תפריט סגור

הדברה בראש העין

הדברה בראש העין בכל זמן!
התקפת מזיקים יכולה להתפרץ בכל רגע נתון ולכן חשוב שמדביר בראש העין בו בחרת יוכל להציע לך שירותי הדברה בכל שעות היממה. צוות מדבירים נט פועל במתכונת מלאה 24/7 וזמין לקריאות בזמנים הנוחים לך, כדי להפוך את ההדברה לקלה כמה שיותר. הצוות פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש אך ורק בחומרים מאושרים ומפוקחים על מנת לדאוג לבריאותך ולבריאות הסובבים אותך. המזיקים תקפו? אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ללא דיחוי כדי לקבל הצעת מחיר להדברה בראש העין שתחסל את האיום במהירות וביעילות!

מדביר בראש העין זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בראש העין חייגו: 072-3341-454

הדברה בראש העין

סוגי הדברה בראש העין

בזמן האחרון אנחנו עדים לכניסה מסיבית של מדבירים חדשים לשוק. מצד אחד זהו מצב מעולה אשר מגביר את התחרות, מוריד מחירים ומכניס רעננות אל התחום. מצד שני לא כל המדבירים פועלים ברישיון המשרד להגנת הסביבה ואינם מקצועיים מספיק כדי לשמור על בריאותך ולבצע את ההדברה בהצלחה. אחת הדרכים בהן ניתן להבחין במקצועיות של מדבירים היא במגוון שיטות ההדברה שלהם. מדביר לא מקצועי יציע לך אך ורק ריסוס כימי ואילו מדביר מקצועי יבחן את מצב המזיקים הספציפי שלך ויציע לך תכנית הדברה מפורטת המורכבת ממספר שיטות, עליהן נרחיב כאן:

  • הדברה אורגנית
    ההדברה הכי קרובה לטבע שאפשר. בסוג זה של הדברה נעשה שימוש בחומרים טבעיים בלבד כגון שמנים אתריים ותבלינים אשר אינם מסוכנים לבני האדם ובעלי החיים ומאפשרים לשגרה שלך להמשיך ללא הפרעות. סוג זה של הדברה אמנם איטי יותר מריסוס כימי, אך מחירו הבריאותי בהחלט שווה את זה.
  • הדברה ביולוגית
    שרשרת המזון מתגייסת לעזרת המדביר! שיטה זו מתאימה יותר לשטחים פתוחים ושדות חקלאיים אך הרעיון שלה שווה אזכור. בטבע, לכל יצור יש את הטורף שלו וזוהי מהות השיטה – מדביר יפזר את הטורף של המזיקים כך שההדברה איננה כוללת חומרי הדברה מכל סוג. הטורפים אינם מזיקים ליבולים ולבני האדם כך שהשיטה הזו היא המומלצת ביותר לשטחים שאינם בנויים.
  • הדברה אלקטרונית
    ישנם מקומות אשר סובלים מהתקפות מזיקים אך אינם יכולים לקיים תחזוקה שוטפת של הדברות כמו חוות שרתים, חברות אבטחה וכו' או שמא אופי המזיקים איננו מאפשר סוג הדברה אחר. הפתרונות החדשים האלו מציעים מכשירים מסוגים שונים אשר פועלים בדרכים שונות להרחקת המזיקים. לדוגמא – הרחקת חולדות בעזרת מכשיר אשר פולט גלי קול בתדרים גבוהים שמשבשים את חוש ההתמצאות של החולדות וגורמות להן להתרחק מהמקום
  • ריסוס כימי
    השיטה הידועה והמוכרת. מדביר בשיטה הזו יעטה על גופו בלונים מלאים בחומרי הדברה אותם הוא ירסס באזורים המועדים. חומרי ההדברה האלו מכילים רעילות בכמות נמוכה או בינונית ונחשבים למסוכנים לבני אדם ולבעלי חיים. לרוב תידרש הכנה מוקדמת לביצוע הדברה זו (פינוי בעלי חיים וילדים קטנים מהבית) ואוורור הבית לאחר ההדברה. מדביר בראש העין שהינו מקצועי יבחר בשיטה הזו רק כמוצא אחרון כדי לוודא שכל המזיקים הודברו.

דרכי הדברה בראש העין

כפי שכתבנו, מדביר מקצועי נמדד על פי היכולת שלו להציע לך מגוון שיטות הדברה בראש העין ודרכי טיפול לבעיית המזיקים. כדי לעזור לך עם בחירה נכונה של מדביר, גיבשנו טבלה המסכמת את סוגי המזיקים הנפוצים ביותר בישראל ואת דרכי הטיפול בהם.

סוג המזיק התוקף

דרך הפעולה המקצועית

הדברת צרעות בראש העין

מ-270 ₪

הצרעות, בניגוד לדבורים, מסוגלות לעקוץ מספר רב של פעמים ולכן יכולות להוות סיכון לבני אדם בעלי רגישות לארס.
ישנן שתי דרכי פעולה להדברת צרעות והן תלויות במצב הקן:קן גלוי – צרעות מקננות במקומות חשוכים ולצד בני האדם ללא חשש. ניתן לגלות קני צרעות במזגנים, פינות נסתרות על גבי קירות הבניין, מנועי תריסים חשמליים ועוד. במקרה זה מדביר צרעות ירסס את הקן בחומר מיוחד אשר מדביק את כנפי הצרעות ולא מאפשר להן לעוף. לאחר מכן המדביר יסיר פיזית את הקן והאיום יגיע לסיומו.קן חבוי – לא תמיד ניתן לאתר את הקן ולכן מדביר צרעות ישתמש במלכודות אשר מפתות אליהן את הצרעות על ידי פתיונות מורעלים ולא מאפשרות להן לצאת בחזרה. לאחר מספר ימים יבדוק המדביר את כמות הצרעות וידע להחליט האם הקן חוסל.

הרחקת חולדות בראש העין
הרחקת עכברים בראש העין

מ-250 ₪

עכברים וחולדות נחשבים ליצורים חכמים וערמומיים במיוחד ולכן מלאכת ההדברה צריכה להיעשות בזהירות ובחכמה. מרחיק מכרסמים תמיד יבחר ללכוד את העכברים והחולדות ולא לחסל אותן מכיוון שהאופי החמקמק שלהם יגרום להם לנגוס מהפיתיון המורעל ולמות במקומות נידחים שהגישה אליהם כמעט בלתי אפשרית כמו למשל קירות גבס. לאחר מספר ימים הפגרים שלהם ידיפו ריח של צחנה וימשכו מזיקים נוספים שיחמירו ויסבכו את הבעיה.

הדברה נגד יתושים בראש העין

מ-270 ₪

יתושים פעילים בעונות החמות ומתרבים במקורות מים עומדים בהם הם מטילים ביצים.
הדברת יתושים מתחלקת לשניים:
הדברת יתושים בוגרים והדברת זחלי וביצי היתושים.
הדברת יתושים בוגרים תקרה בשעות הבוקר המוקדמות על ידי ערפול והתקנת רשתות צפופות על החלונות שימנעו כניסה נוספת של היתושים.
הדברת זחלי וביצי יתושים תתבצע על ידי מדביר יתושים בשתי שיטות – ייבוש מקורות המים או פיזור טורפים טבעיים אשר ניזונים מהזחלים והביצים.

הדברת נמלים בראש העין

מ-250 ₪

הדברת נמלי אש בראש העין

מ-270 ₪

נמלים מגיעות אלינו לבית / לעסק בחיפוש אחר מזון. נמלים שחורות אינן מסוכנות לבני האדם אך נמלי האש עלולות לגרום להתקפי אלרגיה קיצוניים באנשים רגישים ולכן מומלץ מאוד להזמין מדביר נמלי אש ברגע שמזהים אותן. נמלים פועלות במבנה של קן בו נמצאות הנמלים, הרימות והמלכה. המלכה היא היחידה שיכולה להתרבות ולכן חיסול של יפזר את הקן וישלח את הנמלים לבנות קן חדש. מדביר נמלים יפזר פתיונות ג'ל מורעלים על מסלולי ההליכה של הנמלים במטרה שהן יקחו אותו למלכה וירעילו אותה. לאחר חיסול המלכה, המדביר ירסס את הקן כדי לוודא שכל הנמלים חוסלו. מדביר נמלי אש ירסס גם את הגינה והצמחיה אשר נמצאים בקרבתך כדי למנוע מהנמלים לבנות את הקן מחדש.

הדברת עשים בראש העין

מ-270 ₪

 עשים פעילים בשעות החשיכה ונמשכים לבתים שלנו בגלל האורות החזקים. לאחר מכן הם משתקעים בארונות הבגדים מכיוון שהם ניזונים מבדים שונים. אם זיהית חורים קטנים בבגדים שלך, כנראה שהעשים החליטו לאכול על חשבונך. מדביר עשים יבחר בשיטת ההדברה הירוקה כדי להדביר עשים. בשיטה זו יעשה שימוש המדביר במיקרו קפסולות ידידותיות לסביבה אותן הוא יפזר בארונות שלך. העשים נדבקים לקפסולות האלו ומחוסלים תוך זמן קצר.

הדברת ג'וקים בראש העין

מ-250 ₪

היצורים המבחילים האלה חיים ביובים, בחדרי אשפה ובמקומות חשוכים ולחים אשר קרובים למזון. הדברת ג'וקים יכולה לעשות בשלוש שיטות הדברה – אלקטרונית, ירוקה וכימית. השיטה המומלצת ביותר היא האלקטרונית מכיוון שהיא משבשת את חוש ההתמצאות של הג'וקים ומרחיקה אותם ללא צורך באף חומר הדברה. החסרון הוא המחיר היקר שלה לעומת שאר השיטות. מדביר ג'וקים מקצועי יכול להציע לך שילוב של מספר שיטות כך שהאיום יוסר והתקציב שלך לא יגדל. בנוסף כדאי ליצור קשר עם העירייה כדי לבקש ממנה לרסס את פתחי הביוב הציבוריים.

הדברת פשפש מיטה בראש העין

מ-520 ₪

המזיק הזה תוקף בלילות ומשאיר עקיצות וכתמי דם קטנים באזור הרגליים וזהו סימן הזיהוי שלו. הדברת פשפש מיטה הוא תהליך מורכב אשר דורש כיבוס של כלל המצעים והבגדים ב-60 מעלות וייבושם בשמש, פיזור אבקה על המזרן וריסוס מקומות המסתור של הפשפש. בגלל הקושי באיתור הפשפש, ייתכן כי מדביר פשפש מיטה יצטרך לחזור אליך מספר פעמים על מנת להשלים את הטיפול.

הדברת טרמיטים בראש העין

מ-250 ₪

זיהית תעלות בוץ מוזרות בגינה שלך? ככל הנראה שהטרמיטים עומלים כדי לבנות את הקן שלהם וזה הזמן להתקשר למדביר טרמיטים!
הדברת טרמיטים כוללת מספר דרכי פעולה והן:
  • איתור והשמדת הקן
    טרמיטים מתחפרים עמוק באדמה ולעיתים המדביר יצטרך לקדוח ברצפה כדי לאתר אותו. לאחר האיתור ישפוך המדביר חומר הדברה ישירות לתוך הקן כדי להשמיד אותו.
  • הוצאת הטרמיטים מהעץ
    כדי לשלוף את הטרמיטים מתוך העץ, מדביר טרמיטים יפזר פתיונות שימשכו את הטרמיטים החוצה וישמידו אותם.
  • חיסול הטרמיטים בתוך העץ
    הטרמיטים ידועים ביכולות ההתחפרות שלהם, מה שגורם לחומרי ההדברה המסורתיים להיות פחות יעילים. כאן יעשה שימוש בשיטת האיוד בגז אשר חודרת עמוק לתוך העץ ומחסלת את הטרמיטים אשר נמצאים שם.

הדברת פרעושים בראש העין

מ-320 ₪

פרעושים מתעוררים בעונות החמות וחיים בצמחייה. הם מנתרים על חיות המחמד וחודרים לבתים. מדביר פרעושים ירסס את הצמחייה מחוץ לביתך כדבר ראשון על מנת למנוע מהפרעושים לחזור לבית שלך. לאחר מכן המדביר יפזר חומרי הדברה על כלי המיטה האהובים על חיות המחמד שלך וישאב אותם בשואב אבק עוצמתי כדי לוודא שכל הפרעושים חוסלו.

כמה עולה הדברה בראש העין

מחירי הדברה בראש העין משתנים ממזיק למזיק ותלויים בגודל שטח ההדברה ובמורכבות ההדברה. מחיר הדברה בסיסי מתחיל ב-250 ש"ח ומשתנה בהתאם להתפתחות בשטח. אנחנו מזמינים אותך ליצור עימנו קשר כדי להעניק לך הצעת מחיר משתלמת וקונקרטית עבורך!

שירותי הדברה בראש העין 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר בראש העין חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שאלות נפוצות

icon

נחש הוא חיה מוגנת ולכן יש צורך ללכוד אותו חי ולאחר מכן להשיבו לטבע רחוק מאזור מאוכלס. לכן לכידה של נחשים מתבצעת בעזרת ציוד מיוחד שמאפר ללוכד לתפוס את הנחש חי ולשמור על מרחק בטוח ממנו.

icon

כיום ניתן לבצע שימוש בחומרי הדברה שאינם פוגעים בבעלי הבית וגם שימוש בהדברה ירוקה שאינה כוללת חומרים רעילים. לפני ההדברה יש להתייעץ עם המדביר לגבי התאמה של שיטת ההדברה.

icon

לא. כיום נעשה שימוש בחומרי הדברה אפקטיביים שפוגעים רק במזיקים בבית ואינם גורמים לנזק לסביבה, לבעלי הבית, לחיות המחמד ולרכוש בבית.

icon

ניתן להזמין שירות של הרחקת יונים במחיר מיוחד החל מ - 250 ש"ח. המחיר יכול להשתנות לפי היקף הבעיה והטיפול הנדרש. יש להתייעץ עם מדביר מוסמך לפני כן.

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בפתח תקווה | הדברה ביהוד | מדביר מומלץ בהוד השרון | שירותי הדברה בשוהם

צריך עזרה?
דילוג לתוכן