תפריט סגור

הדברה בקרית אונו

הדברה בקרית אונו בשיא היעילות והמהירות!
נעים להכיר, אנחנו צוות מדבירים נט, ואנו מביאים איתנו ניסיון רב בתחום ההדברה והתמודדות מוצלחת עם כל סוגי המזיקים בישראל. בבואנו לבצע הדברה בקרית אונו, אנו מחוייבים לשים דגש כפול על בריאות יושבי הבית / העסק ולכן כל הצוות פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה, עובר השתלמויות תקופתיות במשרד ומשתמש אך ורק בחומרים המפוקחים ומאושרים. כדי לספק לך מענה מלא, הצוות פועל במתכונת מלאה 24/7 וזמין לבצע הדברה בקרית אונו בקריאה מיידית!

מדביר בקרית אונו זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בקרית אונו חייגו: 072-3341-454

הדברה בקרית אונו

איך ניתן לדעת מתי הגיע הזמן להזמין שירותי הדברה בקרית אונו?

לכולנו יש תכשירים שונים לטיפול במזיקים נפוצים כמו זבובים, ג'וקים, נמלים וכו'. אם שכיחות המזיקים האלו לא גבוהה ועומדת על מזיק אחד גג שניים בשבוע, אפשר לוותר על שירותי הדברה ולאטום את פתחי הבית ולהמשיך להשתמש בתכשירים הביתיים. במידה ותדירות הופעת המזיקים אצלך בבית / בעסק עולה על גדר הרגיל ומדליקה לך נורה, ככל הנראה שהגיע הזמן להזמין שירותי הדברה בקרית אונו כדי לתפוס את מתקפת המזיקים בזמן ולנטרל אותה לפני שהיא מתפתחת למימדים גדולים יותר.

אילו שיטות הדברה קיימות בעולם ההדברות?

המגוון הרחב של המזיקים מחייב הסתגלות של המדבירים ולכן עם השנים נוספו עוד ועוד שיטות הדברה חדשות אשר מעניקות מענה למזיקים ישנים וחדשים באזורנו. מיד כשחושבים על הדברה עולה תמונה של מדביר עטוף כולו בחליפה מיוחדת ומרסס חומר לא ידוע מתוך מיכל אשר יושב לו על הגב. הימים האלו כמעט חלפו ואת תמונות המדביר מצ'רנוביל החליפו שיטות הדברה חדשות, בריאות ויעילות יותר, בהן הצוות שלנו משתמש בעת ביצוע הדברה בקרית אונו, עליהן נפרט לך כאן:

הדברה ביולוגית
הדברה זו נפוצה יותר בשטחים פתוחים / חקלאיים מכיוון ששיטת הדברה זו עושה שימוש בטורפים הטבעיים של המזיקים. לדוגמא, פשפשים אשר התרבו בשטח פתוח ומאיימים להגיע לבתי תושבים. במקום לרסס את כל השטח הפתוח, המדביר יפזר זן פשפשים אחר אשר ניזון מהפשפשים המטרידים אך איננו מזיק. שיטה זו אורכת זמן רב יותר אך לטווח הרחוק היא עדיפה ויעילה הרבה יותר משאר שיטות ההדברה.

הדברה טכנולוגית
פסגת שיטות ההדברה. סוג הדברה זה ידידותי לחלוטין לסביבה ואיננו דורש שימוש בחומרי הדברה מכל סוג. שיטה זו כוללת מספר מכשירים אשר פועלים להרחקת (ולא הדברת) כל מיני סוגים של מזיקים. לדוגמא, חוות שרתים אשר סובלות מהתקפות של עכברים וחולדות יתקינו מיכשור אשר משדר גלי קול בתדרים גבוהים שלא נשמעים על ידי בני האדם. גלי הקול האלו משבשים את חוש השמיעה של המכרסמים ובכך מרחיקים אותם מהמקום לצמיתות.

הדברת אורגנית / הדברה ירוקה
מדביר בקרית אונו שהינו מקצועי תמיד יעדיף את שיטת ההדברה הירוקה ממספר סיבות כגון: בריאות יושבי הבית / העסק, העובדה שאין צורך להכין את הדירה / העסק לפני ההדברה ואחרי ההדברה וכמובן הידידותיות לסביבה. בשיטה זו כל חומרי ההדברה מגיעים מתבלינים, שמנים אתריים וחומרים ירוקים אחרים שנמצאו יעילים מאוד בכל סוגי ההדברה.

ריסוס כימי
המדביר בחליפת צ'רנוביל? אז כן. זוהי השיטה. הסיבה לכך היא שחומרי ההדברה מכילים רעילות נמוכה או בינונית אשר מסוכנת במיוחד לילדים ולבעלי חיים ולכן שיטה זו דורשת הכנה מוקדמת של הבית / עסק להדברה ואוורור של הבית לאחריה. בזכות התפתחות שיטות ההדברה, שיטה זו הפכה להיות מוצא אחרון ומשמשת אך ורק כחלק מטיפול שלם.

כיצד מבוצעת הדברה בקרית אונו?

צוות מדבירים נט דוגל בשקיפות מלאה ולכן כתבנו עבורך טבלה אשר מרכזת את המזיקים הנפוצים ביותר בישראל ואת דרכי הטיפול בהם. ידע זה יעזור לך להבין האם המדביר שבכוונתך להזמין מקצועי מספיק כדי לספק לך מענה מלא לבעיית המזיקים שלך.

סוג המטרד ועלות משוערת לטיפול

שיטת ההדברה

לכידת עכברים בקרית אונו

לכידת חולדות בקרית אונו

מ-250 ₪

מכרסמים אלו נחשבים לחכמים במיוחד ויודעים לזהות מלכודות. לוכד מקצועי לא יבחר לחסל את המכרסמים אלא ללכוד אותם מהסיבה הפשוטה שפתיונות מורעלים יכולים לגרום למכרסמים האלו למות במקומות שקשה להגיע אליהם ולהדיף ריח רע שעלול למשוך מזיקים נוספים ולגרום לכל המקום להפוך למפגע תברואתי אחד גדול.

הדברת פרעושים
בקרית אונו

מ-320 ₪

פרעושים נדבקים לבעלי חיים וגם לבני אדם. הם פועלים באביב מכיוון שזו עונה חמה יותר ובעלת אור רב יותר. הפרעושים חיים בצמחיה גבוהה וחודרים לבתים על ידי טרמפ שהם תופסים על גבי בעלי החיים. מדביר פרעושים בקרית אונו ידביר את הפרעושים בשיטת מבחוץ פנימה. קודם כל תתבצע הדברת פרעושים בצמחיה ולאחר מכן יכנס המדביר אל הבית, יפזר אבקה מיוחדת על כלי המיטה והריהוט האהובים על חיות המחמד שלך ולבסוף ישאב אותם. ייתכן ויהיה צורך לבצע מספר סבבי הדברה מכיוון שפרעושים אוהבים להתחבא עמוק במקומות שקשה להגיע אליהם.

הדברת פשפשים
בקרית אונו

מ-520 ₪

פשפש מיטה הינו יצור חמקמק אשר מגיח בשעות החשכה ועוקץ את הרגליים. ההדברה במקרה הזה מורכבת ממספר פעולות שיש לנקוט על מנת שההדברה תהיה שלמה.
1. מדביר פשפש מיטה יבקש ממך לכבס ב-60 מעלות את הבגדים והמצעים שברשותך ולתלות אותם במקום אשר חשוף לשמש כדי להיפטר ב-100% מהפשפשים אשר נמצאים עליהם.
2. המדביר יפזר אבקה מיוחדת וישתמש בקיטור כדי להדביר את כלי המיטה שלך. לעיתים המדביר יעטוף אותם בניילון נצמד כדי לא לאפשר לפשפשים להימלט.
3. ריסוס מקומות המסתור של הפשפשים על ידי חומרי הדברה או איוד המקומות האלו בגז אשר חודר עמוק יותר מכל ריסוס.
4. בגלל אופיו החמקמק של הפשפש, ייתכן וידרשו מספר ביקורים כדי להשלים את ההדברה

הדברת יתושים
בקרית אונו

מ-270 ₪

היתושה מחפשת מקורות מזון (כמו דם של בני אדם ובעלי חיים) כדי להטיל ביצים ולהאכיל את זחלי היתושים. מדביר יתושים בקרית אונו יפעל בשני מישורים: הדברת היתושים הבוגרים והדברת הזחלים והביצים.
הדברת היתושים הבוגרים תיעשה על ידי עירפול בשעות הבוקר המוקדמות ואילו הדברת הזחלים והביצים תיעשה על ידי ייבוש מקורות המים או שתילת צמחים טורפים אשר ניזונים מהזחלים והביצים.

הדברת צרעות
בקרית אונו

מ-270 ₪

קן צרעות פעיל בכל שעות היום, אך בשעות הלילה כל הצרעות מתקבצות לתוכו מה שמאפשר למדביר לבצע את ההדברה בנוחות יחסית. קיני צרעות יכולים להימצא בתעלות מזגן, תריסים חשמליים, מנועי מזגן וכו'. מדביר צרעות בקרית אונו יגיע בשעות החשכה ויפזר דבק מיוחד אשר מונע מהצרעות לעוף. לאחר מכן המדביר יסיר את הקן פיזית וישחרר אותך מהמטרד.

הדברת עש
בקרית אונו

מ-270 ₪

עשים חודרים לבתים בגלל האור החזק ונשארים בסביבת ארונות בגדים מכיוון שהם ניזונים ממשי, כותנה וצמר. מדביר עשים בקרית אונו ישתמש בשיטת הדברה ירוקה ויפזר מיקרו קפסולות אשר מושכות את העשים אליהן ומחסלות אותם. שיטה זו בטוחה לשימוש ולכן לא דורשת הכנה מוקדמת.

הדברת נמלים
בקרית אונו

מ-250 ₪

הדברת נמלי אש
בקרית אונו

מ-270 ₪

נמלים שחורות אינן מסוכנות לבני האדם ומהוות מטרד אסתטי בלבד. מצד שני, נמלי האש הצבועות אדום הן זן אגרסיבי ועוקצני המסוגל לגרום להתקפי אלרגיה חריפים באנשים רגישים. נמלים פועלות במבנה של קן בו מתגוררת מלכה אחת. רק המלכה יכולה להתרבות ולכן כל הנמלים פועלות להאכיל אותה ואת הרימות. מדביר נמלים יפזר פתיונות ג'ל מורעלים על שבילי ההליכה של הנמלים במטרה שיגיעו אל המלכה ויחסלו אותה. לאחר החיסול, הקן יתפזר והמטרד יעלם. מדביר נמלי אש יפעל גם בצמחיה הקרובה לביתך על מנת לוודא שהקן חוסל.

הדברת ג'וקים
בקרית אונו

מ-250 ₪

תיקנים פועלים במבנה של קן וחיים במקומות חשוכים ולחים כמו ביוב, חדרי אשפה, מקלטים וכו'. מדביר ג'וקים בקרית אונו ישלב בין מספר שיטות הדברה כדי לצמצם למינימום את השימוש בחומרים כימיים. מדביר בקרית אונו יכול לפזר פתיונות ג'ל מורעלים שיחסלו את הג'וקים בקנים שלהם ותוך כדי לרסס את המקומות המועדים לפורענות. כדי ללכת על בטוח ניתן לבקש הדברה אלקטרונית אשר הוכחה כיעילה נגד תיקנים.

כמה עולה הדברה בקרית אונו?

כפי שהבנת מהטבלה למעלה, ישנם המון זנים של מזיקים וכל אחד מצריך שיטת הדברה שונה ולכן אין מחיר אחיד לכל סוגי הדברה. צוות מדבירים נט מזמין אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל חוות דעת על חומרת בעיית המזיקים שלך והצעת מחיר משתלמת שתעשה סוף למטרד!

שירותי הדברה בקרית אונו ע"י צוות מדבירים נט 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר בקרית אונו חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: מדביר מומלץ ברמת גן | מדבירים באור יהודה | שירותי הדברה בגבעת שמואל | הדברה בפתח תקווה

צריך עזרה?
דילוג לתוכן