תפריט סגור

הדברה בפרדס חנה

צוות מדבירים נט זמין עבורך בכל יום, כל היום לביצוע הדברה בפרדס חנה
הגעת למסקנה שאמצעי ההדברה הביתיים כבר לא מספיקים והגיע הזמן להזמין הדברה בפרדס חנה? המומחים של צוות מדבירים נט כאן לשירותך! כלל הצוות מחזיק ברישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה ומשתמש אך ורק בחומרים בטוחים ומפוקחים כך שתהליך ההדברה ישמור על בריאותך ובריאות הסובבים אותך. הצוות פועל 24/7 כולל שבתות וחגים ולך יש למי לפנות בכל רגע שיעלה הצורך!

מדביר בפרדס חנה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בפרדס חנה חייגו: 072-3341-454

הדברה בפרדס חנה

האם הדברה בפרדס חנה מזיקה לבריאות?

חומרי הדברה סובלים ממיתוג שלילי אשר נובע משנים ארוכות של שימוש בריסוס כימי. היום, הריסוס הכימי המוכר פינה את מקומו למספר שיטות הדברה חדשות אשר נחשבות לידידותיות יותר לסביבה ולך. שיטות אלה פותחו בדיוק בגלל המודעות ההולכת והגוברת לאורח חיים בריא ולסביבה ירוקה יותר ונרחיב עליהן כאן:

  • הדברה ירוקה / הדברה אורגנית
    שיטה זו מתבססת על חומרים טבעיים אשר לא מכילים רעלים. חומרים אלו כוללים תבלינים, שמנים אתריים, ירקות ועוד. מדביר מקצועי תמיד יעדיף להשתמש בשיטה הזו כדי לבצע הדברה בפרדס חנה מכיוון שהיא לא מצריכה התארגנות מוקדמת מצדך ועזיבה של הבית למספר שעות לאחר ההדברה.
  • הדברה ביולוגית
    שדות חקלאיים ושטחים פתוחים מהווים מוקד משיכה למזיקים אך הגידולים החקלאיים שבהם מונעים שימוש בריסוס כימי ולכן מחייבים פתרון יצירתי בדמות פיזור טורפים טבעיים למזיקים האלו. אמנם זוהי שיטה שעובדת לאט יותר מריסוס, אך היא בהחלט בריאה יותר ומהווה פתרון מוחלט לבעיית המזיקים.
  • הדברה אלקטרונית
    הפיתוח האחרון של עולם ההדברה. בשיטה זו נעשה שימוש באמצעים אלקטרוניים אשר מפזרים גלי קול בתדר גבוה, סונאר ועוד וכך דוחים את המזיקים השונים. זו השיטה היקרה ביותר, אך היעילה והבריאה מכולן בגלל שהיא לא משתמשת בחומרי הדברה כלל וכלל.
  • הדברה משולבת
    זוהי איננה שיטה, אלא שילוב של שיטות הדברה שונות אשר נועדו לספק פתרון מלא לבעיית המזיקים בסביבתך. מדביר בפרדס חנה שהינו מקצועי תמיד יציג בפניך תכנית המשלבת מספר שיטות כדי לספק לך הדברה בריאה ויעילה ככל הניתן. במידה והמדביר ששוחחת איתו המליץ לך על שיטה אחת בלבד (רוב הסיכויים שזו תהיה שיטת הריסוס הכימי) אנחנו ממליצים לך לחשוב פעמיים לפני שכירת שירותיו של המדביר הזה לביצוע הדברה בפרדס חנה מכיוון שבמקרה הטוב ההדברה הזו תחריף את הבעיה ובמקרה הרע תפגע בבריאות שלך ושל הסובבים אותך.

המזיקים תקפו? הזמינו צוות הדברה בפרדס חנה

כיום ניתן למצוא המון מדבירים בשוק ההדברה אשר מציעים שלל פתרונות קסם להדברות מהירות במחירים נמוכים. צוות מדבירים נט מנוסה מאוד בתחום ההדברה ולכן אנחנו יכולים להגיד לך בפה מלא שאין שיטה אחת שיכולה להכניע את כל המזיקים מכיוון שהם מתפתחים עם השנים ומפתחים עמידות לחומרי ההדברה ולכן מדביר מקצועי יהיה חייב לשלוט במספר שיטות הדברה כדי לספק פתרון מקיף לכל בעיית מזיקים. בנוסף, גם דרכי הפעולה של המדביר צריכות להיות יצירתיות, מתוחכמות ועדכניות כדי ליישר קו עם התפתחות המזיקים. כדי לעזור לך להבין האם המדביר שאיתך על הקו באמת מקצועי כפי שהוא טוען, יצרנו טבלה בה ניתן למצוא את שיטות העבודה של צוות מדבירים נט אשר הוכחו כיעילות במאבק במזיקים הנפוצים בישראל.

סוג התקפת המזיקים

שיטת הפעולה של צוות מדבירים נט

הרחקת עכברים בפרדס חנה
הרחקת חולדות בפרדס חנה

מ-250 ₪

מכרסמים אלה נחשבים ליצורים חכמים ובעלי חושים מפותחים אשר מקשים על תהליך ההדברה מחד אך עדיין מסוכנים לבני האדם מאידך, כך שהלוכד צריך לפעול בצורה חכמה ומהירה. הנחת העבודה של לוכד חולדות ולוכד עכברים היא למצוא את המכרסמים האלו כמה שיותר מהר מבלי לחסל אותם. כן כן, מדביר מקצועי יעדיף ללכוד את המכרסמים ולא לחסל אותם מכיוון שהפגרים שלהם עלולים להעלות ריח נוראי של ריקבון ולמשוך מזיקים נוספים ולהחריף את הבעיה.

הדברת נמלים בפרדס חנה

מ-250 ₪

הדברת נמלי אש בפרדס חנה

מ-270 ₪

נמלים פועלות במבנה של קן ונעות במעין שבילים כשהן פולשות לבתים בחיפושן אחר מזון. הדבר הראשון שמדביר נמלים יעשה הוא למצוא את הקן ולהשמיד אותו. הדרך לכך היא איתור שבילי ההליכה של הנמלים ופיזור פתיונות ג'ל לאורך המסלולים האלה. הנמלים בתורן יקחו את הפתיונות ויאכילו את המלכה ובכך יחסלו אותה ויגרמו לפיזור הקן. מדביר נמלי אש ידביר גם את הצמחייה הקרובה לביתך שם נמלי האש מקננות.

הדברת פשפש מיטה בפרדס חנה

מ-520 ₪

מזיק זה נפוץ יותר בבתי מלון ובתי הארחה אך לעיתים הוא מגיע גם לבתים פרטיים. הפשפש פעיל בשעות הלילה כשהוא יוצא למצוץ דם מאזור הרגליים כדי להאכיל את הרימות והביצים. ההדברה הזו נחשבת לאחת ההדברות המורכבות ביותר בתחום מכיוון שפשפש המיטה פעיל רק בלילה ומקנן בחריצים וסדקים שונים בבית. בתור התחלה, מדביר פשפש מיטה מקצועי יבקש ממך לכבס את הבגדים והמצעים שלך ב-60 מעלות לפחות כדי לחסל את הפשפשים שנמצאים שם. לאחר מכן המדביר ישתמש בקיטור כדי להדביר את המזרן וכלי המיטה שלך ולבסוף ירסס את הסדקים והחריצים השונים בחדר השינה שלך. בגלל אופיו החמקמק של המזיק, ייתכנו מספר סבבי הדברה.

הדברת צרעות בפרדס חנה

מ-270 ₪

הצרעות נחשבות מסוכנות לבני אדם מכיוון שהן יכולות לעקוץ מספר רב של פעמים ואף לקרוא לכל הקן לעזור בהגנה על הקן. הצרעות מתכנסות אל הקן שלהן בשעות החשכה ולכן מדביר צרעות יעדיף להדביר אותן בשעות אלו. ההדברה של הצרעות תתבצע על ידי ריסוס דבק מיוחד על הקן שימנע מהצרעות לעוף כשלב ראשוני והסרה שלמה של הקן לאחר מכן.

הדברת עשים בפרדס חנה

מ-270 ₪

העשים אינם מזיקים לבני אדם ולבעלי חיים אך ניזונים מבדים וממזון ולכן עלולים להרוס אותם ולגרום לנזקים כלכליים. מדביר עשים ישתמש בשיטת ההדברה הירוקה ויפזר קפסולות אשר מכילות פירומון מיוחד שמושך את העשים אליהן. ברגע שהעשים יגעו בקפסולות הם ידבקו אליהן ויחוסלו. הקפסולות האלה ידידותיות לסביבה ואינן מזיקות לבני אדם ולבעלי חיים.

הדברת ג'וקים בפרדס חנה

מ-250 ₪

תיקנים נחשבים למזיק קשה להדברה מכיוון שהוא מסתגל במהירות לחומרי הדברה, מה שגורם להם לפתח עמידות לאמצעי ההדברה הביתיים. ג'וקים חיים במקומות לחים וחשוכים כמו ביוב, חדרי אשפה ומתחת לכיורים ופועלים במבנה של קן. מדביר ג'וקים יפעל במספר מישורים כדי לחסל את המטרד כגון ריסוס פתחי הביוב, פיזור פתיונות ג'ל ואיטום חריצים שונים דרכם הג'וקים חודרים לבתים.

הדברת טרמיטים בפרדס חנה

מ-250 ₪

הטרמיטים דומים מאוד לנמלים אך צבעם חיוור. גם הם פועלים במבנה של קן וחופרים אותו עמוק באדמה, עד כדי כך שלעיתים מדביר טרמיטים יצטרך לקדוח ברצפה כדי לחשוף את הקן! טרמיטים נחשבים למזיקים קשוחים במיוחד מכיוון שקשה מאוד לגלות אותם ולעיתים זה מאוחר מדי והטרמיטים כבר מחופרים עמוק בעצים השונים בבית.
הדברת טרמיטים תתבצע בשלושה שלבים:
  • איתור והשמדת הקן על ידי קדיחה ברצפה ושפיכה של חומרי הדברה לתוך הקן.
  • הוצאת הטרמיטים מהעץ באמצעות פיזור פתיונות ג'ל אשר ימשכו אותם החוצה ויחסלו אותם.
  • שימוש בשיטת איוד בגז כדי לחסל את הטרמיטים שחדרו עמוק אל העץ.

כמה עולה הדברה בפרדס חנה?

מחיר הדברה בפרדס חנה, כזו שבאמת תשים סוף לבעיית המזיקים בסביבתך, משתנה בהתאם למספר שיטות הדברה בהן מדביר בפרדס חנה ייאלץ לנקוט ולכן אין מחיר אחיד להדברה. מה גם שצריך להוסיף את סוג המזיקים שתקפו, שעת ביצוע ההדברה וכמובן חומרת המצב ורק אז יתקבל המחיר הסופי. מצד שני, צוות מדבירים נט מנוסה מאוד בתחום ההדברה ויכול לבצע הדברה בפרדס חנה במהירות, ביעילות וחשוב לא פחות – במחירים אטרקטיביים! נשמח לענות על כל השאלות שלך במוקד ההזמנות אשר פעיל עבורך 24 שעות ביממה.

שירותי הדברה בפרדס חנה 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט

להזמנת מדביר בפרדס חנה חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בחדרה | הדברה בחריש | מדביר מומלץ בקיסריה | שירותי הדברה בחיפה

צריך עזרה?
דילוג לתוכן