תפריט סגור

הדברה בראשון לציון

צוות מדבירים נט מזמין אותך להכיר הדברה מקצועית מסוג חדש. מגוון פתרונות הדברה בראשון לציון מחכים לך אצלנו במחירים סופר משתלמים. הדברה בראשון לציון תתבצע אך ורק על ידי מדבירים מוסמכים בעלי רישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה. החומרים גם הם יהיו מאושרים ומפוקחים על ידי המשרד על מנת לא לסכן אותך ואת משפחתך בתהליך. אנחנו מזמינים אותך לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית להדברה בראשון לציון כבר עכשיו! צוות מדבירים נט זמין עבורך עשרים וארבע שעות ביממה, גם בסופי שבוע ובחגים!

מדביר בראשון לציון זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בראשון לציון חייגו: 072-3341-454

הדברה בראשון לציון

כל שירותי ההדברה בראשון לציון

חברת הדברה מקצועית תציע לך מגוון רחב של טיפולי הדברה הכוללים מספר שיטות הדברה כגון ריסוס, הדברה ירוקה, הדברה אורגנית, הדברה משולבת והדברה ביולוגית. הסיבה היא פשוטה. כל מזיק דורש טיפול אחר וכל בית דורש סגנון אחר של הדברה. מדביר מוסמך בראשון לציון ידע לשלב בין הניסיון והידע שלו על מנת לפתח תכנית הדברה בראשון לציון אשר תעשה את המקסימום כדי להמשיך את שגרת היום יום שלך ותחסל את המזיקים שנכנסו אליך לבית או לעסק. צוות מדבירים נט פועלים גם בסופי שבוע ובחגים על מנת להוות מענה לכל צורך, בכל זמן.

מה מדבירים / מרחיקים?

כיצד מדבירים?

הדברת טרמיטים בראשון לציון

מ-250 ₪

מדביר טרמיטים מקצועי יאתר את קן הטרמיטים וישפוך לתוכו ג'ל בו הטרמיטים ישתמשו על מנת להאכיל את המלכה ובעצם יעזרו לנו לחסל את כל הקן. יש לציין שאיתור קן הטרמיטים לעיתים כרוך בקידוחים מכיוון שהטרמיטים בונים את הקן שלהם במקומות עמוקים וחשוכים.

הדברת תיקנים בראשון לציון

מ-250 ₪

הדברת ג'וקים בראשון לציון תלויה בחומרת המצב. בהתחלה המדביר ישתמש בפתיונות ג'ל אותם הג'וקים יקחו לקן שלהם ויתחסלו שם. במידה והמצב חמור יותר, מדביר בראשון לציון ישתמש בריסוס ולא יהסס לשלב שיטות נוספות על מנת לחסל את הג'וקים סופית. דרך אגב, במקרה הספציפי הזה של ג'וקים, שווה לברר עם העירייה על ריסוסים של פתחי ביוב מטעמה.

הדברת צרעות בראשון לציון

מ-270 ₪

הדברת צרעות על ידי מדביר צרעות מקצועי תיעשה תוך שימוש בחומרים ירוקים אשר לא כוללים רעל וזאת על מנת להגן על יושבי הבית / המתחם. המדביר יפזר מלכודות אשר ימשכו את הצרעות אליהן ויחסלו אותן.

הדברת יתושים בראשון לציון

מ-270 ₪

למזיק זה קיימות מספר שיטות הדברה הכוללות ריסוס, ייבוש מקוואות מים ואפילו הדברה ביולוגית הכוללת פיזור של דגי הגמבוזיה אשר ניזונים מביצים וזחלים של יתושים.

הדברת חרקים בגינה
בראשון לציון

מ-250 ₪

הגינה שלך היא קרקע פוריה להמון מינים של מזיקים אשר נמשכים לצמחים השונים. מדביר חרקים בראשון לציון יעשה שימוש בחומרים אשר יחסלו את המזיקים אך לא יפגעו בצמחייה של הגינה שלך. שווה להיות עם האצבע על הדופק ולהזמין ריסוס בזמנים קבועים על מנת למנוע לחלוטין הופעה של מזיקים שונים.

הדברת עשים בראשון לציון

מ-270 ₪

הדברת עשים מקצועית נעשית על ידי פיזור קפסולות שונות ברחבי הבית. קפסולות אלו מכילות חומרי הדברה ונדבקות אל העשים. ברגע ההדבקה ישתחררו חומרי ההדברה ויחסלו את העשים. הדברה במפעלי מזון בראשון לציון תיעשה בשיטת האיוד אשר כוללת פיזור גז בארגזי המזון ובמקומות המסתור של העשים. הגז מתאייד במהירות ולא נדבק למזון כך שההדברה בטוחה לשימוש.

הרחקת עכברים בראשון לציון
הרחקת חולדות בראשון לציון

מ-250 ₪

כדי למנוע מצב של ריחות לא נעימים וכדי שלא תצטרך גם להזמין פינוי של פגרי מכרסמים, מרחיק עכברים מקצועי ישתמש במלכודות אשר לוכדות את העכברים ולא הורגות אותם. בחלוף מספר ימים מפיזור המלכודות, יחזור צוות מדבירים נט אליך יאסוף את המלכודות וישחרר את העכברים במקומות רחוקים מהעיר. המלכודות האלה משמשות גם ללכידת חולדות ועכברושים כך שאין מכרסם שלא נוכל להביס!

הדברת פשפשים בראשון לציון

מ-520 ₪

פשפשים נוטים להתחבא בריפודים, כריות, ספות וכל פריט ריהוט הכולל ריפוד. מדביר פשפשים בראשון לציון ישאב את כל הרהיטים הנ"ל ואז יפזר תרכיזי הדברה או אבוקות עשן (הכל בהתאם למצב). לאחר מכן, צוות מדבירים נט ישאב שוב את כל הרהיטים כדי לוודא שכל הפשפשים חוסלו ב-100% אחוז. לאחר כשבועיים, המדביר יצור איתך קשר לגבי המצב של הבית ויחזור לסבב נוסף במידת הצורך.

הדברת פרעושים בראשון לציון

מ-320 ₪

פרעושים חודרים לחיינו דרך חיות המחמד שלנו. טיול קטן לפארק או לאזור בעל צמחיה עלול לגרום להדבקה של פרעוש והכנסתו אל הבית שלך. מדביר פרעושים בראשון לציון ישאב את האזורים המועדים לפורענות ויפזר חומרי הדברה ירוקה אשר לא יפגעו בבעלי החיים שלך, בך או במשפחתך. לאחר מכן המדביר ישאב את כל הרהיטים כדי לוודא שכלל הפרעושים חוסלו. מעבר לכך, יש לדאוג שהפרעושים הוסרו מבעלי החיים שברשותך ולשקול הדברה בצמחייה הקרובה אליך.

הדברת נמלים בראשון לציון

מ-250 ₪

ישנם מספר סוגים של נמלים בישראל כשהנפוצים הם נמלה שחורה ונמלה אדומה (נמלת אש). דרכי הטיפול בהן שונות ולכן הדבר הראשון אותו מדביר נמלים בראשון לציון יעשה הוא לברר איזה סוג נמלה תקף אותך. שיטות ההדברה מגוונות אך בדומה לטרמיטים ותיקנים, גם נמלים פועלות בקן עם מלכה אחת. פיזור פיתיונות ג'ל יגרום לנמלים להאכיל את המלכה ברעל, דבר שיחסל אותה ולבסוף יפזר את כל הקן.

הדברת מבנים עם צוות מדבירים נט

הדברה של מוסדות ומבנים אשר מאכלסים בני אדם בכמעט כל שעות היממה היא פלונטר רציני. מצד אחד יש צורך לפנות את יושבי הבניין על מנת להדביר אך מהצד השני הדבר איננו אפשרי מכיוון שזהו מקום עבודה / ביה"ס / עסק אשר צריך להיות פתוח בשעות הפעילות. במקרים כאלו צוות מדבירים נט פועל בשני מישורים:

  1. שימוש בחומרי הדברה ירוקה בלבד
    כאשר ישנה כמות אנשים גדולה במקום אחד, צריך לוודא שחומרי ההדברה יעשו את העבודה אך יאפשרו לאנשים ובמיוחד לילדים לשהות במבנה. צוות מדבירים נט מוכן עם מיטב חומרי ההדברה הירוקה אשר מאושרים לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה.
  2. הדברה מחוץ לשעות הפעילות
    צוות מדבירים נט זמין עבורך עשרים וארבע שעות ביממה, בכל יום בשבוע בדיוק בשביל מקרים כאלו. המבנים האלה ריקים מאדם בסופי השבוע, דבר שמאפשר לנו לפעול בהם בחופשיות ולחסל סופית את כל המזיקים אשר מטרידים אותך.

כמה עולה הדברה בראשון לציון?

מחיר הדברה בראשון לציון נקבע על ידי מספר פרמטרים והם:

  • סוג המזיק שיש להדביר
  • גודל המבנה \ השטח להדברה
  • שעות ההדברה (יום\לילה\סופי שבוע\חגים)
  • מורכבות ההדברה (הדברה חוזרת במקרים של מזיקים קשים כמו טרמיטים, פשפש מיטה, פרעושים)

הדברה בראשון לציון עושים רק עם מדבירים מקצועיים!

צוות מדבירים נט בעל ניסיון רב בהדברות, עובר השתלמויות מטעם המשרד להגנת הסביבה ומחזיק ברישיונות להדברה ולשימוש בחומרי הדברה ולכן כשמזמינים מדביר מוסמך בראשון לציון באתר בעזרת צוות מדבירים נט ניתן להיות בטוחים שההדברה תתבצע על הצד הטוב ביותר. גם בגזרת המחירים צוות מדבירים נט מוביל ויעניק לך הצעת מחיר קונקרטית ותפורה אישית לצרכים שלך. נשמח לעמוד לשירותך בכל שאלה!

שירותי הדברה בראשון לציון עם צוות המומחים של מדבירים נט 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר בראשון לציון חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שאלות נפוצות

icon

כאשר חושדים שיש בעיה של טרמיטים יש ליצור קשר מיידית עם מדביר מוסמך שכן הם עשויים לגרום לנזק רב. הדברת הטרמיטים נעשית באמצעות אידוי והחדרה של חומר ההדברה לתוך העץ שבו הם שוהים וחופרים תעלות.

icon

חשוב בכל מקרה לבחור במדביר מקצועי ומוסמך משום שבהדברה לעתים נעשה שימוש בחומרים מסוכנים ולעתים בחומרי הדברה ירוקה. יש לברר עם המדביר באיזה חומרים הוא עושה שימוש וכיצד יש לנהוג בהתאם לכך.

icon

יש ליידע את המדביר לפני ההדברה כי יש בבית חיות מחמד על מנת שיידע להתאים את אופן ההדברה לכך ולעשות שימוש בחומרים ובשיטות הדברה שאינן יפגעו בחיות המחמד בבית.

icon

היגיינה, סדר וניקיון חשובים מאוד שכן חסרונם מעודד הגעה של מזיקים לבית. סגירה של מזון, סגירת פתחים כמו צנרת וחלונות פתוחים והדברה תקופתית יכולים לסייע למניעת חזרה של המזיקים לאחר ההדברה.

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בחולון | הדברה בנס ציונה | מדביר מומלץ ברמלה | שירותי הדברה בתל אביב

צריך עזרה?
דילוג לתוכן