תפריט סגור

הדברה ברמת השרון

צוות מדבירים נט ערוך ומוכן 24/7 לבצע הדברה ברמת השרון
מזיקים לא מתחשבים בלו"ז שלנו ויכולים לתקוף בכל רגע נתון. בדיוק בשביל לענות לך על הצורך הזה צוות מדבירים נט לשירותך. מומחי ההדברה של מדבירים נט פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש אך ורק בחומרים שעברו אישור ומפוקחים על ידי המשרד. הדברה ברמת השרון היא לא סיפור מורכב! כל מה שצריך לעשות הוא להתקשר אלינו כדי שנבין את תמונת המצב ונעניק לך הצעת מחיר קונקרטית להדברה ברמת השרון. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו על מנת לקבל ייעוץ על הדברה ברמת השרון ובמידת הצורך נגיע אליך תוך זמן קצר ונסיר את המטרד!

מדביר ברמת השרון זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר ברמת השרון חייגו: 072-3341-454

רמת השרון

מהי הדרך הטובה ביותר לבצע הדברה ברמת השרון?

הדברת מזיקים זה עולם שלם אשר משתנה בהתאם לסוג המזיק ולכן אין דרך אחת עליה ניתן להכריז שהיא הדרך הטובה ביותר. להיפך, מדביר מזיקים מקצועי ברמת השרון ינתח את המזיק שמטריד את סביבתך ויפעל לחסל אותו תוך שימוש בכל ארגז הכלים שהוא מחזיק באמצעות מספר שיטות הדברה. שיטות ההדברה המומלצות הן שיטות ירוקות אשר לא משתמשות ברעלים מכיוון שהן לא דורשות הכנה מוקדמת ולא פוגעת בסביבה, בבני האדם ובבעלי החיים. כדי להעשיר את הידע שלך ולהכין אותך טוב יותר לקראת הזמנת שירותי הדברה ברמת השרון, פירטנו עבורך את שיטות ההדברה השונות.

הדברה כימית
הדברה זו משתמש בחומרים בעלי רעילות נמוכה. הדברה זו נחשבת לפחות בריאה וידידותית לסביבה ודורשת עזיבה של מקום הריסוס למספר שעות על מנת שבני אדם ובעלי חיים לא ינשמו את הרעלים האלה. לרוב שיטה זו תשמש כמפלט אחרון ורק כדי לוודא שהמזיקים חוסלו לחלוטין ולא יחזרו.

הדברה ביולוגית
הדברה זו משתמשת בשרשרת המזון של הטבע ומפזרת טורפים טבעיים לצד המזיקים. טורפים אלו יחסלו את המזיקים בצורה טבעית ולא מזיקה. שימוש בשיטה זו ברובו מבוצע בשדות חקלאיים.

הדברה אלקטרונית
לעיתים המזיקים הם בעלי חיים אשר מוגנים בחוק או גדולים מדי כדי לחסל אותם. במקרה הזה, מדביר מקצועי ישתמש באמצעים טכנולוגיים אשר מרחיקים את המזיקים השונים. לדוגמא – הרחקת יונים על ידי רשתות צפופות. רשתות אלו לא פוגעות ביונים אלא חוסמות להן את היכולת להגיע למרפסת שירות, חדר דוודים וכו' ובכך מרחיקה אותן.

הדברה ירוקה
שיטת הדברה זו לא משתמשת ברעלים אלא אך ורק בפתרונות טבעיים אשר לא מסכנים את בני האדם ובעלי החיים. הדברה זו מומלצת מאוד אך איטית יותר מההדברה הכימית.

כל מה שצריך לדעת בנושא הדברה ברמת השרון

כפי שכתבנו מעלה, ישנם המון סוגי מזיקים שונים אשר מצריכים שיטות הדברה שונות. בטבלה מטה פירטנו עבורך את סוגי המזיקים הנפוצים ואת שיטות ההדברה של המזיקים הללו במטרה לעזור לך להבין טוב יותר את עולם ההדברות. ידע זה יעזור לך להבין האם המדביר שבחרת הוא מדביר מקצועי או שמא מדביר חובבן שעלול להחריף את הבעיה. נזכיר לך שלא משנה כמה הצעת המחיר אטרקטיבית ומפתה, יש לבדוק האם המדביר מחזיק ברישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה, האם החומרים שהוא משתמש בהם מפוקחים ומאושרים והאם יש לו המלצות מלקוחות עבר.

סוג המזיק ועלות משוערת לטיפול

דרכי הטיפול

הדברת צרעות ברמת השרון

מ-270 ₪

מדביר ברמת השרון יפזר פתיונות אשר יחסלו את צרעות ולאחר מכן יחזור בשעות הלילה ויטפל בקן עצמו.

הדברת פשפש המיטה
ברמת השרון

מ-520 ₪

מדביר פשפש מיטה מקצועי ברמת השרון ישאב את הריפודים השונים ואת כלי המיטה. לאחר מכן המדביר יחסל את הפשפשים בעזרת קיטור אשר ירוסס לתוך מקומות המסתור שלהם.

הדברת יתושים ברמת השרון

מ-270 ₪

הדברת יתושים מתחלקת לשניים:
– הדברת יתושים בוגרים
– הדברת זחלי וביצי יתושים
שתי ההדברות יבוצעו במקביל כשמדביר יתושים מקצועי ברמת השרון ידביר את היתושים הבוגרים באמצעות ערפול. לאחר מכן המדביר יאתר מקוואות מים וייבש אותם או יפזר בהם דגי גמבוזיה אשר ניזונים מזחלי וביצי יתושים.

לכידת מכרסמים ברמת השרון

מ-250 ₪

לוכד עכברים וחולדות ברמת השרון יאתר את האזור הפגוע ויפעל בתוכו על מנת ללכוד את המכרסמים ולהרחיק אותם לצמיתות על ידי שיטות הרחקה אלקטרוניות.

הדברת עשים ברמת השרון

מ-270 ₪

מדביר עשים ברמת השרון ישתמש בשיטת ההדברה הירוקה. בשיטה זו יפזר המדביר קפסולות אשר נדבקות לעשים ומחסלות אותן מבלי לגרום לפגיעה בבני אדם ובעלי חיים.

הדברת נמלים ברמת השרון

מ-250 ₪

מדביר נמלים מקצועי ישתמש בשילוב של שתי שיטות הדברה: כימית וירוקה. ההדברה הירוקה תכלול פיזור של פיתיונות ג'ל אשר נראים בדיוק כמו מזון רגיל לנמלים. הנמלים ישאו את הפיתיון אל הקן ויאכילו את המלכה שתחוסל. ברגע שהמלכה מחוסלת, הקן יתפזר והנמלים יעלמו. כדי לוודא שהנמלים לא יחזרו, מדביר נמלים ישתמש בריסוס במקומות המסתור של הנמלים.

הדברת נמלי אש ברמת השרון

מ-270 ₪

נמלי אש הן נוף חדש בישראל. הן הגיעו לא מזמן ומתפשטות בקצב מדאיג. הדברה של נמלי אש דומה מאוד להדברה של נמלים שחורות אך משתמשת בחומרים אחרים. יש לציין שעקיצה של נמלת אש עלולה לגרור תגובות אלרגיות חריפות ולכן ברגע הזיהוי שלהן יש לקרוא למדביר נמלי אש מקצועי ברמת השרון.

הדברת ג'וקים ברמת השרון

מ-250 ₪

מדביר תיקנים ברמת השרון ישתמש במלכודות דבק וירסס סדקים בקירות על מנת לקטול את התיקנים הבוגרים והביצים שלהם.

הדברת פרעושים ברמת השרון

מ-320 ₪

פרעושים מתרבים בצמחייה נמוכה ולכן מדביר פרעושים ברמת השרון יפעל להדביר קודם כל את סביבת הצמחייה ואז את פנים הבית. לרוב, פרעושים יגיעו אליך באמצעות בעלי החיים ולכן כדאי לקחת את בעל החיים לוטרינר לטיפול בפרעושים.

הדברת טרמיטים ברמת השרון

מ-250 ₪

טרמיטים ניזונים מעצים מכל הסוגים ולכן ניתן לראות אותם ברהיטים, פרגולות ועצים טבעיים. מדביר טרמיטים ברמת השרון יפעל לאתר את הקן וירסס אותו.

הדברת קרציות ברמת השרון

מ-270 ₪

קרציות, בדומה לפרעושים, נדבקות לבעלי החיים שלנו בהליכה ברחוב, טיול בטבע ובמיוחד בגינות כלבים שמהוות קרקע פוריה לסוג המזיקים הזה. הטיפול במקרה הזה, בדומה לטיפול בפרעושים יהיה משולב ויכלול ניקוי הקרציות מבעל החיים, ריסוס הגינה הקרובה לאזור המגורים שלך וריסוס פנים הבית במיוחד במקומות בהם בעלי החיים שלך אוהבים להסתובב.

כיצד מתבצעת הדברה במוסדות אשר פעילים בשעות היום?

גני ילדים, בתי ספר, מתנ"סים ומשרדים שונים פעילים בשעות היום ולא ניתן לפנות אותם על מנת לטפל במזיקים אשר תקפו שם. בדיוק בשביל זה צוות מדבירים נט זמין עבורך עשרים וארבע שעות ביממה, בכל ימי השבוע ואפילו בסופי שבוע וחגים. צוות מדבירים נט יגיע אל המבנה הנגוע בסוף השבוע ויטפל בבעיה תוך התחשבות בסביבה ולפי תכנית הדברה דקדקנית. שיטת הטיפול תהיה זו שתצליח לחסל את המזיקים אך תתנדף לפני שהמוסד יחזור לפעילות. רק מדביר מזיקים מקצועי ברמת שרון אשר מחזיק ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש בחומרים מאושרים ומפוקחים יכול לבצע הדברה שכזו! לצערנו נתקלנו במדבירים חובבנים אשר משתמשים בשיטה אחת בלבד שלעיתים לא מצליחה להתגבר על האתגר ואף מחמירה אותו.

כמה עולה הדברה ברמת השרון?

ישנם מגוון רחב של מזיקים ולכן מחיר להדברה אינו אחיד. אנחנו מזמינים אותך ליצור עימנו קשר 24/7 כדי לקבל ייעוץ ומענה מיידי לכל בעיית המזיקים שתקפה את סביבתך. בשיחה עמך נבין מהי חומרת הבעיה ונעניק לך הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

שירותי הדברה ברמת השרון 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר ברמת השרון חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שאלות נפוצות

icon

שירותי ההדברה שלנו הם כלל ארציים וניתן ליצור קשר איתנו קשר עבר הדברה מקצועית בכל הארץ.

icon

כיום ישנה אפשרות להדברה ירוקה ושימוש בחומרים שאינם מסוכנים לבני אדם ולכן ניתן לבצע הדברה גם כשיש אשה בהיריון בבית.

icon

עלות של הדברה ברמת השרון היא החל מ-250 ש"ח ומחירה הסופי נקבע על פי מספר גורמים כמו סוג המזיקים שצריך להדביר, שיטת ההדברה ושטח האזור שבו צריך לטפל.

icon

למרות הפחד הקיים מהם, רובם הגדול של העכבישים בארץ אינם ארסיים. יש מספר עכבישים שהם ארסיים ומסוכנים ולכן לא כדאי לקחת סיכון ולבצע הדברה בבית.

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בהרצליה | הדברה בהוד השרון | מדביר מומלץ בתל אביב | שירותי הדברה בבני ברק

צריך עזרה?
דילוג לתוכן