תפריט סגור

הדברה בכפר יונה

כבר לא צריך לחכות! צוות מדבירים נט זמין בכל רגע לבצע הדברה בכפר יונה!
מזיקים מכל הסוגים עלולים לתקוף בכל רגע נתון, מה שמחייב אותך לשמור מספר טלפון אחד לפחות של מדביר בכפר יונה אשר זמין עבורך 24/7, בכל ימות השבוע כולל שבתות וחגים. הצוות שלנו פועל באופן מלא בכל רגע נתון מהיום ולכן יכול להוות מענה מיידי ואיכותי לבעיית המזיקים בסביבתך. מעבר להגעה מהירה אליך, הצוות מחזיק ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש אך ורק בחומרים אשר מאושרים ומפוקחים, ולכן הוא יוכל לבצע הדברה בכפר יונה תוך שמירה על בריאותך ובריאות הסובבים אותך.

מדביר בכפר יונה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בכפר יונה חייגו: 072-3341-454

הדברה בכפר יונה

שיטות הדברה בכפר יונה

צוות מדבירים נט פועל בתחום ההדברות מזה זמן רב ומכיר את כל שיטות ההדברה וכמובן את כל סוגי המזיקים הארץ ישראליים. לאחרונה אנחנו עדים לכניסה מסיבית של מדבירים חדשים לשוק אשר מבטיחים הדברות מהירות ויעילות במחירים כמעט לא הגיוניים. לצערנו, לרוב זה מעיד על מדביר חובבן שבמקרה הטוב יחריף את הבעיה ובמקרה הרע יגרום לנזקים כספיים ובריאותיים. כדי לעזור לך להבין איזה סוג מדביר עומד מולך, פירטנו את חמש שיטות ההדברה הנפוצות בעולם ההדברה. הסיבה לכך היא שמדביר חובבן לעיתים לא פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ולכן לא עובר השתלמויות, לא לומד שיטות חדשות ולכן לא יכול להציע לך פתרון מלא להדברה בכפר יונה שתחסל את המטרד ב-100% הצלחה.

  • ריסוס כימי
    זו השיטה שכל מדביר מכיר ולכן סביר להניח שיציע לך אותה תוך זמן קצר. לעומת זאת, מדביר בכפר יונה שהינו מקצועי יודע שהשיטה הזו חולפת מהעולם מכיוון שהיא כוללת ריסוס של חומרי הדברה בעלי רעילות נמוכה ובינונית הדורשת הכנה מוקדמת של הבית ועלולה לגרום לבעיות בריאותיות אצל אוכלוסיות רגישות.
  • הדברה אורגנית / הדברה ירוקה
    עם עליית המודעות לאורח חיים בריא, עלתה גם המודעות לשימוש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה. הדברה ירוקה מבוססת על חומרים טבעיים כגון שמנים, תבלינים, ירקות חריפים ועוד. שיטה זו הוכחה כיעילה נגד מזיקים ולכן מומלצת על ידי רוב המדבירים. ריסוס בשיטה הזו לא דורש הכנה מוקדמת של הבית ולא פוגע בדייריו.
  • הדברה אלקטרונית
    השיטה החדשנית ביותר בארסנל השיטות של המדביר. כאן אין ריסוס כלל וכלל אלא רתימה של הטכנולוגיה כדי להיפטר מהמזיקים. המכשירים האלקטרוניים מבוססים על גלי קול שונים אשר משפיעים על בעלי חיים מזיקים (יונים, עטלפים, חולדות ועכברים) וגם על חרקים שונים כגון תיקנים, נמלים וכו'. שיטה זו יקרה יותר משאר השיטות אך נחשבת לבטוחה ולידידותית ביותר לסביבה.
  • הדברה ביולוגית
    הטבע לשירות המדביר. שיטה זו נפוצה יותר בשטחים פתוחים ובשדות חקלאיים מכיוון שהיא עושה שימוש בטורפים הטבעיים של המזיקים. במקום לרסס את כל השטח בחומרים כימיים, המדביר ינתח את סוג המזיק אשר תקף את האזור ויפזר את הטורפים הטבעיים שלו שיחסלו אותו ויוודאו שהשטח נקי ב-100%.
  • איוד בגז
    לעיתים המזיקים מתחפרים עמוק באזורים שקשה לגשת אליהם בעזרת ריסוסים כגון עץ ומזון. הגז מסוגל לחדור עמוק לתוך האזור הנגוע ולחסל את המזיקים בכל שלב בחייהם. הגז מתנדף במהירות ולכן נחשב לבטוח לשימוש.

כיצד מבצעים הדברה בכפר יונה?

דרך מצוינת להבדיל בין מדביר מקצועי למדביר לא מקצועי היא שיטת העבודה שלו. מדביר חובבן יעבוד בדרך כלל עם שיטה אחת בה הוא ישתמש לחיסול כל סוגי המזיקים. עם הזמן, המזיקים התפתחו ופיתחו עמידות לחומרי הדברה שונים ולכן אין כיום שיטה אחת שיכולה להתמודד עם כל סוגי המזיקים. בטבלה המצורפת פירטנו את סוגי המזיקים הנפוצים בישראל ואת דרכי הטיפול בהם, כך ברגע שיגיע הזמן להזמין הדברה בכפר יונה השיחה שלך עם המדביר תהיה מקצועית הרבה יותר.

סוגי המזיקים הנפוצים

דרכי ההדברה שלהם

הדברת פרעושים בכפר יונה

מ-320 ₪

פרעושים פעילים בעונות החמות ופולשים לבתים שלנו על ידי קפיצה על חיות המחמד שלנו. הפרעושים חיים בעשבייה ובצמחיה גבוהה בפארקים ואף בחצרות בתים. מדביר פרעושים יפעל בראש ובראשונה להדביר את הפרעושים אשר מחוץ לבית כדי לוודא שהם לא יצליחו לחדור שוב לתוך הבית ויהרסו את מאמצי ההדברה. בתוך הבית המדביר יפזר חומרי הדברה בעלי רעילות נמוכה על הפינות האהובות על בעלי החיים שלך ובריפודים שונים בבית וישאב אותם בשואב רב עוצמה כדי לוודא שלא נשאר אף פרעוש מאחור.

הדברת תיקנים בכפר יונה

מ-250 ₪

ג'וקים חיים במבנה של קן ומתעוררים בעונות החמות. הם חיים בסביבה לחה וחשוכה כמו ביוב, חדרי אשפה, מקלטים וחדרי מדרגות ועלולים לגרום לפגיעה בריאותית באדם על ידי העברת מחלות דרך הפרשות. מדביר ג'וקים יאתר את אזור המחיה של הג'וקים וירסס אותו כדי למנוע מהג'וקים לעלות ממנו. לאחר מכן המדביר יפזר פתיונות ג'ל שיפתו את הג'וקים לצאת מהמחבוא שלהם ולשאת את הפתיונות האלו לקן ולחסל אותו מבפנים.

הדברת נמלים בכפר יונה

מ-250 ₪

הדברת נמלי אש בכפר יונה

מ-270 ₪

נמלים פועלות בקן ופולשות למקומות שופעי מזון כמו מסעדות, בתי קפה, בתי מלון וכמובן בתים פרטיים. הנמלים השחורות לא מסוכנות לבני האדם אך נמלי האש עלולות לגרום לתגובות אלרגיות חריפות באנשים רגישים על ידי עקיצות מרובות. נמלים עסוקות כל הזמן באיתור מזון. הן נעות בשבילים קבועים והולכות הלוך חזור עם מזון שהן מוצאות. מדביר נמלים יתחקה אחרי השבילים האלה ויפזר פתיונות ג'ל אשר נראים בדיוק כמו מזון אך מתפרקים לאט כך שכאשר הנמלים יאכילו את המלכה, היא תחוסל והקן יתפזר. מדביר נמלי אש יפעל באותה הדרך אך ידביר גם את החצר או הגינה הסמוכה אליך כדי לוודא שכל נמלי האש חוסלו.

הדברת צרעות בכפר יונה

מ-270 ₪

צרעות מקננות בסמוך למגורי אדם ללא חשש ולכן ניתן למצוא קנים שלהן במנועי מזגנים, קירות בניינים ואף בתעלות מיזוג ותריסים חשמליים. צרעות מסוגלות לעקוץ מספר רב של פעמים ולכן אסור לנסות להוריד את הקן שלהן בכוחות עצמך. מדביר צרעות מנוסה ירסס את הקן בדבק מיוחד אשר מונע מהן לעוף ובכך מחסל את היכולת שלהן להגיב להדברה. לאחר מכן, המדביר יחזור בשעות החשיכה בהן הצרעות מתכנסות לתוך הקן ויסיר אותו.

לכידת חולדות בכפר יונה
לכידת עכברים בכפר יונה

מ-250 ₪

המכרסמים האלה נחשבים לחכמים במיוחד ובעלי חושים מחודדים מאוד אשר דורשים פעולת לכידה מתוחכמת שתצליח ללכוד אותם. מרחיק חולדות יבחר ללכוד את המכרסמים ולא לחסל אותם מכיוון שהם עלולים לאכול פיתיון רעל ולמות במקומות נסתרים אשר הגישה אליהם קשה עד בלתי אפשרית (לדוגמא – עליית גג). הפגרים שלהם עלולים להעלות ריחות נוראיים של ריקבון אשר ימשכו מזיקים נוספים ויהפכו את המקום למפגע של ממש ובעקבות כך תזדקקו לשירות פינוי פגרים. מרחיק עכברים יפעל באותה הדרך רק עם התאמות בגדלי מלכודות הלכידה כך שיתאימו לגופו הקטן יותר של העכבר.

הדברת עשים בכפר יונה

מ-270 ₪

ישנם שני סוגים של עשים אשר מזיקים לבני האדם והם עש הקמח ועש הבדים. הדברת עשים תתבצע בשתי שיטות, תלוי בסוג העש.
הדברת עש הקמח תתבצע על ידי שימוש באיוד בגז כדי לחדור עמוק לתוך המזון ולחסל את המזיקים שהתמקמו שם.
הדברת עש הבדים תיעשה על ידי פיזור מיקרו קפסולות בארון הבגדים שלך. הקפסולות מפזרות פירומון אשר מושך את העשים, מדביק אותם אליהן ומחסל אותם. המיקרו קפסולות מתבססות על חומרים טבעיים ולכן ידידותיים לסביבה ולא פוגעים בבני אדם ובבעלי חיים.

הדברת פשפש מיטה בכפר יונה

מ-520 ₪

אמנם התקפות של פשפש מיטה בבתים פרטיים נחשבות למחזה נדיר, אך כדאי להכיר גם את המזיק הזה. אם התעוררת בבוקר עם עקיצות משונות באזור הרגליים, כדאי לך להתייעץ עם מומחה הדברות כדי להבין אם זו התקפה של פשפש מיטה. הפשפש הזה פעיל רק בשעות הלילה, מה שמקשה על פעולות ההדברה. דבר ראשון יש לכבס את כל הבגדים והמצעים בשישים מעלות כדי לחסל את הפשפשים שעליהם. לאחר מכן, המדביר ישתמש בקיטור כדי לחסל את הפשפשים שעל המזרן וכלי המיטה שלך ולבסוף ירסס את כל החריצים בחדר כדי לוודא שהפשפשים חוסלו. לעיתים יהיה צורך במספר סבבי הדברה כדי להיות בטוחים שהאיום הוסר.

הדברת טרמיטים בכפר יונה

מ-250 ₪

הטרמיטים חופרים את הקנים שלהם עמוק באדמה ולכן יכול להיות שמדביר טרמיטים יאלץ לקדוח ברצפה שלך כדי להגיע אליהם. לאחר חשיפת הקן, המדביר ישפוך לתוכו חומר הדברה כדי לחסל אותו. במקביל, המדביר יפזר פתיונות ג'ל שיפתו את הטרמיטים לעזוב את העץ ולהתרכז בפתיונות שיחסלו אותם. לבסוף, המדביר יעשה שימוש בשיטת האיוד בגז כדי לחסל את הטרמיטים שחדרו עמוק לתוך העץ.

כמה עולה הדברה בכפר יונה?

הדרך האחרונה בה ניתן לזהות מדביר מקצועי היא כמובן המחיר. מחיר נמוך מדי צריך לעורר אצלך נורות אדומות מכיוון שכמו שהבנת עד עכשיו, הדברה מקצועית היא סיפור מורכב הדורש מומחיות, ידע וניסיון כדי לחסל את המזיקים ולהחזיר לך את השלווה. יחד עם זאת, צוות מדבירים נט מציע לך מגוון שירותי הדברה במחירים משתלמים במיוחד ומזמין אותך להתקשר כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר להדברה בכפר יונה.

שירותי הדברה בכפר יונה 24 שעות ביממה לשירותכם עם צוות המדבירים נט.

להזמנת מדביר בכפר יונה חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בהוד השרון | הדברה בנתניה | מדביר מומלץ בהרצליה | שירותי הדברה בכפר סבא

צריך עזרה?
דילוג לתוכן