תפריט סגור

הדברה באבן יהודה

הדברה באבן יהודה כאן ועכשיו!
המזיקים לא פותחים יומן ומתכננים איתנו מתי הם יתקפו ולכן התקפה כזו יכולה לקרות בכל רגע של היום ושל הלילה. זו הסיבה שחשוב להשיג טלפון של חברת הדברה מקצועית הפועלת במתכונת מלאה מסביב לשעון ומסוגלת לבצע הדברה באבן יהודה בזמן קצר וללא התראה מוקדמת. הניסיון של צוות מדבירים נט בתחום ההדברה מעניק לך יתרון משמעותי על פני המזיקים מכיוון שהצוות התמודד עם כל סוגי המזיקים בישראל ויכול להחזיר את החיים שלך לשגרה תוך זמן קצר וללא פגיעה בשגרת החיים שלך!

מדביר באבן יהודה זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר באבן יהודה חייגו: 072-3341-454

הדברה באבן יהודה

תכשירי הדברה ביתיים מול הדברה מקצועית

רשתות השיווק וחנויות חומרי הבניין מחזיקות מלאים גדולים של תכשירים ביתיים להדברה אשר מתיימרים לקטול את כל סוגי המזיקים. והם צודקים. התכשירים האלה באמת פועלים נגד המזיקים בהצלחה, אך כאמור הצלחה היא עניין יחסי ואנחנו נסביר. בדרך כלל מזיקים לא פועלים לבד ושולחים סוג של גששים כדי להבין אם הבית שלך מעניין ומכיל מזון שיוכל לעזור להם להתפתח ולשגשג. במידה וכן, המזיקים יבואו בהמונים והדירה שלך תהפוך להיות בופה של המזיקים. זה אומר שתכשירים ביתיים מספקים פתרון זמני מכיוון שככל הנראה ישנו קן מזיקים בסביבת הדירה שלך וזה רק עניין של זמן עד שהם יחזרו ובגדול. פן נוסף של חיסרון הוא הפגיעה בבריאות. התכשירים האלו מכילים רעלים במינונים שונים כך ששימוש תכוף בהם עלול לגרום לבעיות בריאותיות קשות, במיוחד אצל ילדים, מבוגרים ובעלי חיים. במידה ולא הצלחת להדביר את המזיקים בכוחות עצמך, אנחנו ממליצים בחום להזמין שירותי הדברה באבן יהודה כדי לשים סוף למטרד לפני שיהיה מאוחר ומורכב מדי.

שיטות ההדברה המובילות בעולם ההדברה המודרני

חומרי ההדברה שנמצאים בשימוש היום רחוקים שנות אור מחומרי ההדברה הישנים והרעילים. עם עליית המודעות לאורח חיים בריא והבנת הסכנות הכרוכות בשימוש ברעלנים לאורך זמן, חברות ההדברה שינו את שיטות העבודה ואת חומרי ההדברה כך שיהיו בריאים וירוקים יותר לסביבה.

  • הדברה אורגנית / הדברה ירוקה
    השיטה המובילה כיום בהדברה ביתית. כל חומרי ההדברה מתבססים על חומרים טבעיים המופקים מתבלינים, ירקות, שמנים אתריים ועוד. שיטה זו לא דורשת פינוי של הבית ולא חושפת את יושבי הבית לרעלנים שונים.
  • הדברה ביולוגית
    שרשרת המזון מספקת לנו פתרון גאוני לבעיית מזיקים בשטחים פתוחים ובשדות חקלאיים. בזכות האיזון המדהים של הטבע ניתן לפזר את הטורפים הטבעיים של המזיקים שתקפו ובכך להשמיד אותם מבלי להשתמש בגרם אחד של חומר הדברה. הטורפים האלה לא מסוכנים לגידולים השונים ולכן זו דרך בריאה ואקולוגית לחסל מזיקים שונים.
  • איוד בגז
    מזיקים שונים מסוגלים להתחפר עמוק במקומות שונים שריסוס לא מגיע אליהם. בזכותם פותחה שיטת האיוד בגז אשר מצליח לחדור לכל החריצים והסדקים האהובים על המזיקים השונים. הגז נחשב לידידותי לסביבה מכיוון שהוא מתנדף מהר ולא משאיר זכר על המשטחים השונים.
  • הדברה אלקטרונית
    גם תחום ההדברה נכנס לעידן ההיי-טק והיום ניתן למצוא מכשירים אלקטרוניים שמסוגלים להרחיק מגוון רחב של מזיקים. המכשירים האלו מפעילים גלי קול בתדר גבוה, סונאר ואף גלי הלם כדי להתמודד עם הרחקה של מזיקים. שיטה זו נחשבת ליקרה מכולן אך היא גם היעילה ביותר מהן מכיוון שהיא לא מצריכה תחזוקה שוטפת ומספקת תוצאות מעולות.

הדברה באבן יהודה לפי צוות מדבירים נט

כשיגיע הרגע שלך להזמין הדברה באבן יהודה, יצופו לך המון אנשי הדברה מהאזור שיעידו על עצמם שהם מקצוענים ויציעו לך פתרונות קסם במחירים נמוכים מדי. לצערנו לא מעט לקוחות שלנו התקשרו אלינו לאחר טיפול חובבני כזה וביקשו שנציל אותם מבעיית מזיקים שהחריפה בעקבות הטיפול הזה. כדי לעזור לך להבין אם המדביר בחדרה אותו ראיינת באמת כזה מקצועי כמו שהוא מתאר, יצרנו טבלה המכילה את סוגי המזיקים הנפוצים בישראל ואת דרכי הטיפול של צוות מדבירים נט כך שבשיחת הטלפון שלך להזמנת הדברה באבן יהודה יהיה לך ידע נרחב יותר בעולם ההדברה.

איזה סוג מזיק מדבירים / מרחיקים?

שיטות העבודה של מדביר בחדרה מצוות מדבירים נט

לכידת חולדות באבן יהודה
לכידת עכברים באבן יהודה

מ-250 ₪

מכרסמים אלה נחשבים לחכמים במיוחד ובעלי חושים מחודדים. הם פעילים בעיקר בלילות וחודרים לבתי ולעסקים בחיפושם אחר מזון. לוכד חולדות ולוכד עכברים יפעלו כדי לאתר את המכרסמים ולהבין את כמות הפרטים אשר תקפו את סביבתך. לאחר מכן המדבירים יפזרו מלכודות לכידה אשר לא מחסלות את המכרסמים כדי לא לגרום לפגרים שלהם להעלות ריח נוראי של ריקבון ולמשוך מזיקים נוספים.

הדברת נמלים באבן יהודה

מ-250 ₪

הדברת נמלי אש באבן יהודה

מ-270 ₪

שני סוגי הנמלים האלה פולשים לסביבת בני האדם בחיפושם אחר מזון. ההבדל היחידי הוא שנמלי האש, בניגוד לנמלים שחורות, מסוגלות לעקוץ מספר רב של פעמים ואף לגרום להתקפי אלרגיה חריפים באנשים רגישים. הדבר הראשון שמדביר נמלים יעשה הוא לאתר את קן הנמלים כדי להבין מאיפה הנמלים נכנסות אליך הביתה. לאחר מכן המדביר יאטום את פתחי הבית ויפזר פתיונות ג'ל כדי שהנמלים יקחו אותם אל הקן, ירעילו את המלכה ויחסלו אותה. לאחר מכן הנמלים יתפזרו מהקן והמדביר ירסס את הקן ישירות כדי לוודא שאף נמלה לא נשארה מאחור. מדביר נמלי אש יפעל באותה הדרך אך ירסס גם את החצר בה נמלי האש מקננות.

הדברת פשפש מיטה באבן יהודה

מ-520 ₪

זהו מזיק שנחשב לקשה במיוחד להדברה מכיוון שהוא פעיל בלילות, מתרבה במהירות ומסתתר בסדקים וחריצים קטנטנים בבית. פשפש המיטה עוקץ באזור הרגליים ומשאיר אחריו כתמי דם קטנים. הפשפש הזה רגיש מאוד לחום וזו תהיה שיטת הלחימה העיקרית נגדו. כדי לחסל את פשפש המיטה שנמצא על הבגדים והמצעים, מדביר פשפש מיטה יבקש ממך לכבס אותם בטמפרטורות גבוהות ולאחר מכן ישתמש בקיטור על כלי המיטה שלך. לבסוף המדביר ירסס את מקומות המסתור בהם הפשפש משגשג ואף יאטום אותם במידת הצורך.

הדברת פרעושים באבן יהודה

מ-320 ₪

פרעושים אוהבים את העונות החמות וגדלים בצמחייה גבוהה ומוצלת מכיוון שהם רגישים לשמש. יש לך חיות מחמד בבית? יכול מאוד להיות שהן יכניסו אליך הביתה פרעושים שקפצו עליהם. אם זיהית עקיצות ברגליים ובבטן התחתונה ובמקביל חיות המחמד שלך מתגרדות מדי, כדאי להתייעץ עם וטרינר ועם חברת הדברה מקצועית כדי להבין האם הבית שלך נדבק בפרעושים. במידה וכן, המדביר ירסס את הגינה הקרובה אליך כדי לחסל את אוכלוסיית הפרעושים שנמצאת שם ולאחר מכן יכנס אליך הביתה ויפזר חומרי הדברה על מקומות הרביצה של חיות המחמד שלך וישאב אותן כדי לחסל לחלוטין את הפרעושים שהתנחלו שם.

הדברת צרעות באבן יהודה

מ-270 ₪

מה שהופך את הצרעות למסוכנות עבור בני האדם הוא היכולת שלהן לעקוץ מספר רב של פעמים ולכן חל איסור מוחלט לנסות לרסס או להסיר את קן הצרעות בעצמך! קני צרעות יכולים להתגלות במקומות מסתור שונים בקרבת בני אדם כמו תעלות מיזוג, מנועים של תריסים חשמליים, פינות מבנה המגורים ועוד. לעיתים מדביר צרעות לא יצליח לזהות היכן נמצא הקן ולכן יפזר מלכודות שלוכדות את הצרעות ומחסלות אותן. במידה והקן גלוי, המדביר יגיע בשעות החשיכה, בהן הצרעות מכונסות בקן, וירסס אותו בדבק מיוחד שמונע מהן את היכולת לעוף. לאחר מכן המדביר יסיר את הקן ואת המטרד.

הדברת עשים באבן יהודה

מ-270 ₪

עשים נמשכים לאורות חזקים ולכן יש לוודא שמותקנות רשתות על החלונות. לאחר הפלישה אליך הביתה, עש הבדים יתעופף לארון הבגדים שלך ואילו עש הקמח יעדיף להגיע למזווה שלך כך שאם זיהית חורים מוזרים בבגדים שלך או באריזות המזון, כנראה שהגיע הזמן להזמין הדברה. השיטה הטובה ביותר להדביר עשים היא להשתמש בשיטת ההדברה הירוקה על ידי פיזור מיקרו קפסולות שמפתות את העשים להתקרב אליהן ואז מדביקות את העשים ולא מאפשרות להם להתעופף.

הדברת ג'וקים באבן יהודה

מ-250 ₪

תיקנים נחשבים למזיקים שקשה מאוד להדביר בכלל יכולות ההסתגלות שלהם לחומרי ההדברה וקצב ההתרבות הגבוה שלהם. לרוב ג'וקים יפלשו לבית שלך דרך מערכות הביוב ולכן מדביר ג'וקים ישלב מספר שיטות הדברה שונות כדי לחסל את המטרד. תחילה הוא ירסס את פתחי הביוב כדי למנוע מהם לעלות לפני השטח. לאחר מכן המדביר יפזר פיתיונות ג'ל שיפתו את הג'וקים לאכול מהם ויחסלו אותם ואף יציע לך להתקין מכשירי הדברה אלקטרונים שירחיקו את המקקים לצמיתות.

הדברת טרמיטים באבן יהודה

מ-250 ₪

מושבת טרמיטים אחת יכולה למנות מאות פרטים שלאט אבל בטוח יחסלו את כל רהיטי העץ שלך. טרמיטים הם מזיקים שקשה מאוד לחסל מכיוון שהם מתרבים מהר ומסוגלים לחדור עמוק אל העץ. מה גם שהטרמיטים בונים את הקן שלהם עמוק באדמה, ליד יסודות הבניין ולכן מדביר טרמיטים לעיתים יאלץ לקדוח ברצפה שלך כדי להגיע אליו ולהשמיד אותו. הדברת הטרמיטים שבתוך העצים מתחלקת לשניים – פיתוי הטרמיטים על ידי פיזור פיתיונות ג'ל ושימוש באיוד בגז כדי לחסל את הטרמיטים שנכנסו עמוק מאוד אל תוך העץ.

כמה עולה הדברה באבן יהודה?

לפני שנגיש לך הצעת מחיר להדברה באבן יהודה, אנחנו קודם כל נבין מהי חומרת הבעיה וננסה לסווג את סוג המזיק שתקף אותך. לאחר מכן נבין ממך מהו גודל השטח שיש להדביר ומתי אנחנו צריכים להגיע כדי לבצע הדברה באבן יהודה. כאשר נשקלל את הפרטים האלה, אנחנו נדע לנסח לך הצעת מחיר יעילה, מקצועית וסופר משתלמת!

שירותי הדברה באבן יהודה 24 שעות ביממה עם צוות מדבירים נט.

להזמנת מדביר באבן יהודה חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: מדבירים ברעננה | הדברה בנתניה | מדביר מומלץ בכפר סבא | שירותי הדברה בכפר יונה

צריך עזרה?
דילוג לתוכן