תפריט סגור

הדברה בכפר סבא

זיהית התקפה של מזיקים על הדירה / העסק שלך? אין טעם לחכות עד שהבעיה תחריף. טלפון אחד למדבירים נט והצוות שלנו יגיע אליך במהרה לבצע הדברה בכפר סבא עם כל הפתרונות לכל סוגי המזיקים בישראל. צוות מדבירים נט פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ועובר השתלמויות באופן תדיר. כל החומרים המשמשים להדברה הינם חומרים מאושרים ומפוקחים על ידי המשרד להגנת הסביבה כך שההדברה שנבצע תהיה הדברה יעילה, מקצועית ומהירה. אנחנו מזמינים אותך כבר עכשיו לקבל הצעת מחיר קונקרטית ומשתלמת להדברה בכפר סבא. צוות מדבירים נט פועל עשרים וארבע שעות ביממה, בחגים ובסופי שבוע כך שאין זמן מתאים יותר מעכשיו!

מדביר בכפר סבא זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בכפר סבא חייגו: 072-3341-454

הדברה בכפר סבאכל השיטות לביצוע הדברה בכפר סבא

עולם המזיקים הוא עולם רחב ומלא בזני מזיקים מסוגים שונים. עם השנים, עולם ההדברה התפתח משמעותית וכיום ניתן למצוא מספר שיטות הדברה ידידותיות לסביבה ולאדם ממה שהתרגלת והכרת. כאן למטה פירטנו לך את השיטות השונות כדי לחבר אותך לעולם ההדברות ולשיחה עם מדביר בכפר סבא. הידע הזה יעזור לך להבין טוב יותר את תהליך ההדברה ויהפוך אותו ליעיל יותר.

  • ריסוס כימי
    שיטה זו היא הוותיקה, הזולה ולעיתים האפקטיבית יותר מבין שיטות ההדברה. יחד עם המעלות שלה, יש לה חסרונות משמעותיים מאוד. החומרים בהם משתמשים בריסוס כימי הם חומרים רעילים אשר פוגעים בסביבה, בך ובמשפחה שלך ולרוב יצטרכו הכנה מוקדמת ועזיבה של הבית / העסק למספר שעות.
  • הדברה אורגנית
    הדברה זו מאגדת מספר שיטות אשר יש להן מכנה משותף אחד והוא סוג החומרים. מדביר בכפר סבא ישתמש בחומרים ירוקים בלבד אשר לא מכילים רעלים ולכן לא מזיקים לסביבה ולבני האדם
  • הדברה טכנולוגית
    ישנם סוגים של מזיקים שאסור לחסל ויש להרחיקם בלבד. מזיקים אלו הם עטלפים, יונים וציפורים ממינים שונים. מדביר מקצועי יציע לך שיטת הדברה זו רק אם בעיית המזיקים שלך דורשת אותה מכיוון שהיא נחשבת ליקרה יותר.
  • הדברה ביולוגית
    לכל מזיק ישנו טורף טבעי ועל זה בדיוק מבוססת שיטת ההדברה הביולוגית. לא תמיד ניתן להשתמש בשיטה זו אך היא בהחלט המומלצת ביותר מכיוון שהיא לא מצריכה התערבות של האדם.

כמה עולה הדברה בכפר סבא?

לאחר שהכרת את סוגי ההדברה השונים, נפרט מעט על סוגי המזיקים הנפוצים ושיטות ההדברה של המזיקים האלה. מומחה להדברה בכפר סבא יאבחן את חומרת הבעיה, ינתח את שטח ההדברה ויגיש לך הצעת מחיר תפורה אישית שתסיר את המטרד במהירות וביעילות!

סוג המזיק ועלות משוערת לטיפול

דרכי הטיפול

הדברת פשפש מיטה בכפר סבא

מ-520 ₪

פשפש המיטה מגיח בלילות ועוקץ בני אדם בעיקר באזור הרגליים. הדברת פשפש מיטה בכפר סבא נחשבת הדברה מורכבת ויכול להיות שיידרש תהליך בו צוות מדבירים נט יגיע מספר פעמים לבצע את ההדברה. ההדברה מתבצעת על ידי שאיבת כלי המיטה וריסוס מקומות המסתור של הפשפש.

הדברת צרעות בכפר סבא

מ-270 ₪

הדברת צרעות בכפר סבא מתבצעת בשני שלבים – ריסוס הקן בדבק מיוחד אשר מונע מהצרעות לעוף והסרה פיזית של הקן בשעות הלילה כשהצרעות פועלות רק בתוך הקן.

הדברת יתושים בכפר סבא

מ-270 ₪

יתושים משריצים במקוואות מים עומדים ולכן מדביר יתושים יאתר את מקורות המים האלו וייבש אותם או ישתמש בהדברה ביולוגית בדמות צמחים או דגים שיאכלו את הביצים והזחלים. יתושים בוגרים יודברו על ידי עירפול.

הדברת ג'וקים בכפר סבא

מ-250 ₪

הדברה של תיקנים בכפר סבא מורכבת ממספר שיטות הכוללות ריסוס של סדקים ומסתורים של הג'וקים, פיזור פתיונות ג'ל אותם ישאו הג'וקים לקנים שלהם.

הדברת עש בכפר סבא

מ-270 ₪

עשים ניזונים מכותנה, משי ובד ולכן מאוד אוהבים להיכנס לבתים שלנו. מדביר עש מקצועי יפזר קפסולות אשר נדבקות לעש ומחסלות אותו. קפסולות אלה ידידותיות לסביבה ולכן לא מסכנות את משפחתך ואת בעלי החיים שלך.

הרחקת מכרסמים בכפר סבא

מ-250 ₪

הרחקת חולדות בכפר סבא והרחקת עכברים פועלות באותו האופן. כדי למנוע ריח רע ומשיכת מזיקים נוספים בגלל הפגרים, לוכד מכרסמים בכפר סבא ישתמש במלכודות לכידה אשר ילכדו את המכרסמים ולא יחסלו אותם. לאחר מכן הלוכד ישחרר אותם בשטחים מרוחקים.

הדברת פרעושים בכפר סבא

מ-320 ₪

מדביר פרעושים בכפר סבא יאתר את סביבת המחיה שלהם וידביר את הפרעושים באמצעים מתקדמים. לרוב נמצא פרעושים בצמחיה נמוכה וכך הם נדבקים לבעלי החיים שלך ולבסוף מגיעים אליך הביתה. בנוסף, מדביר פרעושים ישאב וירסס את מקומות הרביצה של בעלי החיים שלך כדי לוודא שאף פרעוש לא שרד.

הדברת טרמיטים בכפר סבא

מ-250 ₪

טרמיטים בונים את הקנים שלהם עמוק באדמה ולכן מדביר טרמיטים בכפר סבא ינסה לאתר את הקן, גם באמצעות קדיחה ברצפה במידת הצורך כדי לחסל אותו. לאחר הגילוי, מדביר טרמיטים מקצועי ישפוך חומר הדברה אל הקן ובמקביל יפזר פתיונות ג'ל שיחסלו את מלכת הקן.

הדברת נמלים בכפר סבא

מ-250 ₪

נמלים פועלות בקן תחת מלכה אחת. חיסול של המלכה יגרום לקן להתפזר ולכן מדביר נמלים בכפר סבא ישתמש בפתיונות ג'ל אשר יגיעו למלכה על ידי הנמלים ויחסלו אותה.

הרחקת עטלפים בכפר סבא

מ-270 ₪

עטלפים הם בעלי חיים מוגנים ולכן אסור לחסל אותם. מרחיק עטלפים בכפר סבא יתקין מכשירי סונאר אשר פולטים תדרים הנשמעים רק על ידי העטלפים. תדרים אלו יפריעו להתנהלות התקינה של העטלפים בקרבת הבית שלך ולבסוף ירחיקו אותם.

הדברת זבובים בכפר סבא

מ-250 ₪

זבובים יכולים להפוך למטרד רציני בתוך הבית ובמיוחד בגינת הבית. מדביר זבובים בכפר סבא יאתר את מיקומי ההשרצה של הזבובים ויחסל אותם. לאחר מכן יפנה המדביר להדברת הזבובים הבגירים. מומלץ מאוד להתקין רשתות צפופות כדי למנוע את הכניסה של הזבובים לתוך הבית.

הזמנת הדברה בכפר בסבא? כך ניתן לייעל את התהליך

ללא ספק המענה לבעיית מזיקים בסביבתך הוא הזמנת הדברה בכפר סבא אשר תבוצע ע"י צוות מומחים. אבל בעזרת מספר פעולות פשוטות ניתן לפשט את התהליך ולהפוך אותו ליעיל ואפקטיבי יותר. כמובן שלא צריך ידע מקצועי או ידע מוקדם כדי לבצע אותן. בנוסף, כאשר תזמין מדביר בכפר סבא הוא ידריך אותך על הכנות נוספות במידת הצורך וינחה אותך איך להתכונן להגעה שלו.

  • סידור הבית
    רוב המזיקים אוהבים להתחבא באזורים חשוכים ומוסתרים. סידור של אזורים אלו בבית יוציאו את המזיקים מהמחבוא ויחשפו את מיקום מושבם. חשיפה של מקום המסתור שלהם תבטל את הצורך באיתור המקום ותקצר את תהליך ההדברה.
  • בידוד האיזור הנגוע
    כדי למנוע התפשטות מזיקים, כדאי לבודד את האזור הנגוע (במידת האפשר) על ידי פינוי מזון, בגדים וחפצים מהמקום הנגוע. יש לשים לב שכל הפריטים אשר עוזבים את האזור הנגוע נקיים ממזיקים כדי למנוע הדבקה של מקומות אחרים בבית.
  • הכנת השטח
    במידה וקיימים רהיטים שצמודים לקיר או מונעים גישה לאזור הנגוע, כדאי מאוד להזיז אותם לפני הגעת המדביר כדי שהזמן ינוצל במלואו להדברה.

צוות הדברה נט המומחים להדברה בכפר סבא

אנחנו מקווים שעזרנו לך להבין טוב יותר את עולם ההדברה ומזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת עבור בעיית המזיקים שלך.

צוות מדבירים נט זמין עבורך 24/7 עם כל הציוד והניסיון כדי להחזיר אותך לשגרה במהירות, ביעילות ובמינימום הוצאה.

שירותי הדברה בכפר סבא 24 שעות ביממה זמינים עבורכם.

להזמנת מדביר בכפר סבא חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שאלות נפוצות

icon

על מנת לייעל את תהליך ההדברה בבית, יש לוודא לפני כן שהבית מסודר, לפנות חפצים מיותרים בבית, לסגור אריזות מזון להרחיק מהקיר במידה וניתן חפצים כבדים כדי לאפשר נגישות לכל פינות הבית עבור הדברה אפקטיבית.

icon

בעבר עיקר ההדברה הייתה נעשית באמצעות ריסוס של חומרים רעילים. כיום ישנן שיטות וחומרי הדברה שונים כולל הדברה ירוקה שעושה שימוש בחומרים לא רעילים. יש להתייעץ עם המדביר ולבדוק איתו כיצד יש להתנהג לאחר ההדברה בבית.

icon

מדביר מוסמך מבצע את ההסמכה שלו דרך המשרד להגנת הסביבה. ניתן לבדוק באתר של המשרד להגנת הסביבה אם המדביר שהזמנתם מופיע במאגר כמדביר מוסמך מטעמם.

icon

הטרמיטים חיים במחילות שהם יוצרים בתוך רהיטים ומוצרי עץ בבית ולכן לא תמיד נבחין בהם. סימנים של חול בפינות הבית או כרסום דק של עץ יעידו על המצאות טרמיטים. גם משקופי דלתות עם סימני חורים קטנים או עם עץ חלש וחלול יעידו על הימצאות טרמיטים.

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בהרצליה | הדברה בהוד השרון | מדביר מומלץ ברמת השרון | שירותי הדברה ברעננה

צריך עזרה?
דילוג לתוכן