תפריט סגור

הדברה בקרית מלאכי

הדברה בקרית מלאכי מסביב לשעון!
התחלת לזהות יותר מדי מזיקים בסביבה שלך והתכשירים הביתיים כבר לא יעילים? כנראה שהגיע הזמן להזמין הדברה בקרית מלאכי. בשיחת טלפון קצרה נבין ממך עד כמה הבעיה חמורה ונגיע אליך בזמן קצר כדי לבצע את ההדברה! מעבר לשירות המהיר, צוות מדבירים נט פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ומשתמש אך ורק בחומרים מאושרים כדי לדאוג שההדברה תהיה יעילה וכמובן בריאה לך ולסביבה שלך.

מדביר בקרית מלאכי זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בקרית מלאכי חייגו: 072-3341-454

הדברה בקרית מלאכי

כל מה שלא ידעת על הדברה בקרית מלאכי

כשאומרים הדברה, מיד עולה תמונה של מדביר לבוש בחליפת חלל מרסס חומרי הדברה לכל עבר. ובכן זוהי ההדברה הכימית עליה נרחיב בהמשך, אך היא בהחלט לא שיטת ההדברה היחידה בשוק. עם הזמן המזיקים השונים מפתחים עמידות לחומרי הדברה, מה שחייב את החברות שמייצרות את חומרי ההדברה לבחון דרכים חדשות להדברת אותם המזיקים. יחד עם המגמה ההולכת ועולה של מודעות בריאותית, ההילה של ההדברה הכימית ירדה משמעותית וממצב של שימוש נפוץ בשיטה הזו היום מדביר מקצועי יעדיף להשתמש בה כמה שפחות.

צוות מדבירים נט פועל בתחום ההדברה מזה זמן רב ויש דבר נוסף ששמנו לב אליו והוא כניסה של המון מדבירים חדשים לשוק. חלק מהמדבירים האלו מבטיחים פתרונות קסם אשר יכולים להעלים את כל סוגי המזיקים בשימוש בשיטה אחת, במהירות ותוך שמירה על הבריאות שלך. מהניסיון שלנו, רוב הסיכויים שהמדביר התכוון לכך שהוא ישתמש בריסוס בלבד כדי לטפל בבעיית המזיקים שלך ועל פניו זה יראה שהמטרד הוסר, אך כעבור כמה ימים סביר להניח שהמזיקים יחזרו ואולי בצורה חמורה יותר.

חשוב מאוד לא להתפתות לבצע הדברה בקרית מלאכי בזול מדי מכיוון שגם כאן, הזול לבסוף יהיה יקר. מדביר חובבן שלא פועל ברישיון המשרד להגנת הסביבה ולא משתמש בחומרים מפוקחים עלול להחריף את הבעיה במקרה הטוב, ולפגוע בבריאות שלך ושל הסביבה שלך במקרה הרע. כדי לעזור לך להבין האם המדביר עמו שוחחת באמת מקצועי כמו שהוא אומר, נפרט את סוגי ההדברות השונים. מדביר בקרית מלאכי שהינו מקצועי תמיד יהיה מעודכן בשיטות ההדברה החדשות ביותר ויתמקצע בהן כדי לבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר.

  • הדברה כימית
    ריסוס חומרים בעלי רעילות נמוכה ובינונית ברחבי הבית / העסק. הדברה זו יכולה לחסל את המזיקים במהירות, אך בלי טיפול יסודי המזיקים יחזרו אל המקום. ההדברה הזו רעילה לבני אדם ולבעלי חיים ונדרש פינוי של הבית בזמן ההדברה ואיוורור מסיבי שלו לאחריה.
  • הדברה אורגנית / הדברה ירוקה
    כשמה כן היא, סוג ההדברה הזה משתמש בחומרים טבעיים בלבד על מנת לבצע את מלאכת ההדברה. השיטה מבוססת על שמנים אתריים, תבלינים, ירקות ועוד חומרים טבעיים אשר הוכחו כיעילים בהדברת כל סוגי המזיקים. השיטה הזו לא מכילה חומרים בעלי רעילות כלשהי ולכן נחשבת להדברה בטוחה וידידותית לסביבה.
  • הדברה אלקטרונית
    פסגת הטכנולוגיה של עולם ההדברה מציעה לך מכשירים חשמליים שונים אשר מסוגלים להרחיק מזיקים ללא שימוש באף חומר הדברה. המכשירים האלו מפזרים גלי קול בתדר גבוה אשר משבשים את המערכות של המזיקים וגורמים להם לעזוב את המקום ולא לחזור. שיטה זו נחשבת ליקרה ביותר בין השיטות אך היא בהחלט יעילה וגם בריאה.
  • הדברה ביולוגית
    מדביר מקצועי יעדיף לתת לטבע לעשות את שלו ולכן כשמדובר בשטחים פתוחים או שדות חקלאיים, מדביר בקרית מלאכי יפזר את הטורפים הטבעיים של אותו מזיק. הטורפים יחסלו את כל המזיקים מצד אחד אך לא יפגעו ביבולים מצד שני וכך איכות הגידולים נשמרת ללא צורך בריסוס.
  • איוד בגז
    תת שיטה זו יעילה למיני מזיקים ספציפיים אשר מתחפרים עמוק במקומות שונים כגון טרמיטים בעץ ועש הקמח ולהדברת חדקונית האורז במזון. גז זה מסוגל לחדור עמוק יותר מכל ריסוס ומתנדף בקלות כך שההדברה לא פוגעת במזון או בבני האדם.

איך המקצוענים מבצעים הדברה בקרית מלאכי?

לא כל הדברה היא הדברה מקצועית. סימנים לכך ניתן למצוא בדרכי הטיפול במזיקים אשר יכולים להעיד על המומחיות של המדביר. בטבלה שכתבנו מפורטות דרכי ההדברה של צוות מדבירים נט שבהחלט יכולים להעניק לך קנה מידה לגבי המדבירים שראיינת לטובת ביצוע הדברה בקרית מלאכי. מעבר לטבלה הזו, אנחנו מזמינים אותך לשיחת ייעוץ והכוונה בחינם שתעזור לך להבין את חומרת המצב ולבנות תכנית הדברה שתחסל את המזיקים לתמיד!

סוג מתקפת המזיקים

תכנית ההדברה

הדברת פשפש מיטה בקרית מלאכי

מ-520 ₪

מזיק זה נפוץ יותר בבתי מלון אך ניתן למצוא אותו גם בבתים פרטיים. פשפש המיטה פועל בלילות ועוקץ בעיקר באזור הרגליים. מדביר פשפש מיטה ישתמש בשתי שיטות הדברה – ירוקה וכימית. ההדברה הירוקה תכלול שימוש בקיטור על כלי המיטה השונים וכביסה בטמפרטורה גבוהה של הבגדים והמצעים. כדי לוודא שהפשפש הושמד לחלוטין, המדביר ירסס את הסדקים והחריצים בחדר בהם הפשפש מסתתר במשך היום.

הדברת עש בקרית מלאכי

מ-270 ₪

ישנם 2 סוגי עשים עיקריים אשר פוגעים בבני האדם והם עש הבדים ועש הקמח. עשים חודרים למרחבים הפרטיים שלנו בחיפושם אחר מזון כשהאורות החזקים מושכים אותם לאזורים אלו. מדביר עש הבדים יפזר מיקרוקפסולות ידידותיות לסביבה אשר מפזרות פירומון המושך את העשים ומחסל אותם. מדביר עש הקמח ישתמש באיוד בגז כדי לחדור עמוק אל תוך אריזות המזון ולחסל את כלל אוכלוסיית העשים הנמצאת שם.

לכידת חולדות בקרית מלאכי
לכידת עכברים בקרית מלאכי

מ-250 ₪

מכרסמים אלה פועלים בלילות ומסוגלים להעביר מחלות וזיהומים על גבי הפרווה שלהם, בנשיכות ובפיזור גללים במזון. הדברת מכרסמים איננה הדברה אלא הרחקה מכיוון שלוכד חולדות תמיד יעדיף להשתמש במלכודות לכידה מאשר פתיונות מורעלים. הסיבות לכך הן הפגיעה בשגרת הבית או העסק, הסיכון הבריאותי לבעלי החיים ובראש ובראשונה הסיכוי שהחולדות יאכלו את הפתיונות וימותו במקומות שקשה להגיע אליהם ובכך יחריפו את המצב. לוכד עכברים ישתמש באותה השיטה רק בהתאמה לגודלם הקטן יותר של העכברים.

הדברת טרמיטים בקרית מלאכי

מ-250 ₪

מזיקים דמויי נמלים אשר ניזונים מכל סוגי העצים. הם חיים במבנה של קן אותו הם חופרים עמוק באדמה, עד כדי כך שיכול להיות שהמדביר יצטרך לקדוח ברצפה כדי להגיע אליו. מדביר טרמיטים יפעל בכמה מישורים החל מאיתור והשמדת הקן, דרך פיזור פתיונות ג'ל אשר יוציאו את הטרמיטים מהעץ וכלה באיוד בגז שישמיד את הטרמיטים שהתחפרו עמוק בתוך העץ ומסרבים לצאת.

הדברת צרעות בקרית מלאכי

מ-270 ₪

צרעות, שלא כמו הדבורים, מסוגלות לעקוץ מספר רב של פעמים ולכן עלולות לגרום להתקפות אלרגיה חריפות אצל אנשים רגישים. הצרעות מסוגלות להתמקם בכל אזור שנוח להן, גם אם הוא קרוב מאוד לבני אדם. כדי להדביר אותם, מדביר צרעות ירסס את הקן שלהן בדבק מיוחד שמונע מהן לעוף. לאחר מכן, המדביר יגיע בשעות החשיכה בהן הצרעות מתכנסות לתוך הקן ויסיר אותו.

הדברת ג'וקים בקרית מלאכי

מ-250 ₪

התיקנים מתעוררים בעונות החמות ופורצים מהביובים בחיפושם אחרי מזון. ג'וקים חיים בסביבה לחה וחשוכה כמו ביוב ובדרך כלל משם הם יפרצו. מדביר ג'וקים ירסס את פתחי הביוב כדי למנוע מהם לעלות לפני השטח. בנוסף, המדביר יאטום את פתחי הבית או העסק שלך כדי לחסום לג'וקים את הגישה לתמיד.

הדברת פרעושים בקרית מלאכי

מ-320 ₪

הפרעושים פעילים בתחילת האביב ועד לתחילת הסתיו וחודרים לתוך הבתים שלנו על ידי קפיצה על בעלי החיים שלנו. הפרעושים חיים בצמחייה ולכן מדביר פרעושים ידביר את הסביבה הקרובה אליך כדי לחסל את הפרעושים הבוגרים, הזחלים והביצים. לאחר מכן המדביר ירסס את מקומות הרביצה האהובים על בעלי החיים שלך וישאב אותם בשואב עוצמתי כדי לוודא שכל הפרעושים חוסלו.

הדברת נמלים בקרית מלאכי

מ-250 ₪

הדברת נמלי אש בקרית מלאכי

מ-270 ₪

שני סוגי הנמלים פולשים לבתים כדי לחפש מזון. בזמן שהנמלים השחורות אינן מסוכנות לבני האדם, נמלי האש עוקצות באגרסיביות ועלולות לגרום להתקפי אלרגיה באנשים רגישים ולכן נחשבות כזן מסוכן. נמלים הולכות בטורים מהקן שלהן ועד למקורות המזון שהן מצאו וזו בדיוק הדרך של מדביר נמלים להתחקות אחר המיקום של הקן שלהן. המדביר יפזר פתיונות ג'ל לצד השבילים כך שהנמלים יאכילו את המלכה שלהן ברעל, מה שיגרום לחיסול הקן. לאחר מכן המדביר ירסס את הקן כדי לוודא שלא נשארה אף נמלה מאחור. מדביר נמלי אש מקצועי ירסס גם את הצמחיה הקרובה לבית מכיוון שהיא בית הגידול לסוג זה של נמלים.

כמה עולה הדברה בקרית מלאכי?

כפי שראית, שיטות ההדברה וסוגי המזיקים השונים מגוונות ורחבות היקף ולכן אין מחיר אחיד להדברה. המחיר הסופי נקבע על ידי ניתוח של מכת המזיקים, גודל האזור שיש להדביר, מועד ביצוע ההדברה ומורכבות העבודה. אך אל חשש, הניסיון של צוות מדבירים נט מאפשר לנו לעבוד במהירות וביעילות ובכך לחסוך לך זמן רב ולא מעט כסף. אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו כבר עכשיו כדי לקבל הצעת מחיר לביצוע הדברה בקרית מלאכי שתחסל את המזיקים שתקפו את סביבתך במחירים אטרקטיביים במיוחד!

שירותי הדברה בקרית מלאכי 24 שעות ביממה עם צוות המדבירים נט

להזמנת מדביר בקרית מלאכי חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בבאר שבע | הדברה באשדוד | מדביר מומלץ באשקלון | שירותי הדברה בבית שמש

צריך עזרה?
דילוג לתוכן