תפריט סגור

הדברה בבאר יעקב

זקוקים בדחיפות להדברה בבאר יעקב? צוות מדבירים נט זמין עבורך עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע (כן, גם בסופי שבוע ובחגים) עם הציוד החדיש ביותר וצוות המומחים המיומן ביותר.

מדביר בבאר יעקב זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בבאר יעקב חייגו: 072-3341-454

הדברה בבאר יעקב

בחירת נכונה של מדביר בבאר יעקב

כל מדביר בבאר יעקב מצוות המומחים של מדבירים נט מצויד ברישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה ומשתמש אך ורק בחומרים שאושרו לשימוש על ידי המשרד. הצוות עובר השתלמויות באופן תדיר ולכן כל הדברה בבאר יעקב היא הדברה בטוחה לך, למשפחתך ולסביבה. אנחנו מזמינים אותך לקבל כבר עכשיו הצעת מחיר מדויקת ומשתלמת להדברה בבאר יעקב שתחסל סופית כל מטרד שהגיע לבית שלך.

כמה עולה הדברה בבאר יעקב?

מחיר של הדברה בבאר יעקב מתחיל ב-250 שקלים ומשתנה לפי סוג המזיק, אזור הפגיעה ורדיוס השטח אותו יש להדביר. צוות מדבירים נט בעל ניסיון רב שנים של טיפולי הדברה בבתים פרטיים, דירות, בתי עסקים, מסעדות, מלונות וחנויות. שקיפות ואמינות הן ערכים עליונים אצלנו במדבירים נט ולכן בטבלה הבאה נפרט עבורך את סוגי המזיקים הנפוצים, דרכי הטיפול בהם ועלויות ההדברה המשוערות.

סוג המזיק ועלות משוערת לטיפול

דרכי הטיפול

הדברת תיקנים בבאר יעקב

מ-250 ₪

התיקנים, אשר ידועים יותר בשם ג'וקים, פועלים בעיקר בחודשי הקיץ וחיים במקומות חשוכים ולחים. זו הסיבה שהם אוהבים לגור בפתחי ביוב אשר מספקים להם תנאי מחיה מצוינים ומזון רב. התיקנים חודרים לבתים שלנו מפתחי הביוב בכיורים ודרך חריצים בחלונות או בקירות. על מנת לחסל את המטרד, צוות המדבירים נט יזהה את סוג התיקן ויתאים לו טיפול המתאים לו. ריסוס התיקנים יתבצע תוך שימוש באמצעים ירוקים בלבד על מנת לשמור על בריאות יושבי הבית. הריסוס יכוון לפתחי הביוב, אזורי הכיורים השונים והפתחים של הדירה או הבית. חומר ההדברה מתוכנן להחזיק לפרק זמן ארוך יותר על מנת לחסל את התיקנים שלא נחשפו להדברה בריסוס עצמו וכך בעצם מבטיח טיפול מלא.

הדברת נמלים בבאר יעקב

מ-250 ₪

נמלים מופיעות אצלנו בבית מכיוון שהן בדיוק סיימו לבנות את הקן שלהן ועכשיו הן התפנו לחפש אחרי מזון. הדברת נמלים בבאר יעקב תתבצע על ידי איתור הקן וריסוסו מיידית. לאחר מכן יפוזרו פתיונות ג'ל אותם יקחו הנמלים לקן במטרה להאכיל את המלכה ולחסל אותה. ברגע שהמלכה מחוסלת הקן מחוסל והנמלים יעזבו את הדירה. כדי לוודא שהבית נקי מנמלים, צוות מדבירים נט יגיע אליך לאחר כשבועיים וירסס את כל חלקי הבית הרלוונטיים כגון מטבח, סלון, פינת אוכל וליד קערות האוכל של בעלי החיים.

הדברת טרמיטים בבאר יעקב

מ-250 ₪

טרמיטים הם דמויי נמלים אשר משתקעים בעץ וניזונים ממנו. המטרד הזה מסוכן מאוד מכיוון שטרמיטים יכולים להגיע לרהיטי עץ כגון שולחנות כבדים ופרגולות אשר עלולים להתמוטט על יושבי הבית! הדברת טרמיטים בבאר יעקב תתבצע על ידי איתור קן הטרמיטים, ריסוסו ופיזור פתיונות ג'ל שיגיעו למלכה ויחסלו אותה. לרוב קן הטרמיטים יסתתר מתחת לרצפה ליד יסודות המבנה ולכן ברוב המקרים ההדברה תכלול קדיחה.

הרחקת עכברים בבאר יעקב
הרחקת חולדות בבאר יעקב

מ-250 ₪

עכברים וחולדות הם מכה שקשה מאוד עד בלתי אפשרי לפתור באמצעים בייתים. המכרסמים האלו מגיעים אלינו בחיפוש אחר מזון וכשהם מוצאים כזה, הם נשארים בסביבה ומפיצים מחלות וגללים. הרחקה מקצועית של עכברים וחולדות תתבצע אך ורק במלכודות ללכידה ולא לחיסול מכיוון שהמכרסמים עלולים להשאיר ריח חזק מאוד של ריקבון ולמשוך מזיקים אחרים.

הדברת פשפש מיטה בבאר יעקב

מ-520 ₪

פשפש המיטה הוא חרק אשר פעיל בשעות הלילה ועוקץ במיוחד את אזור הרגליים. הדברה של פשפש מיטה בבאר יעקב תכלול את השלבים הבאים:
  • שאיבת האזור הנגוע עם שואב אבק עוצמתי ומקצועי.
  • ריסוס כל חדרי השינה בבית וכיבוס כל אביזרי השינה כולל סדינים, ריפודים, מצעים, כריות וכו'.
  • לאחר ההדברה הראשונית, ייתכן מאוד שתתבקש הדברה שנייה ואפילו שלישית בגלל האופי העקשן של פשפש המיטה.

הדברת פרעושים בבאר יעקב

מ-320 ₪

פרעושים חודרים לבית שלנו על ידי בעלי החיים שלנו. הם נדבקים לחיות המחמד שלנו במקומות פתוחים ונשארים עליהם קבע. הדברה מקצועית של פרעושים בבאר יעקב מחייבת טיפול משולב של הדברת פרעושים על חיית המחמד וריסוס הבית. צוות מדבירים נט ישאב את מקומות המחיה של הפרעושים (ספות, ריפודים שונים, מקום רביצת בעלי החיים וכו'). לאחר מכן יתבסס ריסוס ירוק אשר לא פוגע בבעלי חיים ובבני הבית ולבסוף תתבצע שאיבה נוספת כדי לוודא שלא נשאר אפילו לא פרעוש אחד בדירה.

הדברת עש בבאר יעקב

מ-270 ₪

המזיקים דמויי הפרפר האלו מגיעים במספר זנים אשר העיקריים הם עש הארון ועש הקמח. עש הארון ניזון מכותנה, צמר ומשי ולכן אם זיהית שיש לך ביגוד שהתמלא בחורים לאחרונה, כנראה שהארון שלך נגוע. עש הקמח חי במזון ומטיל את הביצים שלו עמוק בתוך המזון במקומות חשוכים. הדברת עש מקצועית בבאר יעקב תתבצע על ידי פיזור קפסולות מיוחדות אשר קוטלות את העש הבוגר. לאחר מציאת העשים הבוגרים, יתפנו צוות מדבירים נט לאתר זחלים וביצים וירססו אותם בתכשיר מיוחד אשר מונע את ההתפתחות שלהם.

להזמנת מדביר בבאר יעקב חייגו: 072-3341-454

סוגי הדברה במדבירים נט

צוות מדבירים נט מקפיד להתעדכן בציוד ושיטות ההדברה הטובים ביותר ועובר השתלמויות במשרד להגנת הסביבה. הניסיון והמקצוענות שלנו מאפשרים לך ליהנות ממגוון שיטות הדברה אשר נועדו לספק לך את הפתרון המושלם עבורך. מדביר בבאר יעקב יוכל לספק לך תכנית פעולה אשר תשתלב עם שגרת היום שלך ותפעל לצמצם את הפגיעה בו. על מנת להעשיר את הידע שלך ולהכין אותך לשיחה עם מדביר מקצועי בבאר יעקב, נכיר לך את עולם ההדברות על ידי פירוט של שיטות ההדברה הקיימות במדבירים נט. מידע זה יעזור לך להבין טוב יותר מי הוא מדביר מקצועי ומי מדביר חובבני אשר עלול לגרום נזק משמעותי לך, למשפחתך ולדירה / עסק שלך.

הדברה אורגנית
הדברה זו מומלצת מאוד על ידי מדבירים נט מכיוון שהיא משתלבת עם הסביבה ולא פוגעת בו באמצעים כימיים. הדברה אורגנית זה מושג רחב אשר נע מפיזור שמנים או תבלינים בעלי ריח חריף, דרך התקנת רשתות ודוקרנים ועד להדברה אלקטרונית אשר מרחיקה יונים ועטלפים. הדברה זו מאוד ידידותית לסביבה ולא פוגעת במרקם שלה.

הדברה ביולוגית
הטבע יודע לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר ולכן אנחנו נאפשר לו לעשות אותה כשהסביבה מתאימה. בהדברה זו נזהה את המזיק ונשחרר לידו את הטורפים הטבעיים שלו. טורפים אלו יחסלו את המזיקים וישארו בסביבה כדי לוודא שהם לא חוזרים. שיטה זו איננה מזיקה לצמחים השונים, לבני האדם ולבעלי החיים שבבית.

הדברה משולבת
ישנם סוגי מזיקים אשר מחייבים שילוב של מספר שיטות על מנת לוודא שהמזיק נעלם מצד אחד ושמירה על הסביבה מהצד השני. צוות מדבירים נט יפעל להשתמש בכמה שפחות חומרים כימיים על מנת לגרום לפגיעה מינימלית בסביבה.

איוד בגז
שיטה זו הכרחית על מנת להדביר חרקים אשר חודרים למקומות בהם הריסוס לא מגיע או עלול להזיק. בשיטה זו נשתמש כאשר יש צורך להדביר חרקים במזון או ברהיטי עץ. שיטת איוד בגז נחשבת ידידותית לסביבה מכיוון שהגז עצמו מתפרק במהרה, לא נשאר בסביבה לאורך זמן ולא משאיר עקבות חומר מאחוריו.

אנחנו מקווים שהצלחנו להעשיר את הידע שלך ומזמינים אותך להתקשר כבר עכשיו למדבירים נט על מנת לקבל הצעת מחיר אמינה, ייחודית ומשתלמת לכל סוגי ההדברות.
שירותי הדברה בבאר יעקב 24 שעות ביממה לשירותכם.

להזמנת מדביר בבאר יעקב חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שאלות נפוצות

icon

הדברה מקצועית שנעשית על ידי מדביר מוסמך יכולה להחזיק זמן רב ואף מספר שנים. אך יחד עם זאת יש להקפיד גם על מניעה של חזרה של מזיקים על ידי מספר פעולות כמו סגירה של פתחי הבית כמו פתחי צנרת וסגירת חלונות באמצעות רשתות.

icon

לא. מגוון המזיקים שעשויים להיות בבית הוא גדול ואזורי המחייה שלהם הם שונים. ישנם מזיקים כמו ג'וקים שמסתתרים בין ארונות המטבח וישנם מזיקים כמו טרמיטים שמתחפרים במחילות בתוך רהיטים ומוצרי עץ וכדי להגיע לכל אחד מהם יש להשתמש בחומרי הדברה שונים ושיטות הדברה שונות שאותן יתאים המדביר.

icon

עלות הדברת טרמיטים יכולה להתחיל מ-250 ש"ח עבור טיפול נקודתי ויותר מכך אם יש צורך בטיפול יותר נרחב או יותר יסודי. אצלנו תוכלו למצוא שירות הדברת טרמיטים החל מ-250 ש"ח.

icon

חומרי ההדברה שבהם נעשה שימוש מותאים לפי סוגי המזיקים ולכן כשמדובר בהדברת חרקים נעשה שימוש בחומרי הדברה ושיטות הדברה שונות גם בתוך קבוצות החרקים השונות. כשמדובר על זוחלים ומכרסמים לרוב תתבצע לכידה כשהם בחיים ומבלי לגרום להם נזק.

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בנס ציונה | הדברה באריאל | מדביר מומלץ בחולון | שירותי הדברה בראשון לציון

צריך עזרה?
דילוג לתוכן