תפריט סגור

הדברה בבית שמש

כל מה שצריך לדעת על הדברה בבית שמש!
תכשירי ההדברה הביתיים כבר לא מספיקים לך כדי לחסל את המזיקים שחדרו לביתך? כדאי לך להזמין שירותי הדברה בבית שמש שיחסלו את המטרד סופית ויחזירו אותך לשגרה! צוות מדבירים נט פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש בחומרים מאושרים ומפוקחים על מנת לדאוג שההדברה תזיק אך ורק למזיקים! הצוות זמין עבורך 24/7 ומזמין אותך להתקשר כבר עכשיו כדי לקבל ייעוץ והכוונה לגבי בעיית המזיקים בסביבתך והצעת מחיר משתלמת להדברה בבית שמש.

מדביר בבית שמש זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בבית שמש חייגו: 072-3341-454

הדברה בבית שמש

איך ניתן לזהות מקצועיות של מדביר בבית שמש?

הדבר הראשון שעליך לבקש מהמדביר הוא את רישיון ההדברה שלו המוענק אך ורק על ידי המשרד להגנת הסביבה. לאחר מכן יש לבדוק האם החומרים בהם הוא משתמש תקינים ומפוקחים ועומדים בתקני המשרד. רוב הסיכויים שמדביר העומד בשני התנאים הנ"ל יהיה מדביר מקצועי מספיק. בנוסף, כדי להבין את רמת המקצועיות ניתן לשאול את המדביר איך הוא מתכנן לחסל את המזיקים שחדרו לבית / לעסק שלך. מדביר מקצועי ישלב בין מספר שיטות כדי להיות יעיל ומהיר בתהליך ההדברה. דבר אחרון אשר יעיד על מקצועיות המדביר בבית שמש הוא לקוחות ממליצים. אפשר לבקש לבצע שיחת טלפון עם לקוחות מהעבר.

שיטות הדברה בבית שמש

תהליך הדברה עלול להיות מאוד מעיק במידה ולא מתכננים אותו כמו שצריך. כפי שכתבנו בתחילת המאמר, מדביר מקצועי יהיה מסוגל לתכנן תכנית הדברה אשר תעשה שימוש במספר שיטות הדברה כדי להפוך את התהליך למהיר ויעיל יותר. ישנן מספר שיטות הדברה נפוצות בתחום ועליהן נפרט מעט:

  • הדברה אורגנית
    סוג זה של הדברה תופס תאוצה בשנים האחרונות בעקבות עליית המודעות לסביבה בריאה וירוקה יותר. כל החומרים הנמצאים בשימוש בשיטת הדברה זו הם חומרים ללא רעילות כלל ואינם מסוכנים לבני האדם ולבעלי החיים ולא מצריכים הכנה של הדירה / עסק להדברה ולא לפינוי שלהם לאחר ההדברה.
  • הדברה ביולוגית
    כשמה כן היא. בשיטה זו ישתמש המדביר בחוקי הטבע ויפזר טורפים טבעיים אשר מחסלים את המזיקים. לדוגמא – פיזור דגי גמבוזיה במקורות מים עומדים כדי שיאכלו זחלים וביצים של יתושים. הדברה זו נפוצה בעיקר בשטחים פתוחים, שדות חקלאיים וגינות וחצרות.
  • הדברה אלקטרונית
    בעזרת מכשור אלקטרוני מצליחה שיטה זו להדביר סוגים רבים של מזיקים כגון עכברים, חולדות, ג'וקים, יונים ועוד. המכשירים עובדים 24/7 ומשדרים גלי קול בתדרים גבוהים אשר משבשים את מערכות הניווט של המזיקים השונים ובכך מרחיקים אותם.
  • הדברה כימית
    שיטת ההדברה הקלאסית עושה שימוש בריסוס המזיקים על ידי חומרים בעלי רעילות נמוכה. שיטה זו הייתה נפוצה הרבה יותר בעבר ואילו היום מדביר מקצועי יעשה בה שימוש רק כמוצא אחרון.

מתי תדעו שהגיע הזמן להזמין שירותי הדברה בבית שמש?

תכשירים ביתיים יכולים להעניק לך פתרון חלקי ומיידי לבעיית מזיקים גדולה. מעבר לכך, תכשירים אלו מכילים חומרים רעילים אשר פוגעים בבריאותך ובבריאות יושבי הבית ומחייבים אותך לרכוש עוד ועוד מהם מכיוון שהם פותרים את הבעיה בצורה שטחית. במידה וזיהית כמות מזיקים גדולה וחריגה מהרגיל, צוות מדבירים נט מזמין אותך לשיחת חינם במהלכה נבין כמה חמורה הבעיה ונמליץ לך על פתרונות מלאים, מהירים ובריאותיים.

כיצד פועלת הדברה בבית שמש?

ידע כללי בנושא הדברה יעזור לך להבין האם המדביר שהזמנת מספיק מקצועי כדי לבצע עבודה מהירה ויעילה שתסיר את המטרד שתקף אותך אחת ולתמיד. כדי לעזור לך בזה, הכנו טבלה בה ריכזנו את המזיקים הנפוצים ביותר בישראל ואת דרכי הטיפול בהם.

סוג המזיק אותו יש להדביר / להרחיק

איך מתבצעת ההדברה?

 

הרחקת עכברים בבית שמש
הרחקת חולדות בבית שמש

מ-250 ₪

עכברים וחולדות עולים לפני השטח בחיפוש אחרי מזון. הם עושים זאת בשעות החשכה ולכן הלכידה תקרה גם היא בלילות. לוכד עכברים, כמו גם לוכד חולדות ישתמשו באותה שיטה, רק בהתאמה לגדלי המכרסמים והיא מלכודות לכידה. הלוכד לא יחסל את העכברים והחולדות מכיוון שהם עלולים למות בפינות נסתרות ולהעלות ריח רע אשר ימשוך אליהם מזיקים נוספים ולהפוך את כל הבית / עסק למפגע תברואתי אחד גדול.

הדברת נמלים בבית שמש

מ-250 ₪

הדברת נמלי אש בבית שמש

מ-270 ₪

שני סוגי הנמלים האלה מגיעים מאותה משפחה, אבל שונים בתכלית. הנמלים השחורות אינן מזיקות לאדם אך נמלי האש הצבועות אדום נחשבות לסוג אגרסיבי של נמלים והן תתקופנה בעקיצות שעלולות לגרום לתגובות אלרגיות חריפות באנשים רגישים. נמלים פועלות במבנה של קן בו נמצאת מלכה אחת. רק המלכה יכולה להתרבות ולכן חיסול שלה יפזר את הקן ויסיר את המטרד. כדי להגיע למלכה, יפזר המדביר פתיונות ג'ל על שבילי ההליכה של הנמלים. הנמלים יקחו את הפתיונות ויאכילו את המלכה שתחוסל והקן יתפזר. ההבדל היחידי בהדברת נמלים הוא שהדברת נמלי אש תתבצע גם בגינה או החצר הסמוכים לדירה שלך מכיוון ששם הנמלים פועלות ויש להדבירן גם שם כדי לוודא שהנמלים לא יחזרו.

הדברת פשפשים בבית שמש

מ-520 ₪

פשפש מיטה הוא מזיק נוראי אשר מתחפר עמוק בכלי מיטה ובסדקים בקירות ותוקף בשעות הלילה. מדביר פשפש מיטה ישאב את המשטחים הנגועים בפשפשים וידביר אותם על ידי שימוש בקיטור. במקביל, המדביר ימליץ לך לכבס את המצעים והבגדים שלך בשישים מעלות על מנת לחסל את הפשפשים שנמצאים עליהם. לבסוף, ישתמש המדביר בקיטור על המקומות הנסתרים בהם מתחבאים הפשפשים. ייתכן וידרשו סבבי הדברה נוספים בגלל האופי החמקמק של הפשפש הזה.

הדברת פרעושים בבית שמש

מ-320 ₪

פרעושים אוהבים מזג אוויר חמים ולכן הם מגיחים באיזור האביב. הם חיים על צמחיה נמוכה וחודרים לביתך על ידי רכיבה על בעלי החיים שלך. הדברת פרעושים תתחיל בחצר הבית שלך כשמדביר פרעושים יבחן את הצמחיה בה וירסס אותה בחומרים בעלי רעילות נמוכה. בתוך הבית ישאב המדביר את הריהוט האהוב על בעלי החיים שלך ויפזר עליו אבקה מיוחדת שתחסל את הפרעושים. גם כאן ייתכנו סבבי הדברה נוספים לפי הצורך.

הדברת צרעות בבית שמש

מ-270 ₪

צרעות מהוות מטרד מעט מסוכן מכיוון שהן מסוגלות לעקוץ מספר רב של פעמים ולגרום לתגובות אלרגיות בגלל הארס שלהן. צרעות מתמקמות במקומות נסתרים כמו תריסים חשמליים, תעלות מיזוג, מחסנים ועל מנועים של מזגן. הן פעילות בכל שעות היום אך בלילות מתקבצות לתוך הקן וזו השעה בה מדביר צרעות יפעל כדי לחסל אותן. המדביר ירסס את הקן בחומר מיוחד שגורם לכנפי הצרעות להידבק ובכך מונע מהן להתעופף ולעקוץ. לאחר מכן יסיר המדביר את הקן לחלוטין ויחזיר לך את השגרה.

הדברת יתושים בבית שמש

מ-270 ₪

יתושים מתרבים במקורות מים עומדים כשהיתושות יוצאות למסעות ציד כדי לספק לזחלים ולביצים מזון.
מדביר יתושים יפעל בשני מישורים: הדברת היתושים הבוגרים והדברת הזחלים והביצים.
הדברת היתושים הבוגרים תיעשה בשעות הבוקר המוקדמות על ידי קיטור וריסוס של הצמחייה הקרובה אליך. הדברת הזחלים והביצים תיעשה על ידי הדברה ירוקה (שמנים) או הדברה ביולוגית (שתילת צמחים טורפים או פיזור דגי גמבוזיה)

הדברת עש בבית שמש

מ-270 ₪

עש נמשך לאורות חזקים ומתנחל בארונות בגדים משום שהוא ניזון מבדים טבעיים שונים. הדברת עש לרוב תתבצע על ידי פיזור מיקרו קפסולות אשר נדבקות לעשים ומחסלות אותו. מדביר עשים ישתמש בשיטה הזו כי היא בטוחה לשימוש, ידידותית לסביבה ואיננה כרוכה בהכנות מיוחדות.

הדברת ג'וקים בבית שמש

מ-250 ₪

התיקנים הידועים לשמצה מחפשים אחרי מזון ולכן ניתן למצוא אותם בפתחי ביוב, מתחת לכיורים בבתים ובחדרי אשפה. מדביר ג'וקים יציע לך מספר תכניות הדברה הכוללות הדברה ירוקה, הדברה כימית והדברה אלקטרונית. כל השיטות יצליחו להסיר את המטרד אך לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה. במקביל אנחנו מציעים לך להתקשר לעירייה ולבקש ריסוס בפתחי הביוב הציבוריים כדי להקל מעט על המתקפה.

הדברת טרמיטים בבית שמש

מ-250 ₪

טרמיטים נראים כמו נמלים קטנות ופועלים במבנה של קן. הצרה עם טרמיטים היא שברגע שזיהית אותם, ככל הנראה הם כבר התחפרו עמוק ברהיטי העץ שבביתך. הדברת טרמיטים נחשבת להדברה מורכבת מכיוון שהיא מצריכה חיסול של הקן וחיסול הטרמיטים הנמצאים בעץ. לעיתים המדביר יאלץ לקדוח ברצפה כדי לחשוף את הקן ולשפוך אליו חומר הדברה. כדי להדביר את הטרמיטים שנמצאים בעץ, המדביר יפזר פתיונות שימשכו אותם החוצה ובמקביל ישתמש באיוד בגז כדי לחסל את הטרמיטים שנשארו בעץ.

כמה עולה הדברה בבית שמש?

כפי שוודאי הבחנתם מתוך הטבלה – כמות המזיקים הגדולה והדינמיות הדרושה בהדברה שלהן לא מאפשרות לקבוע מחיר קבוע להדברה ולכן צוות מדבירים נט מזמין אותך ליצור איתנו קשר כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר משתלמת להדברה בבית שמש. הצוות פועל במתכונת מלאה בכל שעות היום ובכל ימות השבוע על מנת להעניק לך מענה מלא לכל בעיית מזיקים שהתגלתה אצלך.

שירותי הדברה בבית שמש 24 שעות ביממה – צוות מדבירים נט לשירותכם.

להזמנת מדביר בבית שמש חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: שירותי הדברה בירושלים | מדביר מומלץ במעלה אדומים | מדבירים במודיעין | הדברה בקרית מלאכי

צריך עזרה?
דילוג לתוכן