשתות נגד ברחשים) תמנע מהמזיקים להיכנס ויתאפשר לך ליהנות מאוויר צח ללא חשש.
  3. מילוי סדקים וחריצים מקומות הקינון המועדפים על המזיקים הם חריצים וסדקים שונים בבית. אטימה שלהם לא תאפשר למזיקים להתמקם שם ולהתפשט בבית שלך.
  4. הקפדה על ניקיון שאריות מזון במרחב הפרטי מזמנות אליהן מזיקים שונים ולכן תחזוקה שוטפת של המטבח וכלל הבית תעזור למנוע הגעה של מזיקים מכיוון שלא יהיה להם מזון וכך הבית שלך יראה להם פחות אטרקטיבי.
  5. אחסון מזון – סוגי המזיקים השונים נסמכים על חוש הריח שלהם בחיפוש אחר מזון ולכן העברה של מזון לקופסאות אטומות ימנע מהריח להתפשט ולהזמין את המזיקים.
  6. ריקון תדיר של פחי האשפה – המזון שמצטבר ונרקב בפחי האשפה הוא ארוחת החלומות של המזיקים ולכן ריקון פחים בתדירות גבוהה (במיוחד בעונות החמות) ימנע מהם להתקרב לפח.

איך אפשר להדביר מזיקים באמצעים ביתיים?

קיימות מספר שיטות להדברה ביתית, בין אם באמצעות תכשירי הדברה או באמצעות חומרים טבעיים. חומרים אלו יעילים במידה ונכנסו אליך מספר קטן של מזיקים ולכן אם ניסית את כל השיטות שפירטנו כאן אך עדיין המזיקים חוגגים בבית שלך, נמליץ לך להזמין מדבירים שיבצעו הדברה בקרית מוצקין שתסיר את המטרד לחלוטין.

  • ניתן להשיג תכשירי הדברה בסופרים השונים ובחנויות בניין. יש לרכוש תכשירים אשר מופיע עליהם תו תקן והם מאושרים לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה. אין לרכוש חומרי הדברה מקצועיים ולנסות להדביר איתם אצלך בבית. זה יגמר באסון!
  • יש להשתמש בתכשירים אך ורק לפי ההתוויות המופיעות על גב התכשירים.
  • יש לאחסן את התכשירים במקומות שלא חשופים לילדים.
  • יש להרחיק את התכשירים ממקומות חמים כמו תנורים

הדברה בקרית מוצקין באמצעים טבעיים

מעבר לתכשירי ההדברה הכימיים, ניתן להרחיק מזיקים על ידי שימוש בחומרים טבעיים שנמצאים בכל בית.

  • עלי דפנה וציפורן
    פיזור של עלי דפנה וציפורן בתחתית המגירות בארונות המזון שלך ידיפו ריח חזק שירחיק מהן את המזיקים.
  • חומץ
    הריח החזק של החומץ יכול לעזור להרחיק מזיקים. כל מה שצריך לעשות הוא להוסיף מעט חומץ לנוזלי שטיפת הרצפה והוא כבר יעשה את שלו.
  • חרקים מעופפים
    ריחם החזק של לבנדר, נענע, רוזמרין ושמן גרניום לא אהובים במיוחד על מעופפים. ניתן לפזר אותם בארונות בגדים ומזון ולשתול זרעים שלהם באדניות מחוץ לבית כדי ליצור מעין מחסום בלתי נראה.
  • זבובונים וברחשים
    מזיגת חצי כוס אקונומיקה לפתחי הכיורים השונים ירחיק את המעופפים המרגיזים האלו מהמטבח ומהמקלחת שלך.
  • שמן מנטה יפני
    שמן זה ידוע כמרחיק חולדות ולכן טפטוף של השמן הזה ליד פתחי הביוב והבית יכול להרחיק אותם מהבית שלך.

איך ניתן להבחין במקצועיות של מדביר?

עודף המתחרים בענף המדבירים גורם למדבירים חובבנים להבטיח הבטחות להדברות קסם שיצליחו להעלים את המזיקים במהירות וביעילות שיא. במקרה הטוב המדביר יחריף את הבעיה ובמקרה הרע יגרום לפגיעה בריאותית בך ובמשפחה שלך ולכן הדבר הראשון אותו יש לבקש בשיחה עם מדביר בקרית מוצקין הוא רישיון מהמשרד להגנת הסביבה. לאחר מכן ניתן להבין אם המדביר מקצועי על ידי שיטות ההדברה שלו. מדביר מקצועי יחזיק בידע וניסיון רבים וידע להתאים שיטות הדברה שונות לבעיית המזיקים הספציפית שלך. זהו ידע חשוב שיכול לעזור לך להבין האם להתקדם עם המדביר שראיינת או לעבור לשוחח עם מדביר אחר, מקצועי יותר.

סוג המזיק שיש להדביר

שיטות הפעולה של מדביר בקרית מוצקין להדברת המזיק

הרחקת עכברים בקרית מוצקין
הרחקת חולדות בקרית מוצקין

מ-250 ₪

מכרסמים אלה פעילים בשעות הלילה ומגיחים מהחורים שלהם כדי לחפש מזון. יכולת ההתרבות המואצת שלהם עלולה לגרום למפגע קשה באזור שלך ולכן יש להתקשר ללוכד מקצועי ברגע שזיהית אותם! לוכד חולדות ולוכד עכברים ינסו ללכוד את המכרסמים ולא לחסל אותם כדי לא לגרום לפגרים שלהם להירקב במקומות נסתרים ולמשוך אליהם מזיקים נוספים.

הדברת עשים בקרית מוצקין

מ-270 ₪

עשים ניזונים מבדים וממזון ולכן יכולים לגרום נזקים לחנויות בגדים ומזון וגם אצלך בבית. מדביר עשים יפזר מלכודות קטנות אשר מפתות את העשים ואז מדביקות אותם אליהן ומחסלות אותם. לעיתים המדביר יצטרך להשתמש באיוד בגז כדי לחסל עשים שהתחפרו עמוק בארגזי מזון.

הדברת טרמיטים בקרית מוצקין

מ-250 ₪

התקפת טרמיטים יכולה לגרום נזק רב לעצים אצלך בבית ואף לסכנה ממשית מכיוון שהם יכולים להתנחל בפרגולות ולגרום להן להתמוטט. טרמיטים פועלים מהר ובשקדנות ולכן אם זיהית תעלות בוץ מוזרות בסביבת הבית שלך, כדאי להתייעץ עם מדביר טרמיטים. בהדברת טרמיטים כל דקה קובעת ולכן מומלץ מאוד לא לדחות את ביצוע ההדברה אשר כוללת ריסוס הקן, פיזור פתיונות ג'ל שיפתו את הטרמיטים לצאת מהעצים ושימוש באיוד בגז כדי לחסל את הטרמיטים שחדרו עמוק לעץ.

הדברת צרעות בקרית מוצקין

מ-270 ₪

צרעות מסוכנות במיוחד מכיוון שהן מסוגלות לעקוץ מספר רב של פעמים ולגרום להתקפי אלרגיה חריפים באנשים רגישים. צרעות מתכנסות לקן שלהם בשעות הערב וזהו הזמן בו יגיע מדביר צרעות ויפזר דבק מיוחד על הקן שמונע מהצרעות לעוף. לאחר מכן המדביר יסיר את הקן מהמקום ויחזיר את החיים שלך למסלולם.

הדברת נמלים בקרית מוצקין

מ-250 ₪

הדברת נמלי אש בקרית מוצקין

מ-270 ₪

שני סוגים הנמלים פולשים לבתים בחיפושם אחר מזון ומים ולכן הקפדה על ניקיון הבית תעזור למנוע מהן להיכנס, כמו גם איטום של פתחי הבית. מדביר נמלים יפזר פתיונות ג'ל לאורך מסלולי ההליכה של הנמלים כדי לגרום להן להאכיל המלכה ולחסל אותה. לאחר שהמלכה מחוסלת הקן יתפזר מעצמו והמדביר ירסס מעט את האזור כדי לוודא ששום נמלה לא נשארה במקום.

הדברת ג'וקים בקרית מוצקין

מ-250 ₪

תיקנים חיים בדרך כלל בביוב מכיוון שהוא מספק להם סביבה חשוכה, לחה ומלאה במזון. מדביר ג'וקים יאבחן את סוג התיקנים שפלש אליך הביתה וישתמש בחומרי ההדברה המתאימים לסוג הזה. כמו כן, ניתן לפנות לעירייה כדי שתבצע ריסוס בפתחי הביוב ובמקביל לאטום את פתחי הבית שלך כדי להקשות עליהם להיכנס.

הדברת פשפש מיטה בקרית מוצקין

מ-520 ₪

פשפש מיטה הוא יצור חמקמק שפועל בלילה וניזון מדם של בני אדם. אם זיהית עקיצות מוזרות על הרגליים שלך וכתמי דם לידם, כנראה שפשפש המיטה קפץ לביקור. פשפש מיטה רגיש מאוד לחום ולכן מדביר פשפש מיטה יבקש ממך לכבס את הבגדים והמצעים שלך בטמפרטורה גבוהה ובמקביל יפעיל קיטור על המזרן שלך כדי לחסל את הפשפשים שנמצאים עליו. לאחר מכן המדביר ירסס חריצים וסדקים ברחבי הבית שלך שם הפשפשים מתחבאים.

הדברת פרעושים בקרית מוצקין

מ-320 ₪

פרעושים פעילים בעונות החמות ונמצאים בצמחייה גבוהה. הם אורבים לבעלי החיים שלנו וכך הם חודרים לבתים. גם פרעושים רגישים לשמש ישירה ולכן מדביר פרעושים ירסס את הצמחייה שנמצאת בצל. לאחר מכן המדביר יפזר אבקת הדברה על האזורים המועדפים על בעלי החיים שלך וישאב אותם כדי להעלים את כל הפרעושים שהצטברו שם.

כמה עולה הדברה בקרית מוצקין?

הדברה היא עסק מורכב מכיוון שסוגי המזיקים השונים מצריכים תכניות הדברה שונות ומגוונות שיעלימו אותם לחלוטין. מחיר הדברה בקרית מוצקין ובכלל נקבע על ידי סוג המזיקים שיש להדביר, גודל השטח אותו יש להדביר וזמן ביצוע ההדברה ולכן קשה לקבוע מחיר אחיד להדברה. מצד שני, צוות מדבירים נט מנוסה מאוד בתחום ולכן יכול לבצע הדברה בקרית מוצקין במהירות וביעילות תוך חסכון משמעותי בזמן ובכסף. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר כדי לקבל ייעוץ והכוונה בחינם לגבי בעיית המזיקים בסביבתך והצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד שתחסל את המזיקים ותחזיר אותך לשגרה!

שירותי הדברה בקרית מוצקין 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט.

להזמנת מדביר בקרית מוצקין חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בקרית אתא | הדברה בקריות | מדביר מומלץ בחיפה | שירותי הדברה בכרמיאל

צריך עזרה?
דילוג לתוכן