תפריט סגור

הדברה בקרית אתא

הדברה בקרית אתא 24 שעות ביממה
רוב המזיקים מתחילים להתעורר לקראת העונות החמות ולכן מומלץ לבצע הדברה בקרית אתא בסוף החורף / תחילת אביב לפני שהמזיקים צובאים על הבית או העסק שלך. צוות מדבירים נט ערוך ומוכן לבצע הדברה בקרית אתא בכל רגע נתון, מה שמאפשר לך ליהנות מהדברה מקצועית בזמנים הנוחים לך, ללא פגיעה בשגרת החיים שלך או של העסק!

מדביר בקרית אתא זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בקרית אתא חייגו: 072-3341-454

הדברה בקרית אתא

טיפים להרחקת מזיקים מהבית ומהעסק שלך

אם זיהית חרק אחד או שניים בפרקי זמן הגיוניים, זה לא מיד אומר שדרושה לך הדברה ולכן גיבשנו עבורך מספר טיפים שיכולים לעזור לך למנוע מהמזיקים לפלוש ולחסל אותם במידה והם הצליחו לחדור את ההגנות השונות שפירטנו פה.

  • חרקים חודרים דרך פתחים שונים ולכן כדאי לסרוק את הבית אחרי פתחים כאלו ולאטום אותם כדי להקשות על המזיקים, במיוחד פתחי ביוב.
  • חלונות הם אזורים מועדים לפורענות ולכן מומלץ להתקין רשתות צפופות שימנעו חדירה של מזיקים.
  • מזיקים בדרך כלל מקננים בסדקים וחריצים שונים אשר משמשים להם בית. איטום שלהם יעזור לך למנוע התפשטות והתרבות שלהם.
  • הסיבה היחידה שמזיקים פולשים למרחבים הפרטיים שלנו היא מזון. סביבה נקייה תעזור לך מאוד להרחיק מזיקים מכיוון שלא תהיה להם סיבה להישאר אצלך.
  • אחסון מזון בקופסאות ימנע מהריח של המזון להתפשט ולמשוך מזיקים.
  • פחי אשפה הם הבופה של המזיקים ולכן מומלץ לרוקן אותם כמה שיותר ולהשתמש בפחים בעלי מכסים.

טיפים להדברה בקרית אתא באמצעים ביתיים

במידה וכמות המזיקים שפלשה אליך לא גדולה, בהחלט ניתן להשתמש באמצעים ביתיים כדי להדביר את אותם המזיקים. לצד היתרונות שבהדברה ביתית ישנם מספר חסרונות שעלולים במקרה הטוב להחריף את הבעיה ובמקרה הרע לגרום לנזקים בריאותיים ולכן יש להיות עם האצבע על הדופק ולהזמין שירותי הדברה בקרית אתא במידה ולא הצלחת להשתלט על הבעיה.

  • יש להשתמש אך ורק בתכשירים מורשים להדברה ביתית ולא לנסות בשום אופן לרכוש ולהשתמש בחומרי הדברה מקצועיים בכוחות עצמך!
  • יש להשתמש בתכשירים לפי ההנחיות הכתובות על גבי תווית.
  • יש לאחסן את התכשירים במקומות גבוהים ומוסתרים כדי למנוע מילדים להגיע אליהם.
  • יש לשמור את התכשירים הרחק ממקורות חום (תנורים, טוסטר אובן וכו')

הדברה ביתית בדרך הטבעית

שיטה נוספת להדברת חרקים היא שיטת ההדברה הטבעית שעושה שימוש בחומרים טבעיים הנמצאים בכל בית. חרקים מסתמכים על חושי הריח שלהם ולכן שיבוש שלהם יכול לעזור למנוע מהם להיכנס אליך הביתה.

  • הריח החזק של עלי דפנה וציפורן יכול לעזור לך להרחיק חרקים מהמזווה שלך. כל מה שצריך לעשות זה לפזר אותם בתחתית המגירות והם יעשו את שלהם.
  • הוספה של חומץ לחומרי שטיפת הרצפה מסוגל לדחות ג'וקים, נמלים ויתושים בגלל הריח החזק שלו.
  • חרקים מעופפים לא אוהבים את הריחות של לבנדר, נענע, רוזמרין ושמן גרניום ולכן ניתן לתלות מעט מהם בארונות השונים ואף לשתול זרעים שלהם באדניות כדי למנוע חדירה של מעופפים.
  • ניתן להרחיק זבובונים וברחשים מהמקלחת ומהמטבח על ידי שפיכת חצי כוס אקונומיקה לפתחי הביוב ושטיפה לאחר לילה.
  • טפטוף של שמן מנטה יפני בשירותים וליד פתחי הבית יכולים להרחיק חולדות השונאות את הריח הזה במיוחד.

כל מה שרצית לדעת על הדברה בקרית אתא

אחת הדרכים הטובות ביותר להבין אם המדביר בקרית אתא אותו הזמנת באמת מקצועי כמו שהוא אומר היא לבדוק איך הוא מבצע הדברה בקרית אתא. מזיקים שונים דורשים שיטות טיפול שונות ומגוונות ולכן מדביר מקצועי יציג לך תכנית הדברה מפורטת אשר מורכבת ממספר שיטות הדברה שיחד יהוו פתרון מלא ב-100% לבעיית המזיקים שלך. בטבלה למטה פירטנו את סוגי המזיקים הנפוצים בישראל ואת שיטות ההדברה שלהם כדי לעזור לך להבין טוב יותר את עולם ההדברות ולהכין אותך לשיחה עם מדביר בקריית אתא.

סוג המזיק שיש להדביר / להרחיק

תהליך ההדברה

הדברת עש בקרית אתא

מ-270 ₪

עשים פולשים לבתים שלנו בגלל האורות החזקים ונשארים בגלל המזון הרב הנמצא אצלנו כגון בדים, ספרים ואריזות מזון. מדביר עשים יפזר קפסולות קטנות אשר פועלות בשיטת הדברה ירוקה שאיננה מזיקה לסביבה. הקפסולות מכילות פירומון שמושך את העשים אליהן, מדביק אותן ובכך מחסל אותם.

הרחקת חולדות בקרית אתא
הרחקת עכברים בקרית אתא

מ-250 ₪

המכרסמים האלו נחשבים לאינטליגנטיים במיוחד ומצריכים טיפול של גורם מקצועי כדי להעלים אותם מחייך. לרוב, מרחיק עכברים ומרחיק חולדות יעדיפו להשתמש במלכודות לכידה ולא יבחרו לחסל את המכרסמים האלו כדי להימנע ממצב בו המכרסמים ימותו מרעל במקומות נידחים עם גישה מוגבלת (כמו קירות גבס) ויעלו ריח נוראי של ריקבון אשר ימשוך אליו מזיקים נוספים ויאלץ אותך להזמין גם שירותי פינוי פגרים.

הדברת נמלים בקרית אתא

מ-250 ₪

הדברת נמלי אש בקרית אתא

מ-270 ₪

שני סוגי הנמלים פולשים לבתים ולמשרדים בחיפוש אחר מזון. אך בעוד שנמלים שחורות אינן מסוכנות לאדם, נמלי האש נחשבות לזן אגרסיבי במיוחד של נמלים ועלולות לעקוץ מספר רב של פעמים עד כדי גרימת התקפי אלרגיה קשים באנשים רגישים. השיטה הקלה להדברת נמלים היא ריסוס אך מדביר נמלים מקצועי לרוב יבחר לפזר פתיונות ג'ל ידידותיים לסביבה. הנמלים יאכילו את המלכה בפתיונות האלו ויגרמו לחיסולה ובכך כל הקן יעלם תוך מספר ימים. מדביר נמלי אש ירחיב את ההדברה ובכל זאת ירסס את הצמחייה סביב הבית שלך מכיוון ששם הנמלים האלו מקננות.

הדברת פשפש מיטה בקרית אתא

מ-520 ₪

פשפשים אלו בדרך כלל שכיחים יותר בבתי מלון שם תחלופת בני האדם גבוהה מאוד אך ניתן למצוא אותם גם בבתים פרטיים. הפשפשים פעילים בשעות החשכה בהן הם יוצאים מהמחבוא שלהם למצוץ דם מאזור הרגליים של בני האדם. מדביר פשפש מיטה ישתמש בהדברה ירוקה אשר כוללת כביסת הבגדים והמצעים בטמפרטורה גבוהה, שימוש בקיטור על כלי המיטה והמזרן ורק לבסוף ריסוס חריצים וסדקים בהם הפשפשים מקננים.

הדברת פרעושים בקרית אתא

מ-320 ₪

פרעושים פעילים לקראת העונות החמות וחיים בצמחייה גבוהה. יכולות הניתור הגבוהות שלהם מאפשרות להם לקפוץ על בעלי החיים ולפלוש לבתים. פרעושים לא מסתדרים עם שמש ולכן מדביר פרעושים ידביר את הצמחיה המוצלת מסביב לבית שלך. לאחר מכן המדביר יפזר אבקת הדברה על הריפודים השונים בבית שלך וישאב אותם בשואב רב עוצמה.

הדברת ג'וקים בקרית אתא

מ-250 ₪

התיקנים חוזרים לפעילות בעונות החמות ולרוב יקננו בביובים שם הם נהנים מסביבה חשוכה, לחה וקרובה למזון. ישנם שלושה סוגים של תיקנים ולכן דבר ראשון שמדביר תיקנים יעשה הוא לזהות את סוג התיקן ולהתאים לו חומר הדברה ספציפי. בנוסף, המדביר ימליץ לך לאטום את פתחי הבית והביוב שלך כדי למנוע מהם לפלוש לבית שלך.

הדברת צרעות בקרית אתא

מ-270 ₪

בניגוד לדבורים, צרעות מסוגלות לעקוץ מספר רב של פעמים ועלולות לגרום להתקפי אלרגיה חריפים אצל אנשים רגישים ולכן חל איסור להסיר את קן הצרעות באמצעים ביתיים!
ישנם שני סוגי קני צרעות, גלוי וחבוי.
קן גלוי קל יותר להדברה. מדביר צרעות ירסס את הקן בדבק מיוחד אשר מונע מהצרעות לעוף ויסיר את הקן בשלמותו.
קן חבוי הוא משימה מורכבת יותר אשר תחייב את המדביר לפזר מלכודות שמפתות את הצרעות להגיע אליהן ולהילכד שם עד מותן.

הדברת טרמיטים בקרית אתא

מ-250 ₪

היצורים דמוי הנמלים האלו מסוגלים לכרסם עצים במהירות עצומה ולכן כדאי להזמין מדביר טרמיטים ברגע שזיהית תעלות בוץ ליד הבית שלך. הבעיה בטרמיטים היא שכמעט תמיד נגלה התקפה שלהם מאוחר מדי. פעולת ההדברה מורכבת מאיתור הקן והשמדתו (לעיתים על ידי קדיחה ברצפה), פיתוי הטרמיטים אשר נמצאים בעץ באמצעות פתיונות ג'ל והשמדת הטרמיטים אשר התחפרו עמוק בעץ על ידי איוד בגז.

כמה עולה הדברה בקרית אתא?

מגוון המזיקים השונים והעמידות השונה שלהם לחומרי ההדברה מחייבת את המדביר להפעיל מספר שיטות כדי להעלים את האיום לחלוטין ולכן קשה להעניק מחיר אחיד לפעולת הדברה. מצד שני, צוות מדבירים נט פועל בתחום ההדברה מזה זמן רב וטיפל בכל סוגי המזיקים בישראל ויכול לבצע הדברה בקרית אתא במהירות, ביעילות ובמחירים משתלמים במיוחד. יש לך שאלות נוספות? נשמח לעמוד לשירותך עם שיחת ייעוץ והכוונה בחינם במהלכה נבין ממך את תמונת המצב ונגיש לך הצעת מחיר אטרקטיבית שתחסל את בעיית המזיקים בסביבתך לתמיד!

שירותי הדברה בקרית אתא 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

להזמנת מדביר בקרית אתא חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בקרית מוצקין | הדברה בקריות | מדביר מומלץ בחיפה | שירותי הדברה בכרמיאל

צריך עזרה?
דילוג לתוכן